Jet Line realizuje w piętnastu turystycznych miejscowościach górskich na airboardach (12x8m) kampanię Ery Tak Tak. Era Tak Tak to druga marka należąca do PTC, po Heyah, która wykorzystuje w swojej kampanii niestandardowe nośniki reklamowe Airboard.
W ciągu trwającej półtora miesiąca kampanii odbędzie się trzydzieści ekspozycji reklam Ery Tak Tak (taryfa Happy) usytuowanych przy najbardziej uczęszczanych wyciągach narciarskich m.in. w Zakopanem (Nosal), Białce Tatrzańskiej (Zwyrtnik), Szczyrku (Duże Skrzyczne), Karpaczu. Kampania na Airboardach wzmocni prowadzoną w tym czasie kampanię Ery na wielkim formacie.
W każdej miejscowości reklama Ery Tak Tak będzie widoczna 7 dni, po czym po dwóch tygodniach przerwy ponownie pojawi się w tym samy miejscu. Rotacyjna kampania opiera się na wykorzystaniu niepowtarzalności przez zmianę lokalizacji w trakcie trwania kampanii oraz elementu zaskoczenia jaki daje prezentacja reklam na Airboardach w miejscach, w których nie mogą pojawić się inne nośniki.
Na Airboardach widnieje motyw snowbordzisty. Grafiki, o powierzchni 10,5x6,5 m, wykonane ze specjalnej winylowej siatki, są zamocowane za pomocą zaczepów. Ekspozycje są dobrze widoczne także po zmroku. Każda z nich jest z obu stron oświetlona zewnętrznie i wykorzystuje niezależny generator energii.
Kampania rozpoczęła się 28 stycznia br.