Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
18 listopada 2024
Serwis TELKO.IN przeanalizował wyniki Premium Mobile ze sprawozdania finansowego opublikowanego przez spółkę w KRS.
Pełną treść artykułu można przeczytać tutaj
MVNO należący do Plusa wygenerował w 2019 r. niemal 57 mln zł przychodów. Operator w ub.r. miał 19,5 mln zł straty operacyjnej i 19 mln zł straty netto.
W dodatkowych informacjach do sprawozdania spółka ujawniła, że w końcu 2019 r. zatrudniała 44 osoby, w tym 30 zajmujących się obsługą klientów. Kolejne 37 osób pracowało na umowę zlecenie.
Premium Mobile twierdzi, że pandemia COVID-19 i związany z nią lockdown wpłynęły „niekorzystnie na poziom sprzedaży nowych usług i pozyskań nowych klientów”, ale nie spowodowała spadku przychodów.