Użytkownik decydując się na to rozwiązanie po zakupie startera w taryfie GO! i doładowaniu konta za 30 zł automatycznie otrzymuje bezpłatny pakiet 15 GB na 30 dni.
Następnie może aktywować w aplikacji „Mój T‑Mobile” ofertę „Bez limitu L” za 30 zł, dzięki czemu łącznie zyskuje 30 GB, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz dostęp do usługi Supernet Video DVD – czyli możliwość korzystania z TikToka, YouTube czy Netflixa bez utraty gigabajtów.
W T‑Mobile na kartę za każde doładowanie użytkownik otrzymuje bezpłatne gigabajty, które nie przepadają, a kumulują się na ich kontach.
Wystarczy, że użytkownik doładuje swoje konto przed końcem ważności usługi. Wówczas - w zależności od kwoty doładowania, otrzymuje on ekstra pakiet danych.
Najnowszą ofertę dla klientów T-Mobile na kartę będzie promował poniższy spot:
Od dziś możecie zobaczyć go w telewizji i internecie (w tym w mediach społecznościowych). Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R. Kampania potrwa do 31 marca br.
Szczegółowe informacje o ofercie można znaleźć w regulaminie na stronie operatora.