Jerzy Owsiak w reklamie PLAY - Woodstock 2013

Newsy
Opinie: 1

PLAY kolejny już raz został partnerem festiwalu muzycznego Woodstock. Jerzy Owsiak wystąpił w nowej reklamie tego operatora. Na terenie festiwalu klienci P4 będą mogli korzystać przez cztery dni z bezpłatnych połączeń do wszystkich sieci.

Kampania startuje 8.07.2013

Media: TV, outdoor, prasa, radio, internet

Informacje o autorach:

ATL – Grandes Kochonos

Ewa Jaworska – Copywriter, Tunia Rozwadowska-Myjak – Art Director, Paweł Nowakowski -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service,

Reżyser – Tadeusz Śliwa

Dom Produkcyjny: Film It

Studio postprodukcyjne – Orka Film

Dom Mediowy – Mediacom Warszawa

Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Magdalena Plichta

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: