Netia uruchomiła kampanię reklamową ATL pod hasłem „Skomponuj swój rozrywkowy róg obfitości”.
Akcja promuje nowe pakiety internetu światłowodowego z usługą TV i dostępem do serwisów streamingowych takich jak Disney+, HBO Max oraz – debiutujący w ofercie Netii – SkyShowtime.
Promocja obejmuje umowy na 24 miesiące, przy czym przez pierwsze 6 miesięcy abonament wynosi 0 zł (zarówno za internet, jak i telewizję oraz wybrane serwisy VoD). Klienci mogą wybierać spośród pakietów światłowodowych do 1 Gb/s i 2 Gb/s.
W kampanii ponownie występuje Bogini Netia, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.
Spoty reklamowe (15 i 30 sekund) emitowane są w kanałach Polsatu i Grupy TVN Discovery Polska do końca września. W serwisie YouTube dostępna jest także cała seria krótkich filmów skierowanych do różnych grup konsumentów.
Wizualizacje kampanii pojawiły się również na tyłach autobusów w największych miastach Polski: Warszawie, aglomeracji śląskiej, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Lublinie, Łodzi i Trójmieście.
Za kreację odpowiada agencja Content Invest (dawniej Red8), za zakup mediów w TV i na tyłach autobusów – Iprospect, a za działania w YouTube i TikTok – Essencemediacom.