PLAY kolejny już raz został partnerem festiwalu muzycznego Woodstock. Jerzy Owsiak wystąpił w nowej reklamie tego operatora. Na terenie festiwalu klienci P4 będą mogli korzystać przez cztery dni z bezpłatnych połączeń do wszystkich sieci.
Kampania startuje 8.07.2013
Media: TV, outdoor, prasa, radio, internet
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos
Ewa Jaworska – Copywriter, Tunia Rozwadowska-Myjak – Art Director, Paweł Nowakowski -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service,
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Dom Produkcyjny: Film It
Studio postprodukcyjne – Orka Film
Dom Mediowy – Mediacom Warszawa
Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Magdalena Plichta
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny