juliamellort i Jeleniewska promują Huawei WATCH GT 6

Newsy
Opinie: 0
juliamellort i Jeleniewska promują Huawei WATCH GT 6

Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii HUAWEI WATCH GT 6.

Działania promocyjne obejmują kampanię telewizyjną, digital i OOH, a także współpracę z influencerami.

Elementem kampanii wspierającej premierę nowych produktów był udział marki podczas 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego. W wydarzeniu, na zaproszenie Huawei, udział wzięli znani liderzy opinii: Gabi Kuczyńska, Mikolaj Tyszkiewicz, Marek Wita oraz Jeremiah Dąbrowski.

Do kampanii zaproszeni zostali ponadto: aktorka i modelka Julia Tychoniewicz oraz twórcy związani z marką długoterminowo: influencerka Maria Jeleniewska oraz siatkarz Tomasz Fornal.

Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, która ruszyła 1 października i potrwa do 26 października br. Całość uzupełniona jest rozbudowaną obecnością w kanałach digital, a także o nośniki OOH.

Za całość kampanii odpowiada Dorota Rakowska, Marketing Director, Huawei CBG Polska.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie oraz z zakresu PR nadzoruje agencja Ogilvy.

Jako uzupełnienie do działań marki, realizowane będą także działania wspierające premierową sprzedaż serii HUAWEI WATCH GT 6 przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik i x‑kom, a także operatorów sieci: Play, Plus, T‑Mobile i Orange.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: