Rusza nowa kampania oferty prepaid PLAY - "Jedyna taka Karta". Najnowsza kampania przedstawia pierwszą taką ofertę na kartę, w której obowiązują te same stawki i benefity co w abonamencie. Kreacja piętnastosekundowego spotu jest graficznym (animacja) zobrazowaniem tworzenia się Play Karty. Na początku widzimy kartę SIM z której zaczynają rozprzestrzeniać się smugi bloba Play. Ze smug tworzą się napisy przedstawiające poszczególne benefity oferty. W tym samym smugi z bloba obudowują kartę SIM tworząc pudełko PLAY Karty. Na koniec widzimy kompletną PLAY kartę i headline: „Oferta na kartę. Stawki niskie jak w abonamencie”. W printach, podobnie jak w TV, wykorzystywany jest visual karty SIM i pudełka Play Karty otoczony smugami z bloba.
Timing i nośniki:
Media od 18.05 do końca czerwca
TV (Publiczne, Komercyjne i niszowe)
Prasa (dzienniki, tygodniki, miesięczniki)
Outdoor: Frontlighty, Citylighty na przystankach, kioski RUCH, Publiprox
Internet
Radio + radiowęzły w CH
Informacje o autorach: Łukasz Stachniak (art. director), Michał Kubik (copywriter) z agencji Brain
Dom mediowy: Guideline MediaCom