Jak sprawdzić stan konta? - cykl ABC telefonii komórkowej

Newsy
Opinie: 5
Jak sprawdzić stan konta?

Dla osób, które gubią się w gąszczu informacji na stronach internetowych operatorów, będziemy przygotowywać czytelne zestawienia najpopularniejszych usług. Tym razem są to sposoby na sprawdzenie stanu konta w ofertach na kartę.

W kolejnych artykułach przedstawimy kody/numery, które pozwalają na aktywację popularnych pakietów minut, SMS-ów i pakietów internetowych.

Jak sprawdzić stan konta w ofertach na kartę?

Heyah:

  • poprzez telefon - wybierając krótki kod *108# (4 grosze za każdorazowe wysłanie kodu) i zatwierdzenie przyciskiem połączenia
  • poprzez telefon - dzwoniąc pod numer *2222 (opłata zgodnie z cennikiem)
  • poprzez stronę internetową Heyah - logując się na Moja Heyah (https://miboa.t-mobile.pl/hsc)
  • poprzez aplikację mobilną MiBOA dla systemów Android, iOS i Windows Phone.
  • za pomocą usługi "SMS cykliczny – Saldo konta" - bezpłatna usług, w ramach której operator wysyła co 14 dni SMSa z informacją o stanie konta. Można ją włączyć:
    • poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*45#
    • poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a o treści TAK na nr 545
    • po połączeniu z Konsultantem pod numerem *2222 (opłata zgodna z cennikiem)
    • w Internetowym Systemie Obsługi dostępnym na stronie www.heyah.pl

nju mobile:

  • poprzez telefon - wybierając krótki kod *127*1# i zatwierdzenie przyciskiem połączenia
  • poprzez telefon - dzwoniąc pod numer *620 (połączenie bezpłatne)
  • poprzez stronę internetową nju mobile - logując się na Moje konto (https://www.njumobile.pl/logowanie?backUrl=/mojekonto)
  • poprzez aplikację mobilną nju mobile dla systemów Android i Windows Phone.

Orange:

  • poprzez telefon - wybierając krótki kod *124*# i zatwierdzenie przyciskiem połączenia
  • poprzez telefon - dzwoniąc pod numer *500 (opłata zgodnie z cennikiem)
  • poprzez stronę internetową Orange - logując się na Mój Orange (https://www.orange.pl/zaloguj.phtml)
  • poprzez aplikację mobilną Mój Orange dla systemów Android, iOS, Windows Phone i Windows.

Play:

  • poprzez telefon - wybierając krótki kod *101# i zatwierdzenie przyciskiem połączenia
  • poprzez stronę internetową Play - logując się w Play24 (https://logowanie.play.pl/opensso/logowanie) i wybrać zakładkę „Moje konto”
  • poprzez aplikację mobilną Play24 dla systemów Android, Windows Phone oraz iOS,
  • poprzez aplikację Play Internet (Play Online) służąca do połączenia z internet. Należy wprowadź kod *111# i z menu wybrać 1 - Stan konta (tylko oferta Play Internet)

Plus:

  • poprzez telefon - wybierając krótki kod *100# i zatwierdzenie przyciskiem połączenia
  • poprzez stronę internetową Plusa - logując się w Plus online (www.online.plus.plPlus online)
  • poprzez aplikację mobilną Plus online dla systemów Android, iOS, Windows Phone i Windows.

T-Mobile:

  • poprzez telefon - wybierając krótki kod *101# (4 grosze za każdorazowe wysłanie kodu) i zatwierdzenie przyciskiem połączenia
  • poprzez telefon - dzwoniąc pod numer *9602 (opłata zgodnie z cennikiem)
  • poprzez stronę internetową T-Mobile - logując się w MiBOA (https://miboa.t-mobile.pl/)
  • poprzez aplikację mobilną MiBOA dla systemów Android, iOS i Windows Phone.
  • za pomocą usługi "SMS cykliczny – Saldo konta" - bezpłatna usług, w ramach której operator wysyła co 14 dni SMSa z informacją o stanie konta. Można ją włączyć:
    • poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *100*45#
    • poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a o treści TAK na nr 645
    • za pośrednictwem automatycznego Biura Obsługi Użytkownika lub po połączeniu z konsultantem pod numerem *9602 (połączenie z konsultantem płatne wg cennika)
    • w Internetowym Systemie Obsługi dostępnym na stronie www.t-mobile.pl
    • u konsultanta T-Mobile w punktach sprzedaży T-Mobile, z wyłączeniem punktów prowadzonych przez odrębne podmioty<

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: