3 sierpnia rozpoczyna się druga odsłona kampanii wizerunkowej, komunikującej rozszerzony zasięg sieci Play. Jej twarzą, jak poprzednio jest znany showman, dziennikarz i satyryk Kuba Wojewódzki. Wspólnie z Play kampanię przygotowała agencja Grey Group.
Kuba testuje zasięg sieci Play w wakacyjnej scenerii nad polskim morzem. W niewyjaśnionych okolicznościach nasz bohater budzi się na pustkowiu. Żar leje się z nieba, a jedyna butelka z wodą jest zatrzaśnięta w aucie. Wyrusza więc na poszukiwanie pomocy, ale że historia lubi się powtarzać dalsze losy nie toczą się po jego myśli. Okazuje się bowiem, że po raz kolejny Play dociera dalej niż Wojewódzki.
Głównym zadaniem kampanii jest poinformowanie, że teraz wszyscy Klienci Play mogą korzystać z zasięgu trzech sieci komórkowych. Dzięki używaniu nadajników sieci własnej oraz dwóch partnerów roamingowych, Play oferuje największy zasięg wśród operatorów sieci komórkowej.
Informacje o autorach:
ATL, BTL – Grey Group
Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek, Magdalena Piotrowska, Weronika Lis
Reżyseria:
Maciej Kowalczuk
Internet – K2
Łukasz Kwapisz
Dom Mediowy – Mediacom Warszawa
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Iwaniuk, Marta Skrzypczak, Joanna Gruszka, Joanna Kucharska, Marta Biała
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Internet – Monika Kamińska