Warszawa, 18 kwietnia 2006 r.
Internauci wybierają Produkty Roku Branży Telekomunikacyjnej
Każda osoba, która w terminie od 18 kwietnia do 31 maja br. odwiedzi strony portalu GSMonline.pl będzie mogła oddać swój głos w plebiscycie Produkty Roku Branży Telekomunikacyjnej. Czytelnicy portalu branżowego GSMonline.pl: analitycy, pracownicy operatorów, dziennikarze branżowi oraz zaawansowani użytkownicy usług telekomunikacyjnych wybiorą usługi, produkty, plany taryfowe i marki, które odegrały najważniejszą rolę na rynku telekomunikacyjnym w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Plebiscyt znajduje się pod adresem: www.gsmonline.pl/2006
Internauci wybiorą Produkty Roku 2006 w 15 różnych kategoriach. Głosujący wskażą m.in. Najlepsze Taryfy, Najlepsze Telefony w różnych segmentach rynkowych, najlepsze oferty Dostępu do Internetu oraz Wydarzenie, które było najważniejsze dla branży w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Zwycięzcy w każdej z kategorii otrzymają prestiżowe wyróżnienie w postaci tytułu „Produkt Roku 2006 portalu GSMonline.pl” oraz specjalny dyplom-certyfikat. Listę produktów, na które można oddawać głosy przygotowała Kapituła złożona z branżowych ekspertów: specjalistów, analityków i dziennikarzy związanych od wielu lat z branżą telekomunikacyjną.
Plebiscyt Produkty Roku 2006 GSMonline.pl ma ambicje stać się najważniejszym i najbardziej prestiżowym wyznacznikiem wartości nowych usług w polskiej branży telekomunikacyjnej. Począwszy od obecnej, pierwszej edycji, głosowanie będzie organizowane corocznie.
W skład Kapituły plebiscytu weszli:
Tomasz Witt, Mobile Entertainment Europe, dostawca mobilnych treści rozrywkowych
Wojciech Łukawski, firma konsultingowa Avantis
Artur Strychalski, firma konsultingowa Avantis
Marcin Kuśmierz, Grupa ITI
Łukasz Dec, Puls Biznesu
Marcin Kwaśniak, agencja informacyjna ISB
Jarosław Stolarz, firma konsultingowa Emisja
Marek Rabij, Newsweek
Mariusz Szewczak, GSMonline.pl
Wojciech Piechocki, GSMonline.pl
O firmie
Misja firmy GSM ONLINE brzmi: „Być najważniejszym dostawcą informacji o branży telekomunikacyjnej w Polsce”.
GSMonline.pl to serwis internetowy dla specjalistów zajmujących się marketingiem, PR i sprzedażą usług i produktów telekomunikacyjnych w Polsce oraz dla analityków branży telekomunikacyjnej. Serwis przeznaczony jest dla pracowników operatorów telekomunikacyjnych oraz firm z nimi współpracujących: dostawców infrastruktury, urządzeń końcowych oraz sieci sprzedaży. Z informacji zamieszczanych w serwisie korzystają osoby zarządzające telekomunikacją w dużych i średnich korporacjach.
W styczniu 2006 r. serwis internetowy GSMonline.pl odwiedziło 106 tys. użytkowników. Liczba odsłon stron wyniosła ponad 1.6 mln*.
* źródło danych: Gemius S.A. - Badania Megapanel PBI/Gemius [próba: styczeń 2006]