Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy sieci Orange, podał wybrane informacje z raportu dotyczącego Facebooka. W grudniowym wydaniu wprowadzono nową hierarchię markowych fanpage’y opartą nie na bezwzględnej liczbie fanów, ale na liczbie fanów mieszkających w tym samym kraju, w którym operuje marka. Fanpage Play, dotychczas wyprzedzający Orange o 120 tys. osób, w takim zestawieniu wyprzedza Orange o 6 tys., czyli 1,163 mln lokalnych fanów Play versus 1,157 tys. fanów Orange. Według Jabczyńskiego oznacza to, że aż 143 tys. fanów Play nie mieszka w Polsce. To 11 proc. wszystkich, a w przypadku Orange odsetek ten to 3,6 proc. Trzecim największym krajem fanów Play, po Polsce i Wielkiej Brytanii, są Indie z 12 tys. fanów. Dalej znajdziemy też Bangladesz - 2 tys. fanów i Filipiny 1 tys. W pierwszej 20 są też Indonezja, Malezja i Pakistan. Na liście Orange Indie zajmowały pozycję 18 z 330 fanami, a suma mieszkańców wszystkich państw pozaeuropejskich wyszczególnionych w rankingu Orange wynosiła 7 621, czyli trochę więcej niż połowę tego, co Play miał w samych Indiach.
Wojciech Jabczyński zasugerował tym samym między wierszami, że PLAY kupuje fanów na Facebooku.