Revolut wprowadza w Polsce funkcję In-App calls, która pomoże klientom indywidualnym zdemaskować oszustów telefonicznych.
In-App calls oferuje bezpieczną metodę by porozmawiać z konsultantami działu pomocy, którzy mogą teraz oddzwonić do klientów bezpośrednio przez aplikację
Jeśli zatem dział pomocy będzie próbował skontaktować się z klientem indywidualnym telefonicznie, będzie to połączenie inicjowane z wewnątrz aplikacji Revolut (poza sporadycznymi wyjątkami).
“Dział pomocy, do inicjowania kontaktu telefonicznego z klientem indywidualnym, będzie używał aplikacji Revolut. Połączenie będzie z wewnątrz aplikacji. Jeśli klient odbierze zwykłe, nieplanowane, połączenie telefoniczne od kogoś podającego się za Revolut - najlepiej odłożyć telefon i sprawdzić w aplikacji czy dzwoniący jest tym, za kogo się podaje. Odebranie połączenia z wewnątrz aplikacji Revolut daje gwarancję, że rozmawiamy z konsultantem a nie oszustem” - powiedział Woody Malouf, Head of Financial Crime w Revolut.
Revolut w dalszym ciągu zachęca klientów potrzebujących pomocy do szukania jej za pośrednictwem funkcji czatu pomocy w aplikacji, jest to najbezpieczniejsza i najszybsza metoda rozmowy z obsługą klienta.
Rozwiązanie ma też zadebiutować niebawem w Revolut Business (usługi dla firm).