„Internet Plus Biznes 1000 Karta” - promocja w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 87

REGULAMIN PROMOCJI „Internet Plus Biznes 1000 Karta”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Internet Plus Biznes 1000 Karta” obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z POLKOMTEL S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (zwaną dalej "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą w POLKOMTEL S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM promocyjny plan cenowy Internet Plus Biznes 1000 o którym mowa w § 1 pkt.6 .
2. Promocyjna opłata aktywacyjna karty SIM wynosi 15,00 zł (18,30 zł z VAT) i jest płatna wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT).
3. Promocja „Internet Plus Biznes 1000 Karta” trwa od 11.07.2005 r. POLKOMTEL S.A. zastrzega sobie prawo do zakończenia promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” w dowolnym czasie bez podawania przyczyn. Promocja kończy się nie później niż 31.08.2005 roku.
4. Do wzięcia udziału w Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt. 1 niniejszego Regulaminu.
5. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” jest zobowiązany wybrać promocyjny plan cenowy Internet Plus Biznes 1000 określony w § 1 pkt. 6 niniejszego Regulaminu.
6. Podstawowe opłaty w promocyjnym planie cenowym Internet Plus Biznes 1000 oferowanym w Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” zawarte są w poniższej tabeli; Wszystkie pozostałe opłaty w promocyjnym planie cenowym Internet Plus Biznes 1000 naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! dla taryfy MaxProfit! GPRS 50

Promocyjne plany cenowe Internet Plus Biznes Internet Plus Biznes 1000
Abonament 99 zł
120,78 zł z VAT
Stawka za przesłanie wiadomości SMS 0,16 zł
0,20 zł z VAT
Stawka za minutę połączenia głosowego 1,00 zł
1,22 zł z VAT
Stawka za przesyłanie 10 KB danych w połączeniach z APN: wap.plusgsm.pl 0,10 zł (0,12 zł z VAT)

7. W promocyjnym planie cenowym Internet Plus Biznes 1000, w poszczególnych okresach rozliczeniowych, w połączeniach z APN www.plusgsm.pl, Internet oraz połączeniach z prywatnymi APN – dane naliczane są za każde rozpoczęte 100 KB, a w połączeniach z wap.plusgsm.pl - dane naliczane są za każde rozpoczęte 10 KB.
8. Abonent, który korzysta z promocyjnego planu cenowego Internet Plus Biznes 1000 może korzystać z następujących usług: połączeń głosowych, dostępu do Internetu, dostępu do Internetu poprzez połączenia z APN www.plusgsm.pl oraz połączenia z prywatnymi APN, w ramach których może wysyłać lub odbierać dane w technologii GPRS, przesyłanie faksów oraz wysyłania i odbierania wiadomości tekstowych SMS („zwanych „Usługami”), z zastrzeżeniem, że korzystanie z usługi dostępu do Internetu za pomocą pakietowej transmisji danych (GPRS) w ramach roamingu międzynarodowego nie jest rozliczane w ramach opłaty abonamentowej, ale zgodnie z warunkami cenowymi określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! dla taryfy MaxProfit! GPRS 50.
9. Opłata abonamentowa w promocyjnym planie cenowym Internet Plus Biznes 1000 obejmuje nieograniczony dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS w ramach połączeń z APN www.plusgsm.pl, Internet oraz w ramach połączeń z prywatnymi APN, z zastrzeżeniem § 1 pkt. 8 i w zależności od funkcjonalności posiadanego Modemu. Za pozostałe Usługi pobierane są opłaty zgodnie z § 1 pkt. 6.
10. POLKOMTEL S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym: 1 GB przesłanych i odebranych danych.
11. Uruchomienie Usług następuje w dniu następującym po dacie, w której dokonano aktywacji karty SIM w Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta”.
12. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas opłata abonamentowa za pierwszy okres rozliczeniowy będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu.
13. Z zastrzeżeniem § 2 pkt. 4, zmiana promocyjnego planu cenowego Internet Plus Biznes 1000 na inną taryfę powoduje zaprzestanie naliczania opłat za Usługi według zasad określonych w § 1 pkt. 6 niniejszego Regulaminu. W tej sytuacji wszystkie opłaty za Usługi naliczane będą zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla wybranej taryfy.
14. Po okresie promocyjnym, o którym mowa w § 2 pkt. 1 opłaty za Usługi będą nadal naliczane według zasad określonych w § 1 pkt. 6 niniejszego Regulaminu.

§ 2 OGRANICZENIA
1. POLKOMTEL S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM na warunkach Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta”:
a. bez zgody POLKOMTEL S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent biorący udział w Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” nie może, w zamian żądać innego rodzaju usługi lub sprzętu.
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji, opłaty za Usługi będą nadal naliczane według zasad określonych w § 1 pkt. 6.
4. Abonent, który podpisał Umowę na warunkach Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” w ciągu 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” może zmienić wybrany promocyjny plan cenowy, o którym mowa w § 1 pkt 5 i § 1 pkt. 6, na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 30, MaxProfit! 50, MaxProfit! 100, MaxProfit! 200).

§ 3 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja „Internet Plus Biznes 1000 Karta” w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez POLKOMTEL S.A. , z zastrzeżeniem treści § 3 pkt. 2
2. Abonent nabywający kartę SIM w Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość.

§ 4 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” oferowane są wyłącznie karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru na inny, dostępny dla danej karty SIM, opłata za tę usługę wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty karty SIM, otrzymanej wskutek zawarcia Umowy w ramach Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta”, przed upływem 12 miesięcy od dnia aktywacji Abonent zobowiązany jest powiadomić POLKOMTEL S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do POLKOMTEL S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do POLKOMTEL S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT).
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w § 4 pkt. 3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 6 pkt. 1 Regulaminu.

§ 5 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. POLKOMTEL S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia niewywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w § 5 pkt. 1 i § 5 pkt. 2 oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia POLKOMTEL S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 6 KARY UMOWNE
1. POLKOMTEL S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Abonentów. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 400,00 zł.
2. Nie podlega rygorom określonym w § 6 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. POLKOMTEL S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z opóźnień, zakresu i nieścisłości przesyłanych danych w ramach połączeń z APN www.plusgsm.pl, Internet oraz połączeniach z prywatnymi APN i wap.plusgsm.pl.
2. POLKOMTEL S.A. zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za treść i zawartość danych przesyłanych w ramach połączeń z APN www.plusgsm.pl, Internet oraz połączeń z prywatnymi APN i wap.plusgsm.pl .
3. POLKOMTEL S.A. dokładając należytych starań, będzie dążył do zapewnienia sprawnego funkcjonowania oferowanych połączeń z APN www.plusgsm.pl, Internet oraz połączeń z prywatnymi APN i wap.plusgsm.pl.
4. POLKOMTEL S.A. nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych spowodowaną awarią systemu z przyczyn niezależnych od POLKOMTEL S.A.
5. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta” zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
6. POLKOMTEL S.A. zastrzega możliwość zmiany Regulaminu i zmiany terminu zakończenia Promocji „Internet Plus Biznes 1000 Karta”.

Opinie:

Opinie archiwalne (87):

Komentuj

Komentarze / 87

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-09 00:26
    Czy te promocje nie mogly by byc bardziej czytelne ? Czy za kazdym razem trzeb a "przorac" caly regulamin,zeby wycedzic wlasciwa mysl oferty? Czy debile z plusa nie moga ujac podstawowych zmian w punktach i w 3 zdanich ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Plus pisze: 2005-07-09 00:53
    Nie jesteśmy debilami. Takie jest prawo.
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-07-09 01:10
    no i to jest bardzo dobra oferta tylko dla indywidualnych jescze no i mogłaby być też wersja 500 ale umowa tylko na 12 miechów i karta mozna używać gdzie się chce! piknie:D tp sie załamie hihihi
    0
  • Users Avatars Mini
    damga pisze: 2005-07-09 01:38
    ***plus - nikt nie kaze usuwac regulaminow, ale OBOK regulaminu przydaloby sie napisac po ludzku o co chodzi w promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-07-09 12:10
    ***damga ta uwaga chyba raczej powinna być skierowana do GOL..bo to oni umieszczają "gołe" regulaminy
    0
  • Users Avatars Mini
    dzban pisze: 2005-07-09 13:53
    ale kara Umowna hehe 5000 to powala z Nóg.....
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-09 15:19
    "O co chodzi" napisane jest w pierwszym, niezbyt długim paragrafie. Dzban, doczytaj w wolnej chwili _za co_ jest kara 5000. Bo nie za zerwanie umowy. Swoją drogą ciekawe, że najbardziej na regulaminy narzekają ci, którzy nie potrafią czytać, ewentualnie nie rozumieją czytanego tekstu. Oferta moim zdaniem bardzo dobra, mogliby jeszcze wprowadzić na podobnych warunkach pakiet 500 MB. I, znając Plusa, niedługo się coś takiego pojawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-09 15:54
    Jednak poczekam do 1 września;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-09 16:08
    damga - napisz petycję do redakcji...
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-09 18:00
    *** PLUS - Jestescie DEBILAMI przez duze D. KAzdy to potwierdza. Nawet pracownicy z BOKu :)) Prawo nie zabrania wyszczeglnienia w 2 zdaniach nowosci jakie niesie oferta, a dopiero ponizej regulamin.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-09 18:00
    KOLEGO KTORY PODAJESZ SIE ZA \"PLUSA\" A TAKZE DLA RESZTY JAKO CIEKAWOSTKE : Jesetm abonentem plus gsm od poczatku pojawienia sie Plusa na rynku. Mialem wiele powodow i okazji zeby zerwac z wami umowe. Ale w przeciwienstwie do niedorozwinietego umyslowo zarzadu plus gsm- ja dbam o swoich klientow i nie zmieniam numeru. W zwiazku z przedluzeniem umowy ktora skonczyla mi sie w czerwcu br. dstalem oferte zakupu telefonu za 699 netto .Ale dla NOWYCH klientow z regonem ten sam tel i w tej samej taryfie co moja jest za 399 zl netto. GRATULACJE !! ALE TAM W PLUSIE MUSZA TEGIE GLOWY SIEDZIEC !! Pracownicy BOKu w rozmowie telefonicznej a takze w salonie firmowym nie potrafili W MIARE logicznie wytlumaczyc w/w zaleznosci.Nawet w salonie firmowym jeden z konsultantow nie ukrywal zdziwienia.Pewnie jakis nowy.....Ale z czasem napewno sie nauczy.....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-09 18:16
    khak - możesz podać co to za telefon i co to za taryfa? Ja także dbam o swoich klientów nie zmieniając numeru, ale różnicy w cenie słuchawki na niekorzyść w stosunku do oferty promocyjnej, nie mówiąc o tak dużej różnicy, nigdy nie miałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-09 18:25
    Stały dostęp do Internetu, dla regonowców, za 99 netto miesięcznie. Umowa na rok, aktywacja 15 netto. Właśnie streściłem w dwóch zdaniach ofertę specjalnie dla tych... no... niemających czasu na czytanie ;) że się takim eufemizmem posłużę. Khak, jak operator rąbie kosmiczną cenę na telefon, to się negocjuje korzystne ceny na usługi, a telefon kupuje gdzie indziej, tak jest prościej i taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-09 20:58
    **khak - w Twojej wypowiedzi mi jeszcze brakuje tylko stwierdzenia , że robisz to "trosce o Państwa komfort" ;-) Niemal mi łzy wzruszenia pociekły po głądkich policzkach...;-) Nie łudź się - gdybyś nie miał w tym INTERESU , już dawno zerwałbyś z nimi umowę..A taka sama Twoja "troska" o klientów jak i Plusa - rzekłbym , że ta troska zwie się w tym wypadku konkretnie - KASĄ ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-09 21:05
    Jeśli Agora moga się przenieść z "czerwonego" Plusa do Idei , to pewnie i Ty też możesz , no chyba , że masz jeszcze większą firmę ale wtedy by Ci pewnie nie dawali telefonu po 699zł;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-10 00:49
    Nie chce zmieniac nr.telefonu i kropka.DLA MNIE to powod wystarczajacy. Moze to dziwactwo (bo wiekszosc osob zmienia) ale mam takie przeswidczenie od poczatku. Zdarza sie ze dzwonia klienci ktorzy nie odzywali sie od np. 2 lat i dluzej. Pierwsze pytanie jakie stawiaja to: czy zajmuje sie jeszcze tym i owym (chodzi o moja prace) ,niektorzy sie dziwia ,bo przed wykreceniem nr.tel byli przekonani ze juz jest nie aktualny. I dla mnie to argument wystarczajacy.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-10 00:49
    Prosze zaakceptowac ze jest to dla mnie wazne. Jestem z jednym opem od poczatku, nie zadam komorki za 1 zl ktora jest warta na rynku 1200 .Chce kupic telefon za normalna cene czyli 399 zl ktora obowiazuje w moim abonamencie,tylko niestety cena ta obowiazuje NOWYCH ABONENTOW. Prosze sie skupic na TEJ anomali w Plusie i odretwieniu pracownikow plusa. A nie na dowolnosci zmiany opa.Bo nie o to w moim wczesniejszym poscie chodzilo. Issa: moja firma jest mala dlatego wlasnie,nie chce zmieniac opa.Jakby byla duza i tak transparentna jak AGORA (i jej produkty) to zmienial bym co 2 lata,bo nr.tel nie liczylby sie ze wzgledu na rozpoznawalny ogolnopolski produkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-10 00:50
    Po drugie .Issa OCZYWISCIE ! ze tu chodzi o kase i to podwojne pieniadze.Pierwsze od klientow (tych stalych-oni daja moj nr innym-polecaja) jak chcesz to ci moge ten mechanizm rozwinac,wyjasnic bardziej drobiazgowo jak to dziala. Po drugie chodzi o zakup sluchawki w normalnych pieniadzach.Nie mam sily sie powtarzac. Dostalem oferte drozsza niz nowi potencjalni abonenci z regonem.Chodzi konkretnie o nokie 6670 .Gadalem z kobieta z BOKu na poczatku lipca.i powiedzila mi ze jest dla mnie oferta tego modelu za 699 netto.A w cenniku dla nowych abon.na firme ten fon jest za 399 netto .Konsultantka przyznala ze to dziwne.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-10 01:02
    Spojrzcie tylko na te kolejne promo mixow 36 lub 24 .Debilizm w czystej postaci. co za Kolomyja.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:30
    ... PIERWSZA grupa , to klienci bezwzględnie zdeterminowani z takich czy innych powodów by odejść z Plusa. Umiejący liczyć , że w innej sieci będzie im taniej , maniakalni przeciwnicy swojego "byłego" wkrótce operatora itd. Takich klientów NIE ZATRZYMA NAJLEPSZA NAWET OFERTA UTRZYMANIOWA , to oczywiste- nie ma się więc co trudzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-10 01:16
    *** wlo - chodzi o taryfe Max Profit 50 . Tel NOKIA 6670 cena netto 399 zl. Cena dot. nowych abo. - informacja z BOKu telefonicznego i z salonu frimowego Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:27
    ***khak 12.41 - już teraz na serio , wyjaśnię Ci o co chodzi , bo widze , że naprawdę nie rozumiesz. Są trzy grupy klientów...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-07-10 04:01
    ***khak: doskonale Ciebie rozumiem, bo jestem w podobnej sytuacji, telefon mam w Plusie od 1996 roku i właśnie kiedy w tych dniach mineły mi 2 lata od wymiany aparatu, żadnej ciekawej oferty nie dostałem. A ponieważ moja Nokia 6310i spisuje się nadal bardzo dobrze więc podpisałem umowę na kolejne 12 miesięcy dostając za to do wykorzystania 24,40 zł brutto w każdym miesiącu przez okres tego najbliższego roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-07-10 04:03
    Ta kiepska oferta Plusa dla mnie może być uzasadniona tym, że ostatnimi czasy mało rozmawiam i rachunki płacę niskie, ale przez te prawie 9 lat zawsze w terminie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-07-10 04:04
    A z programu wymiany aparatów nie korzystałem przez pierwze 5 lat, bo nie wiedziałem, że coś takiego istnieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-07-10 10:04
    Przez chwilę myślałem że to prepaid.No ale w biznesie? Nie...to byłby mezalians.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 11:11
    My mieliśmy ostatnio wymianę na kocie firmowym (5 aktywacji) w Plusie oczywiście (konto od 1997 roku , potem sukcesywnie dokupowane aktywacje) . Rachunki na tym konkretnym numerze nei przekraczały 36 zł (od zmiany na MaxProfit!30) , wcześniej były w okolicach 80zł. Dali nam K500i DROŻSZEGO niż dla nowych :-( bo za 244zł brutto , a nowi mieli za 181lub niewiele więcej. Pomijam fakt , że nowi dostają też w zależności od zadeklarowanej taryfy Max! za grosze pakiety minut w Plusie na 6-12 miesięcy. Nie było sensu długo się zastanawiać - wzieliśmy i już. Ale ZAPAMIĘTAMY TO SOBIE PLUSIE! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 11:37
    Na telepolis jest info , że wkrótce pakiety InternetBiznes oferowane wraz z modemami czy w w/w promocji , będą też dostępne do użytkowanych już aktywacji MaxProfit. Pewnie od 1 września , roku temu w sierpniu wraz z "uruchomieniem" UMTS też się dużo zmieniło w gprs w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 11:42
    W kwestii Plusa biorę pod uwagę jeszcze jedną rzecz - jak ostro zjechały nam w dół rachunki (naprawdę mega oszczędności) , a jednocześnie jak zwiększyła się nam liczba minut - minuty po 10 i 20 groszy dają oszczędności , każdy użytkownik MaxProfit dobrze to wie z doświadczenia;-) . Warto to też zauważyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-10 14:32
    Dziwne jest, ze z punktu wiedzenia pracownikow Polkomtela jest to .....dziwne.... Argument - ze za nizsze rachunki trzeba wiecej zaplacic za aparat telefoniczny jest bezsensowny i nie logiczny .Przeciez nowi abonenci dostaja przykladowa nokie 6670 w normalnej cenie ,a moga nie przekraczac 50 zl wynikajacych z abonamentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-10 14:41
    I co za interes robi Polkomtel w tym przypadku ? Czemu ma to sluzyc? Wspomonalem wczesniej o logice wiec idac dalej, dochodze do wniosku ze Plus GSM chce w sposob subtelny podziekowac za dalsze korzystanie z uslug stalym abonentom ktorzy sa z nim od 1996 roku. (takim jak ja i Pulkownik) Ttrudno taka firme podejrzewac o nie dopatrzenie,bo juz od 6 lat widze ta anomalie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Khak pisze: 2005-07-10 14:47
    Zaluje tylko ze nikt z zarzadu Polkomtela nie sledzi tego typu postow na najwiekszych portalch o tematyce telefonii komorkowej. Ale co ja pisze ! Pewnie Betony z Polkomtela maja pelna swiadomosc tego co oferuja swoim ofiarom (klientom) Przy okazji wspomne tu jeszcze o zwloce z jaka PLus sie ociagal z obizka cen w ubieglym roku.To tez zreszta przyzanja pracownicy Polkomtela. Zrobil to dpoiero po 6 lub 7 miesiacach za Idea i Era
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-10 15:21
    khak - no co mam akceptować, skoro u mnie dokładnie te same argumenty są? Nie wiem z czego to wynika, że czasem (!!) niektóre telefony są droższe niw PWA niż w promocjach. Bo właśnie z tym akurat modelem zauważyłem jest inaczej - na MP100 oferowali ją za 399 podczas gdy w promocji kosztuje 249. Bo np. juz taka 6230 - w promocji w MP100 za 599 bodajże w ofercie PWA dla tego samego klienta była za... 299 ;-) I mam to na "piśmie" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-10 15:23
    Albo 6630 - w promocji ponad 1000 złotych netto, w PWA... 699 ;-) Pewnie, że można sobie ponarzekać, że konkretny model jest droższy (szczególnie jeśli chce sę ten model mieć). Ale nie przesadzajmy może.
    0
  • Users Avatars Mini
    mach pisze: 2005-07-10 15:38
    czy ktoś, kto korzysta z neostrady dostał ostatnio pisemko ze mianą warunków umowy? W piśmie tym jest napisane że jeżeli nie akceptuje warunków to moge odstąpic od dotychczasowej umowy bez żadnych konsekwencji. Zastanawiam się czy nie zrezygnowac a potem od razu kupić nową aktywację. Zarobie na tym nowy modem i 2 miesiące tańszego abonamentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 15:58
    ***mach - my dostaliśmy. Neo jest na tatę , ale ja się zajmuję tymi sprawami i telefonami u nas , ale po dobrnięciu do teksty "w trosce o Państwa komfort" lub jakoś tak wymiękłem i od razu wywaliłem regulamin ze wstepem do kosza. W każdym razie umowy nie rozwiązujemy , ale jak znam wielu Golowców korzystających z Neo i ich przywiązanie do litery prawa , to bezwzględnie go rozwiążą i przesiądą się na gprs , albo CSD ;-DDD :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 16:01
    ***wlo - ale **khak pisał o tym , że posiada Max!50 a tam ten telefonik kosztuje 399zł. **khak - z tymi 6-7 miesiącami po Erze , to grubo przesadziłeś:-) O , a propos naszej wczorajszej rozmowy , w małopolsce złapano podczas tego weekendu 120 nietrzeźwych kierowców...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 16:10
    **khak (12.32) - oczywiście masz rację:-) NIe mam jednak wątpliwości , że dla Polkomtela , taka gra w PWA z abonentami jest warta świeczki , innaczej być nie może , sądzą po poprawiających się wynikach finansowych. Mówiłem , że mają w tym INTERES;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:34
    DRUGA grupa , to klienci nie mający pojęcia o ofertach telekomunikacyjnych dla nowych (nie interesujący się nimi) i/lub przywiązani do numeru - pozostają oni przy status quo lub/i łykają przygotowaną dla nich ofertę utrzymaniową z "atrakcyjnym telefonem" w "atrakcyjnej cenie" Dzięki użyciu spójnika "lub" zaliczasz się do nich Ty i ja np. też . Z oczywistych względów tacy klienci zbywani są wzruszeniem ramion , jako niewolnicy na własne życzenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:38
    Oraz grupa TRZECIA , mająca pojęcie o ofertach dla nowych klientów i nieprzywiązana do numeru. Tacy klienci z oczywistych $$$ względów ;-) , jako wykluczeni z grupy pierwszej (najopłacalniej w Plusie) , łykają nową aktywację oczywiście w ... Plusie , myśląc , że utarli nosa Plusowi. Na tych klientach z oczywistych względów Plus też zarabia , chyba nie masz wątpliwości.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:40
    Powiedz mi , w którym więc miejscu traci coś rzekomo Plus , czego niby mógłby nie starcić?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:45
    Rozumiesz już , że jeśli myślisz iż zarząd Plusa jest rzeczywiście umysłowo chory , to się bardzo grubo mylisz. Pracownicy Plusa przychodzą do pracy , nie po to by działać na szkodę firmy , ale bo to by "troskę o Twój komfort" przekuć na kasę;-) Tak samo jak myślę mówiąc szczerzei bez ogródek , że mają w d..e ilo to my lat jesteśmy z nimi , ale interesuje ich co mnie nie dziwi , le to mają z nas pieniędzy przez te lata , stwarzając jakąś tam iluzję lojalności i innych za wielkim przeproszeniem %#$@$%#@%
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:47
    Sorry , że tak brutalnie , bardzo nie lubię tego , ale czas się obudzić. Jeśli ktoś jest jeszcze zatopiony w iluzji...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-10 20:48
    To "wyhaszowane" to "du.pe.reli" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-10 21:35
    brawo issa...
