iSource rozpoczął serwisowanie telefonów iPhone  na gwarancji, ale kupionych poza sieciami Era i Orange. Obie te  sieci mają podpisane umowy ze swoimi własnymi punktami serwisowymi. 
 
 "Od niedawna oficjalny, autoryzowany przez Apple serwis telefonów iPhone, nie  pochodzących z oficjalnej krajowej dystrybucji, prowadzony jest przez naszą  firmę – mówi dr Janusz Borodziński, szef serwisu i wsparcia firmy iSource,  jedynego polskiego dystrybutora sprzętu Apple. - Oznacza to, że klienci nie  muszą już odsyłać swoich telefonów za granicę, wszystkie działania, od  diagnostyki po naprawę i dostarczenie urządzenia odbywają się w Polsce.  Oczywiście firma prowadzi także pogwarancyjny serwis telefonów, w tym przypadku  już bez znaczenia jest miejsce zakupu iPhone. Serwis iSource ma status Apple  Authorised Service Provider – oficjalnego serwisu Apple w Polsce, zajmującego  się obsługą nie tylko iPhone, ale także komputerów Mac, iMac i MacBook, iPodów i  innych urządzeń Apple. Na miejscu można także zlecić rozbudowę swojego  urządzenia, a także zamówić usługę odzyskiwania danych.
 
 Telefon można przywieźć osobiście, na ul. Działkową 85 w Warszawie. Prościej  jednak jest skontaktować się z serwisem telefonicznie (22 550 86 86) lub  emailowo na service@isource.pl i uzgodnić przesłanie telefonu przesyłką  kurierską, wraz z opisem problemu i kontaktem do siebie. Naprawiony telefon  wróci do nas tą samą drogą. Należy pamiętać o sporządzeniu kopii zapasowej  telefonu (np. przez podłączenie go do komputera i zgranie danych), na wypadek  np. konieczności wymiany całego urządzenia.