Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
2 stycznia startuje noworoczna kampania reklamowa T-Mobile. W ramach kampanii promowane będą oferty abonamentowe JUMP!, MIX oraz oferta Internetu LTE 4G z 50% zniżką.
T-Mobile podał dziś, że taryfy Jump! od momentu wprowadzenia w czerwcu 2014 r. zdobyły ponad milion użytkowników. Tę informację komunikuje pierwszy spot.
Drugi spot podkreśla benefity taryf "Jump!":
Kolejny spot promuje Internet LTE 4G, który dla klientów T-Mobile jest teraz dostępny o 50% taniej.
W radio i Internecie rusza także kampania informująca o noworocznej ofercie Mix w T-Mobile, której głównym benefitem jest duża paczka Internetu - 12 GB Internetu za darmo.
Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile obejmuje telewizję, OOH, radio i Internet. Kampanię w mediach uzupełniają działania BTL w punktach sprzedaży. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.