Od 1 kwietnia posiadacze smartfonów, tabletów i smartwatchy mogą wykupić ubezpieczenie Warta Smart Pakiet, które zabezpieczy ich sprzęt w sytuacji m.in. uszkodzenia, zniszczenia czy kradzieży. Co ważne, nie musi być on nowy – wystarczy, że od daty jego premiery w Polsce nie minęły jeszcze cztery lata.
W zależności od wariantu ochroną można objąć sam wyświetlacz lub całe urządzenie. Klient ma możliwość ubezpieczenia sprzętu zarówno swojego jak i np. małżonka czy dziecka.
W zależności od wybranego przez klienta wariantu, ubezpieczenie obejmie wyłącznie wyświetlacz lub cały sprzęt na wypadek uszkodzenia/zniszczenia w wyniku zalania, przepięcia lub utraty w związku z kradzieżą z włamaniem, rabunkiem lub kradzieżą kieszonkową. Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe na terenie całego świata, dzięki czemu urządzenie jest chronione nawet podczas podróży czy wakacji za granicą.
W przypadku wykupienia wariantów z najszerszym zakresem, Warta gwarantuje dodatkowo usługi assistance, czyli serwis door to door i zapewnia transport sprzętu do serwisu. Szkody rozliczane są bezgotówkowo, posiadacz urządzenia nie musi się martwić o koszty naprawy. Co więcej, na czas naprawy klient może otrzymać telefon zastępczy. Na życzenie klienta po naprawie wyświetlacza smartfonu możliwe jest także zamontowanie folii ochronnej.
Aby zawrzeć umowę, należy skontaktować się z agentem Warty. Przed zawarciem umowy zweryfikuje on, czy sprzęt nie jest uszkodzony. W tym celu konieczne jest wykonanie dokumentacji fotograficznej przedmiotu ubezpieczenia. W zależności od umowy klient może zdecydować się na jednorazowe lub ratalne opłacenie składki.