iPhone - oficjalna prezentacja Apple

Newsy
Żródło: Apple
Opinie: 66

Apple zaprezentował bardzo oczekiwany telefon iPhone.

iPhone

  • odtwarzacz iPod

  • Safari Web Browser

  • ekran 3.5 cala

  • rozdzielczość 320 x 480 - 160 ppi

  • ekran dotykowy

  • system OS X

  • dysk 4GB lub 8GB

  • GSM Quad-band (MHz: 850, 900, 1800, 1900)

  • Wi-Fi (802.11b/g) + EDGE + Bluetooth 2.0 EDR

  • kamera 2 megapiksele

  • czujnik obrotu telefonu (portrait to landscape) oraz czujnik przyłożenia urządzenia do ucha (wygaszenie ekranu)

  • czas rozmów, wideo, przeglądanie internetu do 5h, 

  • czas słuchania muzyki do 16h

  • wymiary: 4.5 x 2.4 x 0.46 cala / 115 x 61 x 11.6 mm

  • klient poczty w wersji HTML: POP3 lub IMAP

  • waga: 135 g

  • wymagania: Mac z USB 2.0, Mac OS X v10.4.8 lub późniejszy i iTunes 7, Windows PC z USB 2.0 - Windows 2000 (Service Pack 4), Windows XP Home lub Professional (Service Pack 2).

W Europie telefon będzie sprzedawany pod koniec 2007 r., w USA sprzedaż rozpocznie się w czerwcu bieżącego roku. iPhone ma kosztować 499 dolarów w wersji 4GB i 599 dolarów w wersji 8 GB.

Prezentacja telefonu na stronach Apple: www.apple.com/iphone

Zdjęcia z oficjalnej prezentacji iPhone: www.engadget.com/2007/01/09/the-apple-iphone

Galeria zdjęć telefonu iPhone: gizmodo.com/gadgets/macworld2007

Zdjęcia Apple iPhone:

 

Opinie:

Opinie archiwalne (66):

Komentuj

Komentarze / 66

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2007-01-10 00:59
    wowwwwwwwwww\ cudo
    0
  • Users Avatars Mini
    emilmaj pisze: 2007-01-10 01:24
    napewno bedzie leprzy jakosciowo niz ta cala masowka chinszczyzna innych producentow
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia-1 pisze: 2007-01-10 01:31
    Niezła bestia ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2007-01-10 01:50
    wypas - z takimi parametrami sukces murowany
    0
  • Users Avatars Mini
    pb pisze: 2007-01-10 01:59
    chcę go mieć! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    pietras pisze: 2007-01-10 02:53
    pb to sobie kup
    0
  • Users Avatars Mini
    bart pisze: 2007-01-10 09:18
    taki nijaki
    0
  • Users Avatars Mini
    Bogdan pisze: 2007-01-10 10:10
    Taki telefon i bez UMTS? Żenada...
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2007-01-10 10:23
    podoba mi się :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2007-01-10 10:24
    Bez 3G, HSDP'a i innych nowych technologi raczej będzie mu ciężko zawojowac rynek w Europie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rollo pisze: 2007-01-10 10:29
    Niestety to prawda - telefon high end bez 3 g to totalna porażka - wiele funkcji multimedialnych dla komfortu użytkowania wymaga 3 g - w stanach można to jeszcze zrozumieć tam jest duże nagromadzenie wifi - w europie niestety nie da to dużych możliwości
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2007-01-10 10:34
    no może i nie ma umtsu ale zwróć uwagę że może nie każdy potrzebuje 3g w telefonie :) gdybym mieszkał w mieście gdzie jest to pewnie zależałoby mi na nim ale patrząc na szybkość rozwijania sieci umts nie jest to niezbędna funkcja
    0
  • Users Avatars Mini
    emmar pisze: 2007-01-10 10:43
    Jest zbyt duży jak na telefon, ale to nie jest wyłącznie telefon. Muszę go mieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    goodboy pisze: 2007-01-10 11:36
    Telefon trochę nieporęczny... Dla chcących go kupić - w Europie pojawi sie dopiero w czwartym kwartale 2007 :P W USA za 2-3 miesiące.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2007-01-10 11:41
    oczywiscie patrzylem wedle swoich potrzeb - nie wykluczam ze wpasuje sie on w gusta wielu uzytkownikow - napewno - co jest pozytywem popchnie branze smartfonow do przodu !! wreszcie jakas konstrukcja z wifi co do tej pory bylo domena nokii !
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2007-01-10 12:11
    SUPER_MEGA_WYMIATACZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominik pisze: 2007-01-10 12:19
    Tragedia. To ma byc rewolucja? 2 megapiksele, brak UMTS/HSDPA, brak GPS? Żenada. Nokia N95 rozklada to "cos" na lopatki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2007-01-10 12:48
    Raczej adresowany na rynek amerykański, bo tutaj sprzęt bez 3G to tylko dla lanserów chyba.
    0
  • Users Avatars Mini
    trabant pisze: 2007-01-10 13:17
    Z jednej strony świetny - cienki (tylko 12mm) duży ekran, "dorosły" system operacyjny, świetny klient mailowy, zaawansowane multimedia, a z drugiej brak 3G. Wszystkomający telefon a czegoś nie ma? Odpada. Nie w tej cenie! (600$ z dwuletnią UMOWĄ!). iPod odniósł sukces bo na pytanie "czy jest najlepszy?" można odpowiedzieć "tak!". W tym przypadku na pytanie "czy jest najlepszy?" odpowiedź brzmi "nie!".
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2007-01-10 14:02
    A po cholerę 3G skoro ma Wi-Fi.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybek pisze: 2007-01-10 14:39
    zgadzam się z przedmówcami, że telefon to niezłe cacuszko, jest jednak jedno ALE... Aparat 2 Mpix z pewnością nie przystaje do pozostałych parametrów telefonu, nawet Nokia ma już u siebie 3 Mpix...
    0
  • Users Avatars Mini
    trabant pisze: 2007-01-10 14:39
    A gdzie jest Wi-Fi? Mam szukać gdzie mogę korzystać z internetu? W telefonie za taką cenę mam mieć kuksus korzystania gdzie chcę! A jeśli ma to być gadżet to MUSI mieć wszystko! To tak jakby wyprodukować super sportowy kabriolet z silnikiem elektrycznym. Logiczny, oszczędny, ale przyjemności nie ma ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    simson pisze: 2007-01-10 14:59
    No to w czerwcu lece do sklepu ;-) fajny :-) W USA w zasadzie WI FI jest wszędzie,nawet na rest-area przy autostradach Oczywiście za darmo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    skakun pisze: 2007-01-10 16:21
    nie ma sie czym podniecac.. ot zwykly palmofon...
    0
  • Users Avatars Mini
    skakun pisze: 2007-01-10 16:21
    nie ma sie czym podniecac.. ot zwykly palmofon...
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2007-01-10 16:35
    mniami:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2007-01-10 16:48
    @ trabant & simson: Ja mam Wi-Fi w domu, w pracy, na uczelni, w bibliotece, w centrum handlowym a nawet w ulubionej knajpie. Tylko w domu płacę za stałe łącze, a pozostałe hot spoty są darmowe. Nie widzę powodu żeby jeszcze płacić operatorowi za strasznie wolną transmisję UMTS. Mieszkam w średnim mieście jakim jest Kraków.
    0
  • Users Avatars Mini
    waxer pisze: 2007-01-10 18:25
    jak dlamnie bajka z chęcia przystał bym na takie cudeńko :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    trabant pisze: 2007-01-10 18:28
    Gdybym kursował tylko na trasie praca-dom-biblioteka-centrum handlowe-ulubiona knajpa to OK. A jak pojadę sobie do znajomego? A tam nie będzie Wi-Fi? Klapa....
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2007-01-10 19:01
    Jak pójdziesz do znajomego to wypijecie po piwku ;-) A jakbyś chciał napisać e-mail do panienki, że jesteś w pracy, to iPhone ma EDGE.
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2007-01-10 19:04
    Moim zdaniem nie podbije rynku w europie ... ale to moja osobista dygresja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    trabant pisze: 2007-01-10 19:10
    A jak będę się chciał pochwalić? "Stary zobacz mogę przeglądać internet wszędzie!". A on wtedy "a czemu takl wolno chodzi????" I leżę :(
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2007-01-10 19:13
    Po pierwsze ilu z was mialo do czynienia z Macami? Co za tym idzie z systemem OS X. Osoby, które miały do czynienia z desktopowym OS X dokladnie wiedza czego mozna sie spodziewac, jak genialny jest ten system. To poprostu działa! Kiedy Jobs we wrzesniu prezentował Leoparda (OS 10.5) w Moscone Center widniały napisy typu "Leopard - Vista 2.0". Panowie z Redmond nieudolnie przekopiowali sporo z Tygrysa (OS 10.4) i tak powstała Vista.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2007-01-10 19:16
    Polska to nadal świat Windowsów i wiele osób myśli w ten sam sposób, że wszystko musi być przekomplikowane. OS X taki nie jest, a iPhone to odziedziczył po desktopowym bracie. Wszystko jest tam gdzie być powinno, przemyślane dokładnie by przyspażało jak najmniej problemów. User interface! Oglądaliscie keynota? czy tylko plodzicie swoje wywody na podstawie kilku zdjec i suchych tekstow? Ja śledziłem relacje na żywo, a rano oberzałem stream z prezentacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2007-01-10 19:16
    Polska to nadal świat Windowsów i wiele osób myśli w ten sam sposób, że wszystko musi być przekomplikowane. OS X taki nie jest, a iPhone to odziedziczył po desktopowym bracie. Wszystko jest tam gdzie być powinno, przemyślane dokładnie by przyspażało jak najmniej problemów. User interface! Oglądaliscie keynota? czy tylko plodzicie swoje wywody na podstawie kilku zdjec i suchych tekstow? Ja śledziłem relacje na żywo, a rano oberzałem stream z prezentacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    normaluser pisze: 2007-01-10 19:16
    Po pierwsze ilu z was mialo do czynienia z Macami? Co za tym idzie z systemem OS X. Osoby, które miały do czynienia z desktopowym OS X dokladnie wiedza czego mozna sie spodziewac, jak genialny jest ten system. To poprostu działa! Kiedy Jobs we wrzesniu prezentował Leoparda (OS 10.5) w Moscone Center widniały napisy typu "Leopard - Vista 2.0". Panowie z Redmond nieudolnie przekopiowali sporo z Tygrysa (OS 10.4) i tak powstała Vista.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2007-01-10 19:17
    Polska to nadal świat Windowsów i wiele osób myśli w ten sam sposób, że wszystko musi być przekomplikowane. OS X taki nie jest, a iPhone to odziedziczył po desktopowym bracie. Wszystko jest tam gdzie być powinno, przemyślane dokładnie by przyspażało jak najmniej problemów. User interface! Oglądaliscie keynota? czy tylko plodzicie swoje wywody na podstawie kilku zdjec i suchych tekstow? Ja śledziłem relacje na żywo, a rano oberzałem stream z prezentacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2007-01-10 19:20
    Brak 3G? Apple wyszło z założenia ze w cywilizowanym technologicznie świecie (jakim narazie Polska nie jest) dostęp do wi-fi jest wszędzie. W stanach nie mysla o 3G zeby szybciej korzystać mobilnie z sieci, mają coś czego brak napewno w Polsce - szeroki zasięg 802.11g Cena? 600$ dla potencjonalnego amerykanina nie jest sporym wydatkiem. Umowa na 2lata, to też nie problem, bo urządzenie wybiega w przyszłość.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2007-01-10 19:24
    Kto kupi? Amerykanie nadal beda nosic bardzo popularne tam skrzydełkowate telefony, ale iPhone wyprze produkty podobne w specyfikacji palmtopów. PS. Przepraszam, za zduplikowane komentarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrewj pisze: 2007-01-10 19:24
    Sukces murowany, chyba, że będzie bardzo awaryjny. Telefon jest ładny, rozbajerzony, cena do zaakceptowania, a marketing zrobi swoje, poza tym Apple jest cool. Tak samo jak jest z IPodem, chociaz są lepsze odtwarzacze. A z rynku telefonow przykładem sukcesu jest Motka V3 - i co z tego że nie ma UMTS, kiepskie parametry techniczne i jest awaryjna - ludzie chetnie ja kupują.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrewj pisze: 2007-01-10 19:24
    Sukces murowany, chyba, że będzie bardzo awaryjny. Telefon jest ładny, rozbajerzony, cena do zaakceptowania, a marketing zrobi swoje, poza tym Apple jest cool. Tak samo jak jest z IPodem, chociaz są lepsze odtwarzacze. A z rynku telefonow przykładem sukcesu jest Motka V3 - i co z tego że nie ma UMTS, kiepskie parametry techniczne i jest awaryjna - ludzie chetnie ja kupują.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrewj pisze: 2007-01-10 19:26
    Sukces murowany, chyba, że będzie bardzo awaryjny. Telefon jest ładny, rozbajerzony, cena do zaakceptowania, a marketing zrobi swoje, poza tym Apple jest cool. Tak samo jak jest z IPodem, chociaz są lepsze odtwarzacze. A z rynku telefonow przykładem sukcesu jest Motka V3 - i co z tego że nie ma UMTS, kiepskie parametry techniczne i jest awaryjna - ludzie chetnie ja kupują.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrewj pisze: 2007-01-10 19:30
    Przepraszam za zduplikowane komentarze. Panowie z GOL moze czas upgradować serwery :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hergar pisze: 2007-01-10 21:54
    smartfon Apple'a wyglada ładnie jest inny od hmmm konkurentów, jak już zostało napisane wyżej jeśli nie będzie awaryjny to pewnie odniesie sukces, jednak dla mnie brakuje w nim rozpoznawania pisma odręcznego co jest rzeczą nieodzowną PDA czy palmofonach a za takiego mam wlasnie produkt Appla. Mam nadzieje ze konkurencja nie śpi i pojawią sie niedługo palmy z ekranem 16Mpixeli. Bo zanim wejdzie na nasz rynek to rzeczywiście wiele jeszcze się wydarzy w świecie elektroniki.
    0
  • Users Avatars Mini
    hergar pisze: 2007-01-10 21:57
    smartfon Apple'a wyglada ładnie jest inny od hmmm konkurentów, jak już zostało napisane wyżej jeśli nie będzie awaryjny to pewnie odniesie sukces, jednak dla mnie brakuje w nim rozpoznawania pisma odręcznego co jest rzeczą nieodzowną PDA czy palmofonach a za takiego mam wlasnie produkt Appla. Mam nadzieje ze konkurencja nie śpi i pojawią sie niedługo palmy z ekranem 16Mpixeli. Bo zanim wejdzie na nasz rynek to rzeczywiście wiele jeszcze się wydarzy w świecie elektroniki.
    0
  • Users Avatars Mini
    dakoolk pisze: 2007-01-10 22:47
    Kilka uwag: 1.lepsza duża klawiatura,niż beznadziejny system rozpoznawania pisma, który jest powolny i wymaga przestawienia sie w pisaniu.Ja zawsze uzywalem klawiatury ekranowej mimo absurdalnie malych "klawiszy" w a925; 2.Cena-weźcie ceny iPodów z podobnym dyskiem (czyli większe nano),dodajcie ekran większy i lepszy niż w PSP (filmy i gry na OS X), aparat(wprawdzie tylko 2mpix,ale na pewno się przyda), przeglądarkę+email+EDGE+Wi-Fi (np. Nokia n800 nie ma wogóle modułu GSM,z podobną/wyższą cen
    0
  • Users Avatars Mini
    dakoolk pisze: 2007-01-10 22:58
    c.d.: 3.stabilność, szybkość i NIEWIARYGODNA płynność i dbałość o szczegóły w OS X (nie widziałem Visty, ale na codzień pracuję na Pentium D 3.0Ghz, 1GB ramu i 256MB grafiką - wiem, że nie jest to super sprzęt,ale zamulenie go zwykłymi aplikacjami (Office, winamp, przeglądarka z włączoną javą, program graficzny) to codzienność, a 10.4 Tiger działa świetnie i wszystkie aplikacje są w fajnym Dashboardzie i "wyjeżdzają" z ciekawymi efektami; 4.gadżety połączone z w.w.(autoobrót,zbliżenie)
    0
  • Users Avatars Mini
    dakoolk pisze: 2007-01-10 23:01
    c.d.: 3.stabilność, szybkość i NIEWIARYGODNA płynność i dbałość o szczegóły w OS X (nie widziałem Visty, ale na codzień pracuję na Pentium D 3.0Ghz, 1GB ramu i 256MB grafiką - wiem, że nie jest to super sprzęt,ale zamulenie go zwykłymi aplikacjami (Office, winamp, przeglądarka z włączoną javą, program graficzny) to codzienność, a już 10.4 Tiger działa świetnie i wszystkie aplikacje są w fajnym Dashboardzie i "wyjeżdzają" z ciekawymi efektami; 4.gadżety połączone z w.w.(autoobrót,zbliżenie)
    0
  • Users Avatars Mini
    dakoolk pisze: 2007-01-10 23:10
    qrcze, cos dzisiaj GOL nie lubi ludzi z chello :/ Nie chce też formatować ;> Podsumowując wszystko powyższe iPhone to naprawdę dopracowany projekt i naprawdę NOWA wizja telefonu - przełom - choć i tak pewnie nie zdobędzie u nas gigantycznego udziału w rynku bo ludzie będą woleli kupić najtańszą bieżącą wersję urządzenia HTC, które na WinS***tMobile zwiesi się co godzinę z kartą 4gb, tak samo jak wolą najtańszy tajwański mp4 od iPoda nano...a i to nie dziwi-bo w USA 500$ to jak u nas 500PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2007-01-11 01:00
    dakoolk masz racje, pomyslalem tez o cenach, bo nie jest taka zła 500$ ~ 1500zł, tak wiec mamy za to N61 1490 w erze, a SE P990i od 1500-2200 zł i cyfrografy na 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    dakoolk pisze: 2007-01-11 09:49
    tym bardziej opłaca się ten większy - 600$~1800PLN, na 8gb troche już wejdzie a rozmiary i tak nieporównywalne(grubość/waga) z odtwarzaczami po kilkadziesiąt giga. No i iPhone to przecież też telefon/aparat/wifi... Nie ma co.. solidny kawałek technologii w ładniutkim opakowaniu :D
    0
  • Users Avatars Mini
    hergar pisze: 2007-01-11 12:59
    wszystko sie zgadza dakoolk, ale nowoczesne palmtopy HTC, Eten, czy Fujitsu-Siemens oferują dobrej jakości programy do rozpoznawania pisma, oczywiście trzeba sie przestawić w pisaniu ale myśle że jest to mniejszy problem niż używanie wirtualnej klawiatury, której osobiście nie lubie, co do reszty to oczywiście zgadzam sie dobrej jakości ekran, system, choć osobiście wole Linuxa, cena jeżeli będzie on do kupienia na wolnym rynku za ok 2000Pln to w sumie może odniesie sukces
    0
  • Users Avatars Mini
    hergar pisze: 2007-01-11 14:16
    sprawa jest prosta linuxa znam a z OS X nie mialem nigdy do czynienia;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dakoolk pisze: 2007-01-11 16:30
    userowi chodziło o to, że oba systemy oparte są na tym samym (podobnym) stabilnym jądrze unixowym (więc iPhone nie ma/nie musi mieć znanego z Windows mobile przycisku "reset ;-) ), ale są dość znaczne różnice w warstwie graficznej (GUI), a co za tym idzie - głównie w "przyjazności" dla użytkownika. A co do systemu wprowadzania danych - to faktycznie-do pewnego stopnia jest to kwestia gustu... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Cell pisze: 2007-01-12 00:17
    Niezle,z wygladu nie podoba mi sie az tak bardzo,ale moze zdiecia zle odwzorowuja,na zywo mam nadzieje ze bedzie ladniejszy,ale Apple pomyslal,teraz mozna miec naprawde multimedialnego iPoda wraz z telefonem.Bardzo mi sie podoba to "Wi-Fi (802.11b/g) + EDGE + Bluetooth 2.0 EDR",ktos wspomnial o 3G,ale podzielam zdanie kolegi Nemo, nie kazdy potrzebuje tego,tymbardziej ze UMTS dopiero wchodzi na rynek,jest drogi i tylko w nielicznych miastach dostepny, a EDEG sie napewno przyda tak samo jak Wi-Fi
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobak pisze: 2007-01-12 02:42
    cell: Czy moglbys rozwinac ta mysl ze UMTS jest drogi. Bardzo mnie to ciekawi jak sie ma stosunek ceny w UMTSie to EDGEa na przyklad.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2007-01-12 19:52
    Cena jest taka sama, czyli dość wysoka w porównaniu do bezpłatnych i dużo szybszych hot-spotów.
    0
  • Users Avatars Mini
    bananadj pisze: 2007-01-15 00:39
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maryjan pisze: 2007-01-16 00:35
    *trabant - "(600$ z dwuletnią UMOWĄ!)" pochlastało cię chłopie !? ten telefon będzie kosztował 500$ BEZ UMOWY w wersji z mniejszą pamięcią i 600$ BEZ UMOWY z większą... a tak w ogóle to jak dla mnie ten telefon jest BOGIEM ! chociaż muszę przyzanć że brak 3g to porażka, aparat 5mpix i 3g HSDPA i dla mnie to może kosztować 1000$ - biorę bez zastanowienia :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    maryjan pisze: 2007-01-16 00:36
    *trabant - "(600$ z dwuletnią UMOWĄ!)" pochlastało cię chłopie !? ten telefon będzie kosztował 500$ BEZ UMOWY w wersji z mniejszą pamięcią i 600$ BEZ UMOWY z większą... a tak w ogóle to jak dla mnie ten telefon jest BOGIEM ! chociaż muszę przyzanć że brak 3g to porażka, aparat 5mpix i 3g HSDPA i dla mnie to może kosztować 1000$ - biorę bez zastanowienia :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    sweetsport pisze: 2007-01-23 12:04
    piękny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maryjan pisze: 2007-01-25 14:16
    i co @grrrr - głupio ci że nie jestem trabantem ??? i jak tam moje szczeniackie teksty ??? :D to popatrz sobie na takie coś co znajduje się po prawej stronie nad wypowiedzią, tak zwany host szczeniaku i powiedz mi czy to jest ten sam host co nad wypowiedzią trabanta ? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    maryjan pisze: 2007-01-25 14:18
    sory wszystkich za mały OT, ale musiałem pewnemu dzieciuchowi coś udowodnić, bo chłopaczyna nie wie co mówi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2007-06-30 14:09
    I w końcu się pojawił z małym opóźnieniem :) UMTS by się przydał. Polska to taki dziwny kraj. Zamiast rozwijać hotspoty wifi rozwija się przestarzałą technologię jaką jest UMTS... Sądzę, że jak za rok-dwa będzie mnie stać na niego to hot spotów będzie więcej w mojej okolicy....
    0
  • Users Avatars Mini
    Aksa pisze: 2007-11-10 22:47
    JA GO MAM!!! JEST FANTASTYCZNY, ZA TO NIE MAM INSTRUKCJI :( , ODKRYWAM GO INTUICYJNIE, NIESAMOWITE JAKIE MA MOżLIWOśCI fANTASTYCZNA PRęDKOśC PRZESYłU DANYCH, NAJLEPSZY EKRAN JAKI DOTąD WIDZIAłAM W żYCIU, PIęKNO WYKOńCZENIA....COś FANTASTYCZNEGO I KOMPLETNIE INNA FILOZOFIA URZąDZENIA, BARDZO ZRESZTą PRZYJAZNA, OPARTA NA INTUICJI
    0
  • Users Avatars Mini
    karola pisze: 2008-06-06 09:41
    "Tylko 2MPx". Jak chcecie miec aparat dobrej jakosci to kupcie sobie po prostu lustrzanke. Aparat w telefonie akurat nie jest najwazniejszy. Musialo by mnie niezle po...bac zebym robila zdjecia telefonem. Zenada.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: