60% przychodów serwisu IPLA generowanych jest dzięki reklamie

Newsy
Opinie: 0
Grupa Polsatu podała wybrane dane dotyczące usługi IPLA.

Grupa Polsatu podała wybrane dane dotyczące usługi IPLA.

IPLA oferuje widzom bazę legalnych treści wideo i live, a także ponad 110 kanałów telewizyjnych online.

Serwis proponuje średnio ponad 500 godzin miesięcznie relacji na żywo z największych wydarzeń sportowych z kraju i ze świata.

Ponad 80% treści VOD IPLI jest udostępnianych użytkownikom bezpłatnie, przy czym źródło przychodów stanowią reklamy.

Udostępnianie użytkownikowi materiałów i kanałów w sieci oparte jest na jednym z trzech modeli. Pierwszy to model płatny, w którym klient płaci ustaloną kwotę za dostęp do pojedynczego materiału. Drugi model obejmuje dostęp do pakietu materiałów i kanałów w zamian za okresową miesięczną opłatę za dostęp. Trzeci model oparty jest na nieodpłatnym dostępie w zamian za obejrzenie reklam.

W przybliżeniu 60% całkowitych przychodów serwisu IPLA generowanych jest dzięki modelowi reklamowemu, a około 40% pochodzi z transakcji zakupu dostępu do treści przez użytkowników.

IPLA jest dostępna w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych na komputerach i urządzeniach mobilnych oraz w natywnych aplikacjach mobilnych opartych o systemy iOS, Android, na telewizorach z dostępem do Internetu (min. Android TV, Samsung, LG, Sony, Panasonic, Philips) oraz dekoderach (TV kablowa TOYA, Netia).

Aplikacja mobilna IPLI od początku istnienia została pobrana już 11 milionów razy.

W październiku 2019 roku Grupa Polsatu podpisała z Discovery Communications Europe Limited oraz TVN S.A. umowę joint-venture dotyczącą utworzenia nowej platformy OTT, zapewniającej widzom w jednym miejscu dostęp do szerokiego wyboru treści, (m.in. filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywkowych), zarówno wyprodukowanych przez strony umowy, jak i treści zakupionych u zewnętrznych producentów oraz wyprodukowanych przez nowy podmiot. Platforma OTT będzie działać zarówno w modelu finansowanym z reklam (AVOD), jak i - na późniejszym etapie - w modelu płatnym (SVOD/TVOD). Wspólne przedsięwzięcie zostanie uruchomione po uzyskaniu zgody regulatora.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: