T-Mobile ma ponad milion klientów korzystających z taryf Jump

Newsy
Opinie: 33

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

2 stycznia startuje noworoczna kampania reklamowa T-Mobile. W ramach kampanii promowane będą oferty abonamentowe JUMP!, MIX oraz oferta Internetu LTE 4G z 50% zniżką.

T-Mobile podał dziś, że taryfy Jump! od momentu wprowadzenia w czerwcu 2014 r. zdobyły ponad milion użytkowników. Tę informację komunikuje pierwszy spot.

Drugi spot podkreśla benefity taryf "Jump!":

Kolejny spot promuje Internet LTE 4G, który dla klientów T-Mobile jest teraz dostępny o 50% taniej.

W radio i Internecie rusza także kampania informująca o noworocznej ofercie Mix w T-Mobile, której głównym benefitem jest duża paczka Internetu - 12 GB Internetu za darmo.

Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile obejmuje telewizję, OOH, radio i Internet. Kampanię w mediach uzupełniają działania BTL w punktach sprzedaży. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2015-01-02 13:03
    Może jeden przykład ... taryfa Jump S abonament 50 zl miesięcznie, wybieramy iPhone 5c (najtańszy telefon Apple w sprzedaży oficjalnej) i mamy cenę wyższą niż sklepową - 1700 zł a w MM zapłacimy 1650 zł dokładnie za ten sam telefon. Aby ten telefon kupić za 9 zł musimy wybrać wybrać abonament za 209 zł miesięcznie (!) a wtedy lekką ręka zapłacimy T-Mobile ponad 5000 zł w abonamemtach. Jakieś nieporozumienie.
    10
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2015-01-02 13:10
    To samo Galaxy S5. Telefon kosztuje 9 zł w taryfie 200 zł miesięcznie co daje 4800 zł za czas umowy a telefon warty jest rynkowo 2000 zł. Mamy No Limits za 100 zł miesięcznie ! Kto się na to łapie, sam nie wiem. Dla porównania ten sam telefon jeszcze do wczoraj można było kupić w Orange w abonamencie ok. 60 zł po rabatach za cenę 560 zł.
    11
  • Users Avatars Mini
    asd456 pisze: 2015-01-02 13:37
    Do 10 milionów duuuuuuużo brakuje. @Kris. Masz racje jeszcze lg g3s z wieżą wartą 199pln( czyli obecnie bez wieży bo to określona liczba sztuk). Choć ratuje t-mobile oferta konkurencyjna dla np Z2-ki. Zdarzają się małe rodzynki w b. dobrych cenach ale to dla swoich :/. (czyt. nie dla psa kiełbasa).
    4
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2015-01-02 13:42
    @Kris To samo jak i u konkurencji cena nawet taniej w play np oferty z iphonem żeby dostac nolimits trzeba co najmniej bulić ponad stówkę.
    4
  • Users Avatars Mini
    Maban pisze: 2015-01-02 15:57
    No akurat Iphony oraz topowe modele zawsze były hmm "mniej opłacalne" aby brać je w abo, trzeba czkać na jakieś promocje. A co do ilości użytkowników z Jumpem, sporo, no serio, nie spodziewałem się aż takiego wyniku.
    3
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2015-01-02 23:46
    wszystko ładnie ale nie bierzecie pod uwagę że miesięcznie i tak trzeba kupić kartę no chyba że kupujecie karty po 5zł , lepiej wywalić 9 zł niż z miejsca 1700 zł bo tyle wyda tylko szaleniec więc łatwiejsza droga.Są ludzie co im to nie przeszkadza tak jak mi nie wydam 1700zł + miesięcznie karty do doładowania.Po zakończeniu umowy sprzedaję SGS5 czy iPhone i większość mi się zwraca za abonament a przypominam że te dwa modele mocno trzymają cenę
    -2
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2015-01-03 01:36
    Adam coś kiepsko liczysz. Kupujesz Nju za 39 zł miesięcznie, masz wszystko Free z 3 GB gratis oraz kupujesz telefon na raty np. Alledrogo ostatnio było 10 rat po 150 zł albo MM na 30 rat i masz taki sam komplet za pół ceny T-Mobile.
    3
  • Users Avatars Mini
    tmcd pisze: 2015-01-03 09:07
    Ten operator właściwie nie ma w ofercie tabletów! Coś tam niby jest ale są to nazwijmy to zwykłe tabkety nic konkretnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    prz98 pisze: 2015-01-03 11:58
    tmcd, iPad Air 2 to dla ciebie "nic konkretnego"?
    0
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2015-01-03 12:07
    Czyli porażka, jak zresztą było do przewidzenia. Co mądrzejsi już dali drapaka do innych operatorów. Nigdy więcej niemieckiego dyktatu. A ta promocja jest klasycznym przykładem jak z porażki zrobić sukces.
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-01-03 12:49
    T-mobile drogie przeciętne niemieckie badziewie. Właśnie wyciągam im klienta:-)))
    2
  • Users Avatars Mini
    Zoydje pisze: 2015-01-03 17:26
    O Boże jaka bieda... Kto poważny chodzi i kupuje karty na doładowania do tego jeszcze bierze w media telefon ma raty :D Błagam ! Nie wszystkich stać aby płacić tyle za abonamet i mieć telefon za 9 zł i nie każdego stać na Mercedesa AMG. To jest po prostu luksus. Z reszta takie umowy dają dużo więcej niż tylko minuty w kraju (np. Wymiana telefonu po 12 miesięcy umowy etc).
    -1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-03 19:05
    @ASF cyt. "drogie przeciętne badziewie" ...hy hy - dlaczego w Twoich komentarzach słowo 'przeciętnie' pojawia się najczęściej? ;-)
    -3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-03 19:51
    Dopowiem jeszcze coś merytorycznego w temacie. Taryfy JUMP ogólnie w swym zamyśle są dobre, gdyby nie fakt dodawania w nich kpiących wartości pakietów danych przeznaczonych w ramach tzw. usługi "Internet Connect". Mnie także denerwuje "wciskanie" w Nich klientom parametrów, których oni nie potrzebują. Przecież to nie jest za darmo - na myśli mam tu np. serwis WIMP/paczki internetu na świat/minuty w roamingu UE czy minuty poł. międzynarodowych...czasami to wygląda jakby taryfy te były przeznaczone dla ludzi, którzy dużo podróżują lub dla "obywateli Europy" ;-) No ale.. To tylko sztuczne podbijanie ceny tak naprawdę. Choć, na osłodę wydaje się że oferta skrojona pod nazwą "JumpUP" jest bardzo sensowna i konkurencyjna z tymi taryfami. Kończąc, sądzę że brakuje w tej całej ofercie jakiegoś smaczku w postaci przygotowania taryfy VIP z prestiżowymi benefitami (np. częstsza wymiana telefonu i inne lojalnościowe smaczki), co było w danych taryfach np. EraRelaks czy Rodzinna330 czy u pomarańczowej konkurencji pod taryfami "Orange Premium".
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-01-03 22:04
    @orange lojalność jest kosztem dla operatora i nie może wtedy zaoferować tańszych taryf pozostałym " z ulicy" dlatego utrzymanie klienta powinno zostać zapomniane. Zwróć uwagę że dziś podpisując 2 letnią umowę po jej zakończeniu oferta sieci jest lepsza dla każdego bez wyjątków więc tylko od konkretnego klienta zależy czy przejdzie na nową ofertę ,zostanie na starej czy zmieni dostawcę. Im bardziej sieć zabiega o klienta w utrzymaniu tym ma większy koszt i tym bardziej musi zmniejszac swój zysk przy kolejnym utrzymaniu tego samego klienta. Zresztą jak pewnie wiesz w t mobile jest taka "nieformalna" oferta nawet dla indywidualnych typu wymian telefonu wczesniej ale musi być osiagnięta pewna suma rachunków co przy dzisiejszych ofertach sie nie opłaca ze wzgl na taryfy bezlimitu. Zwróc uwagę że orange premiuje lojalność i odbija sie to na cenach ich usług . Są drogie.Chcesz taniej kup więcej w orange i połacz w orange open ale to mija sie z celem jeśli chcesz tylko jedną usługę.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-03 23:11
    @pabloki a no kosztem, ale lojalność zawsze procentuje i każdy twierdzi że lojalność w biznesie się opłaca, tylko nastały jakieś dziwne czasy że ciężko idzie jej stosowanie w praktyce. Jak dobrze wiesz, ja jestem były klient z Orange. Też jak wiesz, zdanie o lojalnościówce w Orange mam dość złe - mnie nie potrafili utrzymać. Pogorszyło się też znacznie u nich np. z tzw. Orange Combo, kiedyś to było rabat -15zł. za każdą kolejną umowę, dzisiaj te stopniowanie zniżek już jest mniej korzystne. Natomiast nie zgadzam się definitywnie że jakiekolwiek utrzymanie klienta powinno zostać zapomniane - wtedy, to ja wracam do pre-paid'a i "zasilam" operatora skromną kwotą 25,- miesięcznie a resztę zostawię w MediaMarkt czy Saturn....czyli jaki z tego wniosek? Droga trochę okrężna i kto inny na tym zarobi...
    1
  • Users Avatars Mini
    ciekawy pisze: 2015-01-04 00:43
    ja wole siec play niz czy o. majom slaba jakosc ale im pomagam i u nich mam abonament
    -1
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2015-01-04 09:38
    @ciekawy Pomagasz w produkcji kolejnych reklam z celebrytami a nie w budowie sieci
    1
  • Users Avatars Mini
    tmcd pisze: 2015-01-04 10:20
    @prz98 może jakiś link do strony na której są te tablety bo dla klientów indywidualnych jakoś tej oferty nie mogę znaleźć.
    1
  • Users Avatars Mini
    Człowiek pisze: 2015-01-04 10:26
    W T-mobile lojalność nie procentuje. Jestem Klientem od 1999 roku. Posiadam obecnie dwa numery (abonament razem pond 250 zł.), a bywało nawet cztery z kwotą roczną 6-7 tyś. Teraz po zakończeniu umowy dzwonie i pytam o iPhona i co otrzymuje odpowiedź 4S 8GB za 1 zł, abonament 120 zł. Po chwili rozmowy, gdy konsultant widzi iż znam się na tym jest oferta że śmiech mnie bierze. Tak wygląda lojalność w T… Obecnie zastanawiam się nad Orange (Nju) bez słuchawki, chyba że T coś zmieni.
    3
  • Users Avatars Mini
    pracujący rencista pisze: 2015-01-04 17:04
    Ponad milion w jumpie czyli zostałem sam ze starą ofertą jeszcze dwa lata!!! Szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-04 17:57
    @pabloki daj mi swój e-mail, proszę. Chciałbym poruszyć z Tobą jedną sprawę związaną z T-Mobile, o której nie chciałbym tu pisać publicznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-01-04 18:05
    @samodziadostwo Sam zadałeś i sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Przeciętne jest t-m a kreuje się na niewiadomo jaką sieć, jedyny ich sukces to drożyzna i odpływ abonentów:-)
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-04 19:58
    @ASF przeciętne to jest Orange i Play. T-Mobile tak jak już mówiłem - nigdy mnie nie zawiódł. Właściwie, równorzędnie obok sieci Plus jest to technicznie najlepszy operator na polskim rynku.
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-01-04 20:34
    Masz poczucie humoru:-))) Najlepszy operator t-m, chyba w dojeniu kasy i wciskaniu kitu, to tak:-) A mnie nie zawiodło Orange/nju i co powiesz? Jak to się ma do twojej orangofobii?:-)
    -1
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-01-04 21:20
    @orange niestety ale Twoje wypowiedzi :"lojalność zawsze procentuje i każdy twierdzi że lojalność w biznesie się opłaca, tylko nastały jakieś dziwne czasy że ciężko idzie jej stosowanie w praktyce", " np. z tzw. Orange Combo, kiedyś to było rabat -15zł. za każdą kolejną umowę, dzisiaj te stopniowanie zniżek już jest mniej korzystne" potwierdzają to co pisałem- lojalizacja klienta sie nie opłaca., to koszt i ciesze się że orange sie uczy . Gwarantuje że zarządy telekomów zgadzają sie sie z moją tezą. Chodzi o to by klientowi pokazać tą lojalnośc jednocześnie trzymając go w przekonainiu że to premia za lojalnośc a realnie dając mu umowę jak dla klienta" z ulicy". Sam to potwierdzasz w wypowiedziach. @ Człowiek niestety dla operatora nie ma znaczenia ile u niego jestes bo bierze sie sumę wydatków na obecnie trwającej umowie , zbyt utożsamiasz się z operatorem . Relanie jesteś tylko pozycją w rejestrze operatora i nic poza tym . @orange nie sądze że sa sprawy o któe nie możesz zapytac publicznie. Maila kolejnego zakłądał nie będę. Napisz czego dotyczy sprawa ale wiedz że przedłużenia umowy na korzystnych warunkch nie dostaniesz. @asf nie sądzę że t mobile sie kreuje na jakąś sieć , raczej na sieć która jest i świadczy usługi na zrównoważonym poziomie , podobnie jak orange , choć poziom t mobile mimo swej przeciętności jest o klase lepszy od orange w jakości a to główny argument wyboru sieci u mnie. np.testowałem nju i orange i jakość mi nie odpowiada jest taka jakas radiowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-05 12:45
    @pabloki no nie mogę, bo co będę się rozpisywał o specjalnych ofertach i specjalnym indywidualnym rabatowaniu? Nie wszystkie oferty są jawne w T-Mobile a chce poruszyć temat ofert "z pod lady" żeby dzieciarnia potem męczyła salony albo BOA - nadmiar informacji szkodzi... więc, nie obawiaj się. Publicznie nie napiszę, szanuje też prawo Telekomu do konstruowania ofert/rabatów, które nie są masowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sor pisze: 2015-01-05 13:40
    asf każdy wybierze to co mu odpowiada, ja akurat jump sobie chwalę, wcześniej ciężko było o dobre oferty roamingowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-05 14:14
    Sor@ zgadzam się, ja akurat sobie chwalę Quality GOLD, akurat wyraźnie szybciej chodzi internet, zawsze o te kilka Mbps więcej. Nawet pokusiłem się i zrobiłem test usługi w Sylwestra, ok. godziny 23:55 i... internet chodził, działał całkiem sprawnie ;-) więc faktycznie, pasmo jest rezerwowane i usługa działa. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-01-05 16:26
    @orange nie wiem czym i gdzie miałbym sie obwiniać? Jak widzisz domyśliłem sie że chodzi o oferty indywidualnie konstruowane , Z tego co pamietam to dość mało masz usług( chyba 3lub 4).Jak zapłaciłeś już dla JEDNEGO NUMERU-nie konta.w trakcie trwającej jeszcze umowy w ciągu 12 m-cy min. 2000PLN to możesz zapytać w boku czy coś jest na koncie.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-01-05 22:35
    Nie chodzi o przedluzenie Umowy, nie strzelaj - nie zgadniesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wyrwiszmat pisze: 2015-01-06 12:03
    jump sramp i chuj do dupy :-)
    1
  • Users Avatars Mini
    Kamil pisze: 2015-02-16 17:51
    Dla mnie w ogóle nei ma abonamentów... wysyłam miesięcznie ok. 50SMS i przegaduję 15 - 20 minut.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: