JABRA - kampania wizerunkowa

Newsy
Żródło: GN Netcom
Opinie: 0

Firma GN Netcom rozpoczęła nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Design & Style”. Jej celem jest podkreślenie doskonałości marki Jabra w kreowaniu eleganckich, innowacyjnych i funkcjonalnych produktów. W kampanii wykorzystano specjalną interaktywną stronę internetową, zmienione materiały e-marketingu i POS (Point of Sale). Pod adresem www.jabra-designlab.com znajduje się laboratorium projektów Jabry. Dzięki tej interaktywnej stronie można poznać tajniki projektowania słuchawek Bluetooth Jabry, które dostarczają użytkownikowi najlepszą możliwą wydajność i wygodę, a także niepowtarzalny i atrakcyjny wygląd. Chętni mogą również wziąć udział w konkursie dotyczącym wzornictwa. Co tydzień będzie można wygrać atrakcyjne nagrody – eleganckie słuchawki Jabra JX20 oraz zegarki, zaprojektowane przez światowej sławy duńskie biuro projektowe Jacob Jensen Design. Na stronę „Design & Style” można również wejść bezpośrednio z głównej strony www.jabra.pl.

Kampania „Design & Style” będzie promowana głównie w internecie i w punktach sprzedaży. Konkurs na stronie www.jabra-designlab.com potrwa do końca stycznia 2009 roku.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: