Zmienił się sposób poruszania po aplikacji oraz strony poszczególnych produktów.
Zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów postawiliśmy na ewolucję zamiast rewolucji. – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.
Elementy nawigacji przeniesiono z panelu bocznego do ikon na dole. Odtąd wszystkie najważniejsze sekcje znajdą się w zasięgu kciuka użytkownika. Uporządkowana została również zawartość poszczególnych sekcji i podzielona na Płatności, Produkty, Ofertę i Więcej (w której znajdą się produkty dodatkowe oferowane przez Bank Millennium). Bank zdecydował się również odświeżyć wszystkie strony produktowe np. kont, kart, lokat itd. Wiele z nich zyska nowe przydatne funkcje (np. podglądu wszystkich danych karty po dodatkowej autoryzacji). W lewym górnym rogu znalazło się miejsce dla sekcji profilowej. Można w niej np. edytować swoje dane, przejrzeć dokumenty i umowy, szybko skontaktować się z konsultantem czy przełączyć na profil firmowy (jeśli klient takim dysponuje).
Zastosowaliśmy nowoczesne technologie do tworzenia interfejsów aplikacji oraz sprawdzoną architekturę usług opartą o mikroserwisy, które dają nam nowe możliwości rozwojowe. – podkreśla Piotr Skopiński, dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji Banku Millennium.