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-10 22:40
    Issa, dzieki wielkie za te wypowiedz. Gdyby jeszcze ta prosta prawda dotarla do niektorych czytajacych...
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-11 01:34
    Zgadzam sie z Toba issa, nie wiem skad jeszcze tyle naiwnosci u niektorych. DLa operatorow nie liczy sie cos takiego jak: lojalnosc,absurd! Liczy sie to kto podpisze z nimi umowe na wyzszy abonament,liczy sie kto wydawac bedzie u nich jak najwiecej pieniedzy. Dla nich nie ma znaczenia to ze jeden z drugim siedzi 30 lat u jednego operatora jak wierny pies,nie przynoszac znaczacych korzysci dla niego.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-11 01:35
    Liczy sie KASA, KASA, KASA !!!! Tak w zyciu jest i zrozumcie ze pochwale i zadowolenie za bycie wiernym czy lojalnym mozna domagac sie od zony albo kochanki:) ale nie od operatora!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:09
    Dobra ,i ja sie z gadzam z taka polityka Plusa i moze innych opow. I jestem tego swiadom ze tak dzialaja ,i wlasnie na tej podstawie pytam czy te zakute paly nie mogly by inaczej podchodzic do klienta.Ja tez olewam klienta ktory przynosi mi male pieniadze.I tu jest miejsce na shizofrenie. Bo ja ich olewam ale nei kaze im placic wiecej za moje uslugi jak ich widze zadko i mi zostawiaja malo pieniedzy.Bo ci sami ,polecaja moja firme innym ,i na tym pozniej zarabiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:10
    Dlaczego w USA sa programy lojalnosciowe wysrubowane na maximum ? i ludzie odpowiadaja tam bardziej za starych klientow niz za nowych ,lub tak samo? Bo starzy klienci przyprowadzaja - polecaja nowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:12
    Wszystko we wszystkim.A w Polsce to jak u mechanika znjomego .JAk nie spie....... auta to kaze ci czekac bo jestes kumplem ,wiec mozesz poczekac.U nas jest maniera traktowania nowego klienta jak boga.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:17
    Issa: Polkomtel ni ewie kiedy klient zrezygnuje a kiedy nie,(poco go wiec odstraszac drozszymi komorkami ) takzeto dobrze ze przyjdzie nowy na twoje miejsce i bedzie placil tylko 50 zl miesiecznie,ale dobrze by bylo z punktu finansowego firmy zeby zostal ten stary skoro tak,to bedzie juz 2 klientow ktorzy placa po 50 zl miesiecznie.WSZYSCY KLIENCI SA WAZNI. Polkomtel tej zasady nie uznaje. Lepiej (chociaz sie juz powtarzam) niech zrezygnuje i nich przyjdzie nowy na jego miejsce.BEZSENS.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:22
    Moj kolega wyprowadzil z plusa rok temu 3 aktywacje.Zrezygnowal. I jak tu sie sprawdza podzial Polkomtela na 3 rodzaje klientow ? Us;yszal tyklo ze moze dostac 3 nokie za 199 zl anie jak nowi za 99 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:25
    Plus sie spoznial z obnizeniem cen na polaczenia w tamtym rokuprzeciez sami przyznali ze mieli poslizg do konkurencji. Rzecz powszechnie znana.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:32
    Apropos czy ERA lub IDEA tez ma wyzsze ceny za aparaty dla starych abonentow.Tego nie wiem. ALe jezeli nie maja wyzszych cen ,to chyba polityka PLusa nie jest godna nasladowania ....a moze jest ? Moze pozostale OPY tez powinny drozej sprzedawac ,aparaty swoim starym abo ?
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 02:35
    Dlaczego ma byc gloryfikowana filozofia PLUSA ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-11 03:13
    ***khak - nie wiem , co motywowało Twojego kolegę do zupełnej wyprowadzki. Na pewno nie te 99 zamiast 199 , z tego wynika;-) Pytanie więc na co innego się zdecydował i dlaczego. Może jednak wcale zostać nie chciał... ;-) Widzę , że się naprawdę przejąłeś tą sprawą. Wiele dyskusji o tym przetoczyło się przez Gol i pewnie jeszcze przetoczy... Niestety , nie masz większego wpływu na politykę operatorów , luzik:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-11 03:16
    Nie wiem , czy ktoś o tym pisał , ale na eboku w zakładce "Lista usług" - "Usługi do aktywacji" pojawiły się opcje "Przeniesienie numeru na inne, istniejące już konto" oraz "Przeniesienie numeru na nowe konto"
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-11 10:39
    khak - bo w Stanch to co u nak kilka lat funkcjonuje, tam jest od tak dawna, że nie ma żyjących ludzi, któzy pamiętają, kiedy to się zaczęło... Dlatego ;-) U nas dwa, trzy pokolenia muszą odejść, żeby opróćz rynku, mentalność się zmieniła. U nas każdy chce, ale już dać (zarobić za uczciwą pracę nawet - np. za głupie strzyżenie trawnika) to już nie da. Sam po nocy będzie z możyczkami po trawniku latał, ale żeby tylko nie dać komuś zarobić. Kapitalizm polega na tym, że każdy każdemu za wszystko płaci. A nie - jak ja mam płacić to mnie okradają, ale jak mi płacą, to wyzyskiwacze. khak - i co z tego, że to prawda powszechnie znana? Co to zmienia? Jeśli komuś to nie pasowało to opóźnienie, zmienił operatora. Ty nie, ja też nie - bo zmiana zupełni mi się nie opłacała, mimo tego, że płaciłem te kilkanaście złotych więcej niż bym płacił w Idei. Tylko pytanie - czy taka zmiana nie sutkowałaby większymi kosztami? Czy po tym pół roku nie mam jeszcze większych korzyści niż bym miał w Idei?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-11 10:47
    Wszyscy klienci są ażni... Banał... Naprawdę banał. Ja prowadzę wirme i o ile mam szacunek do każdego klienta, nie każdy jest dla mnie tak samo ważny. Onie sobie z tego doskonale sprawę zdają bo też są to firmy. A już najmniej ważny jest taki, który mimo wykonanego zlecenia, nie płaci za to zlecenie. Taki nawet nie ma szansy bym zastosował rabat przy następnym zleceniu, nawet gdybym wziął to zlecenie. I nie opowiadajcie mi, że ktoś inaczej postępuje. NIE WIERZĘ!!! Jeśli Twój kolega zrezygnował z powodu 300 złotych to widać na czym mu zależy. Mi nie zależy na 300 złotych jednorazowej oszczędności, bo w ciągu 2 lat (na 3 numerach jam mówisz) mam znacznie większe oszczędności. Taka filozofia jest mi zupełnie obca. Mam takich znajomych - płacą po 800 złotych za jeden numer miesięcznie - na średniej taryfie, podczas gdyby wybrali najwyższą płaciliby 200 złotych mniej a mają problem z telefonem o 50 złotych droższym.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-11 10:50
    ... niż nowy klient w tej samej taryfie. A wystarczyłoby, żeby zmienił taryfę na najwyższą co mu się ewidentnie opłaca, bo oprócz oszczędności 200 złotych (co stanowi 25% wydatków miesięcznych) miałby ten sam telefon o 500 złotych taniej. Ale gdziekolwiek jest rozmowa na temat komórek, on zawsze ma ten sam problem. I zawsze nowi odbiorcy jego relacji mówią... to fatycznie, złodzieje...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-11 11:04
    issa - nikt o tym nie pisał... Każdy to przecież wie, bo przecież każdy intensywnie korzysta z e-bok ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    starcuch pisze: 2005-07-11 13:20
    oferowanie starym klinetom gorszych warunków niż nowym to jak plucie w twarz i wylewanie pomyj na głowę to stoi w zupełnej sprzecznosci z zasadami ekonomii i marketingu - nie od dziś wiadomo że stary klient generuje większe zyski niż nowy
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-11 15:57
    issa- nie zgadzam sie akurat z takim mysleniem jak ty,to znaczy,aby khak wyluzowal,bo to i tak niby nic nie zmieni.....i ze nie mamy wiekszego wplywu na politeke operatorow i ze niby ma wyluzowac.. Nie zgadzam sie!!! Ja tez czasami duzo pisze i sie powtarzam jesli jakis problem mnie nurtuje. Po to wlasnie jest ten serwis o telefonii zeby sobie porozmawiac,dowiedziec sie czegos nowego. Problem nie lezy w tym,aby rozmawiac tylko o sprawach na ktore mamy bezposredni wplyw. Niestety i tak na wiekszosci wplywu nie mamy i tak prawda. Jednak powtarzam,nie o to chodzi. Skoro kogos jakis temat intryguje,chce z kims porozmawiac,a przede wszystkim wymienic sie pogladami,to nie powinnismy pisac zdania typu: wyluzuj,nic nie zmienisz,my weterani juz rozmawialismy o tym setki razy....poszukaj sobie co bylo w archiwum:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-11 15:47
    Ciekawe skąd to założenie , że stary klient generuje większe zyski niż nowy? Z jakiej to ekonomii ? ;-) Myślałem , że to zależy od wysokości płaconych rachunków, a tu się okazuje , że od "starości" i "nowości". Ho , ho... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-11 16:01
    cd issa-Prosze nie stawiaj sie w sytuacji kogos lepszego. Jesli uwazasz ze nie masz potrzeby odpowiadac to nie odpowiadaj na kogos pytania,ale nie pisz,ze nie ma sensu jakiegos tematu poruszac. Ja jestem nowym uzytkownikiem golu,od nie dawna czesto czytam. Trudno abym zaczal czytac stare archiwa,bo wiekszosc osob juz na ten temat rozmawialo. To nie jest forum,w ten sposob nie zasmiecamy forum,a tylko tracimy interesujacych ludzi jak khak. Skad wiesz,moze jemu,juz nie bedzie chcialo sie nastepnym razem angazowac w ciekawa rozmowe,nie poruszy fajnego tematu,bo zaraz ktos napisze do niego: wyluzuj, o tym juz nikt nie chce rozmawiac,a moze ja chce?? Zdecydowanie wole uzytkownikow ktorzy majac cos do powiedzenia,chca porozmawiac i zadawac pytania,wymieniac sie pogladami.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-11 16:02
    cd issa-Czy chcialbys aby na golu zostaly tylko dzieci ktore napisza zdanie: "czesc,jestem pierwszy" albo "czesc ziomale,oferta jest supcio" Czy takie komentarze sa Twoim zdaniem lepsze?:) Takim podejsciem do sprawy zniecheca sie tylko aby przychodzili nowi uzytkownicy. Wszyscy wiemy,ze im mniej ciekawych osob z ktorymi mozna wymienic poglady tym serwis gol bedzie coraz mniej interesujacy. Zatem im wiecej tym lepiej:) Prawda issa?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-11 16:10
    iss- Oczywiscie %#$@$%#@%&% juz od tego czy dla opa ma to jakies znaczenie,bo przewaznie nie ma,bo patrzy krotkowzrocznie, stary klient nawet jesli mniej placi od nowego klienta to i tak w praktyce mogl przekazac wiecej pieniedzy dla danego operatora,poprzez z sumowanie rachunkow z miesiecy...lat. Zatem ja bedac teoretycznie 10 lat w plusie i placac 30zl miesiecznie wydaje wiecej pieniedzy niz np: Ty bedac w plusie 2 lata i placac rachunki po 60zl:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-11 16:13
    To bylo dobre, napisalem przed chwilo wyraz: a - b - s - t - r - a - h - u - j - a - c .... Czy na forum nie mozna uzywac troszke bardziej inteligentnych wyrazow???:):) Przeciez to nie przeklenstwo :) To nie moja wina ze w tym slowie znajduje sie h...:) Chyba ktos kto tworzyl filtry do wiadomosci powinien zaznajomic sie bardziej ze slownikiem wyrazow obcych!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-11 17:12
    galliano78 - ja się akurat nie zgadzam z Tobą. Jeśli bowiem ktoś pisze, że jest 8 lat klientem i mu zaoferowano w PWA telefon droższy niż dla nowego - co więcej kopnkretny model telefonu, jaki sobie upatrzył, to niestety, rozmowa sprowadza się do tego co już setki razy było wałkowane. Ptanie dlaczego tak operator (Plus w tym przypadku) robi padało już setki razy i było setki odpowiedzi - że złodziej, że pluje w twarz itd. Czy to coś zmieniło? No ja odkąd kacyko.pl przeszło w łapy telefon .pl czytuję GOL-a i ciągle to samo jest - że starzy, lijalni, uczciwi (ciekawe...) abonenci są jak śmieci traktowani przez operatora. No Boże - zmienić nik nie zakazuje. khak zastrzegł na początku, asekuracyjnie wg mnie, że nie zmienia bo sznuje swoich klientów. Mam dokłądnie to samo podejście - także jestem 8 lat w Plusie. Ale zobacz, ile on się napisał na temat cen telefonów, zwlekania z obniżkami itd. Jeśli opłaca mu się zostać u operatora mimo to, to nie rozumiem tego narzekania.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-11 17:18
    Bo co innego stwierdzić fakt - ja zawsze stwiedzam fakt, że np. dany operator wprowadzając nową ofertę (tutaj mówę np. o taktowaniu sekundowym czy np. Idei dla Firm) dake lepszą ofertę niż ja mam obecnie. Ale nie narzekam, że przez pół roku "przepłacałem" 20 złotych bo tak naprawdę to było nic w porównaniu z innymi kosztami jakie musiałbym ponieść przy z mianie operatora (właśnie m.in. prblemy z klientami) a i po wprowadzeniu oferty przez Plusa, ta chwilowa różnica na korzyść Idei bardzo szybko mi się zwróciła. Albo więc komuś się opłaca, albo nie. I po co ciągle temat poruszać? Wystarczy stwierdzić, że jest drogo, czy drożej i już. Bo czy zmieni coś to, że się będzie pisać teraz, skoro lata całe nic to nie zmieniło? Ja narzekającym przedstawiam co jakiś czas oferty do których mam dostęp. Zauważam co innego. Chociaż czasem są "kwiatki", których faktycznie w żaden sposób racjonalnie nie da się wyjaśnić.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-11 17:19
    Jeśli kogoś to trafi, to pozostaje mu tylko komunikować się z opeartorem. Jeśli nic nie wskóra... Pozostać z tym co jest albo zmienić. Zależy co się bardziej opłaca. Nie chcę wkurzać Was stwierdzeniem, że równie dobrze nie trzeba korzystać z komórki... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-11 17:23
    galliano, co do słownika, z drugiej strony, trudno wynaleźć wszystkie słowa zawierające "w sobie" różne "smaczki" ;) Może najlepiej byłoby wyłączyć automat i zdać się na kulturę piszących, ewentualnie ręcznie wycinając przeginających? A jeśli chodzi o Twoje wyliczenia, odejmij sobie od obu rachunków po np. 5 złotych na koszty stałe (wysyłka, koperta, gazetka i inne bzdury) i wychodzi, że klient nie rokuje specjalnych perspektyw, bo jest w sieci 5 razy dłużej, a zysku przyniósł tylko troszkę ponad dwa razy więcej. Do czego zmierzam? Hmm, w zasadzie do tego, że odpowiednio dobierając argumenty możemy udowodnić sobie wszystko ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 20:42
    ***wlo - narzekanie wynika z absurdu z ktorym sie ocieram. Wylewam to na formum moze nie potrzebnie i za duzo. Absurd cenie w filmach Monty Pythona i Stanislawa Barei , a nie w firmie ktorej zosz gory skazan aka kleske ,jezeli tawiam nie male pieniadze (przynajmniej do nie dawna tak bylo) To ze Plus si espoznil z obizeniem oplat , nie jest bolesne tylko i nie tak wazne dla mnie.To byla odp.na post od kogos kto zakwestionowal ze plus sie nie spoznial ze znizkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 20:47
    Nie prawda *user* ze mozna udowodnic wszystko.Proba udowodnienia racjonalnosci sprzedawania drozszych komorek stalym abo ,jest skazan na kleske,tak jak pozegnanie starego abonenta (z w/w wymienionego powodu) zeby na jego miejsce wprowadzic takiego samego.... Issa : wlasnie moj kolega poczul rzeczone "wiadro pomyj " na twarzy jak mu zaproponowali telefony w wyzszej cenie. Po drgie - bronisz polityki ,ktorej nie ma w Idei I Erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-11 20:49
    Nie chodzi o wyjasnienie zjawiska-anomalii w Polkomtelu ,tylko potepianie (tepienie) go . Wysle do tych kalek umyslowych list :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-11 20:53
    ***galiano - BARDZO PRZEPRASZAM CIEBIE I **KHAK jeśli tak zrozumiałeś moją wypowiedź, nie chciałem nikogo urazić. "Niestety , nie masz większego wpływu na politykę operatorów , luzik:-)" Naprawdę nie ma sensu się kopać z koniem - **khak to próbuje czynić. To daremne i lepiej sobie odpuścić To miałem na myśli - mysieliście mnie źle zrozumieć. Miłego wieczoru:-) Ps. Lubię Twoje komentarze , wdarłeś się tu przebojem - ostry jesteś;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-11 21:06
    ***khak - przepraszam , mam jeszcze pytanie. Dlaczego my dostając telefon w wyższej cenie niż dla nowych nie poczuliśmy się jakby ktoś nam wylał wiadro pomyj w twarz? Bo MAMY W TYM INTERES. Przecież to jest jasne jak słońce , wszystko się wokół tego obraca... Po co jakieś tam bajki , lojalnośc , wierność itd. w odniesieniu do operatora. To jest dobre i o wiele bardziej znaczące jak ma się żonę , albo męża. Przypomina mi się czca dysyksja ze zwolennikami rozwiązania umowy w Plusie ( w Idei też było ostro) z "powodów regulaminowych". Jak to usiłowali mi wmówić , że co wcześniej napisał , są tak "przywiązani do litery prawa" , że no po prostu nie mogą innaczej. Dziecinne wymówki ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-11 21:13
    Szkoda , że nie pamiętasz dyskusji z jednym prawnikiem z Katowic , siedz ącym na Neo , któremu "niezaakceptował" nowego regulaminu Plusa. Ciekawe co powiedział(by) teraz jak dostał kopertę od TPsy;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-11 21:29
    Znajdziesz tu sporo takich , którym ich operator "pluł w twarz i wylewał kubły pomyj" i którzy nieokre$$$lonych powodów;-) z podkulonym ogonkiem kupowali po rozwiązaniu umowy , kolejną umowę u tego samego operatora który ich tak strasznie wcześniej "poniżył"...
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-11 21:31
    Khak, mówisz i masz: Siedzą goście w Plusie i kombinują. O, tutaj Pan Khak chce telefon za przedłużenie umowy. Popatrzmy... Ma u nas telefon 10 lat, ma firmę, pewnie zależy Mu na numerze... A jak tak zależy, to nie trzeba Mu specjalnie subsydiować telefonu, może zapłacić więcej. Tak to w skrócie wygląda... BTW, jak nie wyzywasz wszystkich od debili, to całkiem do rzeczy piszesz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-12 01:32
    Jestem Don Kichotem (pisze sie chyba przez "ch" ?) i walcze z wiatrakami. Tak zwana "studzienna swiadomosc" .*issa* tu chodzi o zwykla sprawiedliwosc,lub moze bardziej dosadnie -elementarna sprawiedliwosc. W zwiazku z ta niesprawiedliwosca (z mojego punktu widzenia) roszcze sobie wyzywanie od Debili tych Oszolomow z Polkomtela:)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-12 01:39
    *** issa-nie przepraszaj nie ma za co.USER ja wiem ze moj staz nie jest moim argumentem przetargowym -wlasnie w zwiazku z tym co napisales. JA tez mysle to co m*** issa-nie przepraszaj nie ma za co.
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-12 01:40
    Pomerdaly mi sie linijki -nawet one przeciwko mnie !! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-12 01:43
    TAm bylo napisane apropo postu USERA ,ze ja tez wiem ze oni tak mysla. wiem ze im nie zalezy. A zreszta to bez znaczenia bo traktuja tak samo wszystkich.Powyzywam ich w iscie od Giertychow i Ojcow Rydzykow . Ale im dowale co ?! Sami do mnie przyjda i zaoferuja nokie 6680 za 99 zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-07-12 01:45
    brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-12 10:51
    khak - społeczną sprawiedliwość? A gdzie są zasady tej "sprawiedliwości podane? Nie przesadzasz czasem? I nie mów, że wszystkich tak samo traktują. Bo to nie jest prawdą. Poadłeś tutaj tylko jeden konkretny model telefonu. A powiedz, po jakiej cenie oferowali Ci inne? Ja naprawdę wiem co oferują zwykłym użytkownikom - dysponuję takimi ofertami i o ile rzeczywiście pojedyncze telefony są droższe od tych w promocji, to większkość jest prawie zawsze (bo to nie jest reguła - każdy ma inną ofertę - mój kolega nie ma dotychczas, mimo, że dochodzi 24 m-c, ale co się dziwić, jeśli ostatnio mu wyłączyli telefon, bo nigdy nie ma czasu zrobić przelewu a polecenie zapłaty zleca już od dwóch lat...) taniej niż w promocji. Oczywiście nie dla płacących minimalne abonamenty w promocji z 50% obniżką albo "na inwalidę" ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: