Jest nowy szef UPC Polska

Newsy
Opinie: 12

Ramiro Lafarga Brollo, dotychczas Dyrektor Zarządzający O2 Słowacja, należącej do grupy Telefonica, obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego UPC Polska 1 lipca br. W nowej roli przejmie odpowiedzialność za bieżącą działalność UPC Polska po dotychczasowym prezesie Simonie Boydzie, który ustąpił z funkcji z końcem 2013 r.

Ramiro Lafarga Brollo od roku 2011 był dyrektorem zarządzającym operatora mobilnego 02 Słowacja, znacząco rozwinął firmę na przestrzeni ostatnich kilku lat, kładąc szczególny nacisk na jakość obsługi klientów. Poprzednio Ramiro pełnił szereg funkcji zarządczych w obszarze marketingu i sprzedaży w Ameryce Południowej: od roku 2002 zajmował stanowiska kierownicze w Grupie Telefonica, w tym m.in. jako dyrektor sprzedaży w Telefonica Chile i Telefonica Sao Paulo (Brazylia), jak również jako dyrektor sprzedaży i obsługi klientów w Movistar Chile. Ramiro ma obywatelstwo argentyńskie i włoskie.

Na koniec pierwszego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 431 000 abonentów, w tym 868 200 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 353 300 z telewizji analogowej, 933 500 z szerokopasmowego internetu i 527 000 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Matołek pisze: 2014-06-06 13:56
    No to niech chłopak robi. Teraz w UPC nie ma czegoś takiego jak obsługa klienta, tylko wciskanie petentowi własnego zdania za każdą cenę. Nie wierzę aby od lat budowana pozycji firmy w tym segmencie mogła ulec zmianie. Wszak jest to dobra strategia - wyzyskać ludzi nie dając im nic i nie słuchając ich.
    0
  • Users Avatars Mini
    ... pisze: 2014-06-06 14:22
    Nowy gość od upychania usług na siłę?
    1
  • Users Avatars Mini
    vai88 pisze: 2014-06-06 14:40
    ciekawe czy umie po polsku bo chetnie z nim bym oporozmawial o debilnych pakietach
    2
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-06-06 15:24
    Jak wy możecie narzekać na UPC? Co ja bym dał za ich internet...
    -1
  • Users Avatars Mini
    ... pisze: 2014-06-06 15:33
    Usługa to jedno, a obsługa klienta drugie.
    1
  • Users Avatars Mini
    vai88 pisze: 2014-06-06 15:45
    do.G.Szewczak. Gdybys mial Grzesiu z nimi umowe to uwiez mi to tez mialbys ich dosc , nie mowiac juz o menu dekodera z lat 80 tych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Matołek pisze: 2014-06-06 16:18
    @Grzegorz Szewczak: Nawet jak Ci przystawią pistolet do głowy, nie zadawaj się z UPC. Rozstrój nerwowy, opłaty prawników, lata procesów... Na co Ci to? Ta firma jest nastawiona do klienta jak do wroga na wojnie, z tym ze Cię nie zabiją, bo musisz im płacić. Lecz skro lubisz wadliwe, routery, gubienie pakietów, WiFi o szybkości 3Mbit jeśli w ogóle działa, to zapraszam.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Konrad pisze: 2014-06-06 20:26
    Witajcie, jestem klientem od roku w Krakowie. Miałem do tej pory tylko internet 15 Mb/s i przez te 365 dni może nie było sieci przez 3-4 godziny a może mniej. Od miesiąca mam telewizję Max HD z internetem 30 Mb/s i telefon 60 minut oraz Horizon. Internet ma prędkość w zakresie od 29,5 do 30,5 Mb/s, telewizja działa a telefon przydał się podzas wyjazdu do Portugalii, gdzie dzwoniliśmy przez komórkę. Jasne, że mają czasami problemy z naliczaniem opłat i zachęcają do zakupu usług ale takiej jakości nie otrzymam od innych operatorów w Krakowie. Abonament wynegocjowałem w cenie, której chciałem i wymagało to tylko dwóch telefonów. Korzystam z internetu od dwudziestu lat i przez ten czas korzystałem nieaml ze wszystkich operatorów i muszę przyznać, że UPC to najlepsze co mogło mnie spotkać.Od czasu do czasu naliczą źle opłaty, zespuje się pewnie kiedyś router, aktualizacja zepsuje prędkość czy jakaś awaria w Krakowie pozbawi mnie internetu na kilki dni - pewnie się to przydarzu od czasu do czasu ale wiem z doświadczenia że może się to stać wszędzie. I czytają fora internetowe mam wrażenie, że ludzie narzękają na wszystkich operatorów więc idealnego nie ma. Ja jestem zadowolony i znam tylko zadowolonym ludzi. Ale ludzie zadowoleni nie mają czasu i ochoty na pisanie tego na forach - szkoda bo dzieki temu opienie w internetowych formach byłyby bardziej różnorodne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2014-06-06 22:26
    Z faktu powstania obozów koncentracyjnych, była grupa ludzi zadowolonych z tego faktu. Żadna grupa zadowolonych, nie zmieni faktu, że coś działa źle. Dla jednych gwałt, dla drugich miłość.
    0
  • Users Avatars Mini
    kbrs pisze: 2014-06-07 12:01
    ale wy pieprzycie, to gdzie jest internet 'idealny'? Mam upc od paru lat, jak byl jakis problem (a troche ich bylo), telefon->przychodzil gosc z serwisu i problem zalatwiony. Jak byla opcja zerwania umowy poprzez zmiane regulaminu to oczywiscie skorzystalem, dostalem lepsza i tansza oferte to zostalem. "Rozstrój nerwowy, opłaty prawników, lata procesów... Na co Ci to?" widze ze nick matołek nie wzial sie znikad...
    2
  • Users Avatars Mini
    rustow pisze: 2014-06-07 23:52
    Ja też jestem z nich zadowolony.6 lat bez awarii internetu w Warszawie.Małe problemy z dobrymi warunkami przedłużenia umowy ale wypowiedzenie zadziałało :-) Polecam ich!
    1
  • Users Avatars Mini
    djdjiw pisze: 2014-06-14 03:44
    RYZY CHUJ PIERDOLONY I UPC
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: