ISO 9002 dla Plusa

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 6

Polkomtel SA uzyskał certyfikat ISO 9002 w zakresie rozpatrywania reklamacji oraz pism klientów. Certyfikat wydany został przez KEMA REGISTERED QUALITY B.V., uznaną w świecie holenderską jednostkę certyfikacyjną. To już trzeci certyfikat jakości przyznany firmie Polkomtel. Badaniu poddane zostały najważniejsze procesy obsługi klienta - w październiku 2000 roku certyfikat ISO 9002 otrzymał Departament Kompleksowej Obsługi Klienta, w styczniu 2001 roku Biuro Obsługi Technicznej.
Organizacja i sposób realizacji procesów dotyczących obsługi klienta oraz stosowane w tym zakresie w Polkomtel S.A. standardy spotkały się z wysoką oceną audytora, a ich zgodność z wymogami ISO została dodatkowo potwierdzona certyfikatem międzynarodowej organizacji IQNet. 
Jak powiedział Wojciech Pytel - Członek Zarządu, Dyrektor ds. Operacyjnych " Spełnienie wszystkich wymagań nałożonych przez audytora potwierdziło wysoki poziom obsługi klienta. Przywiązujemy do tego ogromną wagę. Starannie szkolimy odpowiedzialnych za to pracowników, umożliwiamy im korzystanie z najnowocześniejszych narzędzi informatycznych. Trzeci certyfikat ISO za działania w tym obszarze to dowód profesjonalizmu pracowników pionu obsługi klienta"

ISO - Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna - jest ogólnoświatową federacją krajowych organizacji normalizacyjnych. Normy wydane przez ISO służą porozumieniu się pomiędzy przedsiębiorstwami a ich partnerami i klientami co do pojęć i wymagań niezbędnych w międzynarodowej współpracy gospodarczej. Seria norm ISO 9000 dotyczy m.in. modelu systemu zapewnienia jakości dla firm świadczących usługi. Głównym przesłaniem tych norm jest jednak usatysfakcjonowanie klienta. Przyznanie certyfikatu ISO 9002 jest potwierdzeniem zapewnienia klientom Polkomtel świadczenia usług na najwyższym światowym poziomie oraz gwarancją dobrze funkcjonującego systemu jakości i zarządzania w firmie.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rmrm pisze: 2001-08-16 17:08
    No coz nic dodac jedynie ceny troszeczkę obniżyć i bedzie OK. Na moją reklamacje odpowidzieli po niespełna dwóch tygodniach i to po mojej myśli. Oby tak dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldzio pisze: 2001-08-16 18:30
    5 dni temu przeslalem zapytanie do PLUSA poczta email.Prosilem o szybka odpowiedz rowniez droga elektroniczna(tak podobno najszybciej...).Po dwoch dniach bez odpowiedzi ponowilem probe z rownoczesnym zapytaniem dlaczego to tak dlugo trwa.Do dzisiaj po 5 dniach nikt z PLUSA nie raczyl mi cokolwiek odpisac! I to ma byc powAzna Instytucja??? Jestem bardzo rozczarowany taka obsluga Klienta!
    0
  • Users Avatars Mini
    wk pisze: 2001-08-16 20:43
    Na początku maja br. w sklepie internetowym sieci Plus GSM przy okazji innych zakupów, kupiłem w prezencie dla znajomego telekartę Simplusa 30, która okazała sie wadliwa (sic!). Po 5-cio krotnym wysłaniu tego samego faksu, oraz licznych przypominajacych telefonach do BOA, dowiedziałem się, że nie mogę złożyc reklamacji, bo nie jestem użytkownikem usługi Simplus, ani abonentem post-paid i po prostu nie ma do kogo przypisać reklamacji, ale w drodze wielkiego wyjątku, konsultant postanowił "nagiąć" przepisy i reklamację uznał. Niesamowite prawda? Cała zabawa zakończyła sie na początku sierpnia, i chyba dlatego, że obiecałem konsultantowi, że nie odpuszczę... Tak więc nie polecam! A ISO 9002 to nic innego jak wszędzie taka sama, zestandaryzowana procedura kontaktu z klientem i gotowy algorytm zalatwiania każdej ze spraw, pod warunkiem, ze są one również standardowe. Przy okazji pisania o jakości obsługi klienta: Ostatnio telefonicznie złożyłem rekalamcję źle zaliczonego połaczenia w sieci Idea (jestem abonentem Centertela). Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie, w ciagu 30 dni wystawiono mi fakturę korygującą i przeproszono. Czyżby walka o klienta?
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2001-08-16 22:00
    Jestem abonentem ERY i PLUSA (na szczescie tylko do wrzesnia). Przesłałem kiedyś maila z zapytaniem do ERY (było to w godzinach nocnych) i rano w mojej poczcie była miła odpowiedź! PLUSA nigdy nie reklamowałem (napisałem na szczęscie bo zasięg jest do bani), ale dzwoniąc kiedyś do BOK czekałem 15 min aż ktoś łaskawie zamieni ze mną słówko! Poza tym obsuga OK
    0
  • Users Avatars Mini
    Żako pisze: 2001-08-17 01:06
    Nie wiem co macie za problemy. Ja w styczniu dostałem rachunek ze źle policzonymi sms'ami. Ja nawet tego nie zauważyłem. Już w lutym przysłali mi fakturę korygującą z tego tytułu. Nie wiedziałem o co chodzi, więc zadzwoniłem do 2601. Powiedzieli, że się walneli i sami do tego doszli na sms'ach. Więc błąd naprawili i ładnie przeprosili. Ja uważam, że bardzo porządna firma. Jestem w Plusie już 3 lata i jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2001-08-17 03:15
    W Idei w ciągu ostatnich 6-ciu miesiecy musiałem złożyć ok. 10 reklamacji dot. jakości obsługi klienta przez BOK, wysokości rachunków itp. (pisemnych, ponieważ na inne nie odpowiadają). Na razie otrzymałem połowę odpowiedzi, z tego 80% pozytywnie rozpatrzonych.Pieniędzy do dziasiaj nie otrzymałem!! Na resztę odpowiedzi już nie mogłem czekać (miałem dosyć!). W związku z tym, że nie chcę zostać pisarzem zmieniłem sieć na Plusa i jak na razie wszystkie dotychczasowe problemy są załatwiane od ręki. Jak będzie dalej - czas pokaże - ale gorzej jak w Idei byc nie może! Reasumując; jeżeli chcesz rozwijać swój talent pisarski - umożliwi Ci to tylko Idea. I nie licz na konkretną odpowiedź po pierwszym liście reklamacyjnym!! Telefon w Idei "zarabia na siebie", a Ty tracisz czas na walkę o swoje. Powodzenia!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: