Nowa aplikacja PolCard Pay przyspiesza proces wpłaty pieniędzy na konto za pośrednictwem terminala płatniczego.
Klienci będą mogli uzupełnić niezbędne dane na swoim telefonie przed przybyciem do sklepu.
Z usługi korzystają już klienci sieci Żabka i Empik. Już wkrótce rozszerzenie usługi będzie dostępne także dla innych punktów handlowo-usługowych.
Jeszcze do niedawna warunkiem skorzystania z usługi wpłaty gotówki na konto w kasie sklepu było podanie przez wpłacającego swoich danych osobowych kasjerowi. Następnie klient przykładał kartę do terminala PolCard from Fiserv i akceptował transakcję kodem PIN.
Aby przyspieszyć i ułatwić cały proces korzystania z usługi „Wpłata kartą” firma Fiserv Polska stworzyła aplikację PolCard Pay, dzięki której konsumenci mogą wcześniej zarejestrować niezbędne dane osobowe w swoim telefonie, a następnie wpłacić pieniądze w wybranym sklepie.
Zainteresowanie opcją wpłaty pieniędzy na konto za pośrednictwem terminala systematycznie rośnie. Dotychczas była ona dostępna tylko w sklepach Żabka oraz salonach Empik. Aplikacja PolCard Pay pozwoli na rozszerzenie usługi także dla innych punktów. Dzięki tej możliwości konsumenci nie muszą już tracić czasu na szukanie wpłatomatów czy oddziałów swojego banku. Mogą wpłacić gotówkę na swoje konto za darmo przy okazji codziennych zakupów. Aplikacja PolCard Pay jest dostępna do pobrania bezpłatnie w sklepie Google na systemy Android oraz iOS. W przyszłości planujemy także jej rozbudowę o kolejne funkcjonalności – powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska.