Polska jest pierwszym krajem na świecie gdzie Revolut udostępnił w swojej aplikacji bilety na transport publiczny.
Nowa funkcja jest już dostępna w ponad 50 miastach.
Klienci Revolut, by skorzystać z usługi Transport publiczny, muszą uaktualnić aplikację Revolut, wybrać zakładkę Więcej (dolne menu) i dotknąć ikonki Transport (z autobusem). Następnie, wybrać z listy (w górnym prawym rogu) jedną z ponad 50 miejscowości i typ biletu (w niektórych miastach należy wpisać dodatkowe dane, np. numer linii lub pojazdu) oraz potwierdzić płatność. Zakupiony bilet będzie widoczny w sekcji Moje bilety, można go wybrać, aktywować (np. nakierowując na kod QR w autobusie, trolejbusie, tramwaju lub przed bramkami w metrze) i cieszyć się z podróży!
Największą lokalną społeczność klientów Revolut ma w stolicy, gdzie korzysta z niego ponad pół miliona warszawiaków (486 tys. dorosłych i 17 tys. młodych).
W TOP5 największych miast Revolut w Polsce są też Kraków (ponad 200 tys. klientów) oraz Wrocław, Poznań i Trójmiasto (ponad 100 tys. klientów w każdym z miast).
Aby skorzystać z usługi Transport publiczny w aplikacji Revolut, należy:
- uaktualnić aplikację Revolut do najnowszej wersji,
- przejść do zakładki Więcej w dolnym menu,
- wybrać opcję Transport z ikonką autobusu,
- zaakceptować regulamin usługi,
- wybrać z listy w górnym prawym rogu jedną z miejscowości,
- wybrać typ biletu wraz z ceną i warunkami przejazdu,
- potwierdzić płatność.
Zakupiony bilet będzie widoczny w sekcji Moje bilety (można go dodać do portfela mobilnego). Gdy będzie potrzebny, należy go zaznaczyć i aktywować (np. nakierowując na kod QR w autobusie, tramwaju lub przed bramkami w metrze).