Huawei Consumer Business Group Polska rozpoczął współpracę z nową influencerką. Nowe zegarki z serii GT4 promuje Jessica Mercedes Kirschner. Kirschner była obecna na barcelońskiej premierze nowych produktów chińskiego producenta. Jej konto na Instagramie obsługuje aktualnie 910 tys. internautów. Mercedes ma swoje dwie własne marki modowe: VECLAIM oraz MOIESS SWIMWEAR.
Europejski oddział Huawei poinformował natomiast, że na naszym kontynencie markę będzie wspierać Niemka Pamela Reif. Pamela na Instagramie ma 9.3 mln followersów. Jest znaną w Niemczech trenerką fitness. W promocji nowych zegarków będzie jej towarzyszył Mo Farah, Brytyjczyk, zdobywca 4 złotych medali na mistrzostwach olimpijskich.
Huawei, podobnie jak pozostali najwięksi producenci sprzętu elektronicznego, próbuje jak najmocniej zaistnieć w segmencie premium, który gwarantuje znacznie wyższe marże. W Barcelonie chiński producent nie zawahał się zaprezentować specjalnej złotej wersji HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition, która ma kosztować 2999 euro.
W sprzedaży będą też dostępne nowe słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 3, które są bezpośrednim konkurentem dla najnowszych Airpodsów Apple. Nowe FreeBudsy mają kosztować 299 euro.
Zarówno zegarek w złotej wersji, jak i słuchawki już niedługo pojawią się na naszym lokalnym rynku.