Joanna Izdebska - Dyrektor Komunikacji Marketingowej w UPC Polska

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 0

Do UPC Polska dołączyła Joanna Izdebska obejmując stanowisko Dyrektora Komunikacji Marketingowej. W nowej roli odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla brandu UPC oraz usług: Telewizji Cyfrowej, Internetu i telefonii. Pokieruje także działaniami zmierzającymi do maksymalizacji wyników sprzedażowych, zwiększenia udziału oraz rozpoznawalności marki na polskim rynku.

Joanna Izdebska posiada bogate, ponad 8-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii pozycjonowania firmy i zarządzaniu jej działaniami marketingowymi. Przez ostatnie 13 lat była związana z Grupą Deutsche Bank. Współpracę z Bankiem rozpoczęła jako Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej tworząc od podstaw i zarządzając siecią agentów i przedstawicielstw sprzedaży w Polsce. W 2002 roku objęła stanowisko Dyrektora Departamentu Wsparcia Sprzedaży, przejmując tym samym odpowiedzialność za tworzenie oferty produktów i usług w segmencie klientów indywidualnych, analizy i raportowanie wyników, jak również szeroko rozumiane wsparcie wszystkich kanałów sprzedaży. Od 2004 zajmowała stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu w Deutsche Bank PBC S.A. W zakresie jej odpowiedzialności było tworzenie strategii pozycjonowania firmy i kształtowanie jej wizerunku, a co za tym następuje, nadzór nad wszelkimi działaniami komunikacyjnymi Banku. W ramach Departamentu zarządzała również działem CRM (Customer Relationship Management) i działaniami w obszarze zarządzania portfelem klientów przy wykorzystaniu narzędzi CRM.

Joanna Izdebska jest absolwentką Ekonomii na Politechnice w Osnabrueck (Niemcy) oraz absolwentką dwóch kierunków Finanse i Bankowość oraz Ubezpieczenia na Życie w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: