iSource rozpoczął serwisowanie telefonów iPhone na gwarancji, ale kupionych poza sieciami Era i Orange. Obie te sieci mają podpisane umowy ze swoimi własnymi punktami serwisowymi.
"Od niedawna oficjalny, autoryzowany przez Apple serwis telefonów iPhone, nie pochodzących z oficjalnej krajowej dystrybucji, prowadzony jest przez naszą firmę – mówi dr Janusz Borodziński, szef serwisu i wsparcia firmy iSource, jedynego polskiego dystrybutora sprzętu Apple. - Oznacza to, że klienci nie muszą już odsyłać swoich telefonów za granicę, wszystkie działania, od diagnostyki po naprawę i dostarczenie urządzenia odbywają się w Polsce. Oczywiście firma prowadzi także pogwarancyjny serwis telefonów, w tym przypadku już bez znaczenia jest miejsce zakupu iPhone. Serwis iSource ma status Apple Authorised Service Provider – oficjalnego serwisu Apple w Polsce, zajmującego się obsługą nie tylko iPhone, ale także komputerów Mac, iMac i MacBook, iPodów i innych urządzeń Apple. Na miejscu można także zlecić rozbudowę swojego urządzenia, a także zamówić usługę odzyskiwania danych.
Telefon można przywieźć osobiście, na ul. Działkową 85 w Warszawie. Prościej jednak jest skontaktować się z serwisem telefonicznie (22 550 86 86) lub emailowo na service@isource.pl i uzgodnić przesłanie telefonu przesyłką kurierską, wraz z opisem problemu i kontaktem do siebie. Naprawiony telefon wróci do nas tą samą drogą. Należy pamiętać o sporządzeniu kopii zapasowej telefonu (np. przez podłączenie go do komputera i zgranie danych), na wypadek np. konieczności wymiany całego urządzenia.