Grupa Telekomunikacji Polskiej przygotowała dokument oceniający wyniki za zeszły rok oraz przedstawiający zarys strategii Grupy na lata 2006-2008.
Nowa strategiczna mapa drogowa Grupy TP na lata 2006-2008 zakłada wyłącznie jeden priorytet: wzrost wartości. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez rozwijanie nowych źródeł przychodów przy utrzymaniu rentowności.
Grupa TP będzie stymulować rozwój poprzez następujące działania:
Wprowadzanie nowatorskich produktów i ofert konwergentnych, opartych w większości na protokole internetowym, przy wykorzystaniu możliwości jakie stwarza Grupie TP dostęp do najnowocześniejszych techologii wypracowanych przez France Telecom, a także przyspieszenie penetracji rynku usług szerokopasmowych (poprzez inicjatywy takie jak Tripleplay Livebox, Business Everywhere i inne).
Łączenie transmisji danych, obrazów i muzyki, a także oferowanie tego typu dostępu użytkownikom sieci stacjonarnej i komórkowej.
Opłacalna ekspansja zewnętrzna w Europie Środkowo-wschodniej (przy utrzymaniu podejścia zachowawczego).
Utrzymanie rentowności Grupy TP. Jest to już obecnie jednym z kluczowych elementów strategii Spółki i tak będzie nadal.
Ostatecznym celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego zintegrowanego operatora telekomunikacyjnego w Europie Środkowo-wschodniej.
Pełna treść komunikatu prasowego znajduje się tutaj (plik PDF, 298 KB)