Jurek Owsiak w reklamie PLAY - startuje kampania WOŚP

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 1

Jurek Owsiak został twarzą nowej kampanii PLAY i zachęca do wspierania WOŚP przez cały rok. Żeby wspomóc Orkiestrę, wystarczy doładowywać konto w Play na Kartę, a Play przekaże na rzecz WOŚP równowartość 5% miesięcznych doładowań. Wspieranie Orkiestry jest całkowicie bezpłatne i nie obciąża użytkownika: na jego konto trafia cała kwota doładowania.

Reżyseria: Tadeusz Śliwa

Muzyka: Crab Dance – Arch Bacon

Start kampanii: 24 grudnia

Media: TV, OOH, prasa, ambient, internet

Informacje o autorach: Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny), Rafał Leski (art director),

Adam Rodak (copywriter)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Internet: Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (K2)

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: