"Jutro zaczyna się dziś" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Brief
Opinie: 138

Trwa nowa wizerunkowa kampania reklamowa sieci Plus GSM. Kampania toczy się pod hasłem "Jutro zaczyna się dziś" i potrwa do 30 czerwca br. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki Plus GSM w oparciu o pozytywne emocje. - Nowy wizerunek akcentuje uczucia i potrzeby bliskie każdemu człowiekowi, takie jak miłość, wolność, zaufanie i harmonia. Stwarza obecnym i przyszłym abonentom sieci Plus GSM możliwość identyfikacji oraz utożsamienia się z wartościami proponowanymi przez tę sieć mówi Ryszard Woronowicz, zastępca rzecznika prasowego Polkomtel S.A. Podstawowymi narzedziami przekazu są obraz i muzyka, przy czym warstwa werbalna została ograniczona do minimum. Kampania przebiega w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV4, tvnsiedem, TVN24, stacje kablowe i satelitarne), prasie (prasa codzienna, tygodniki, miesięczniki), na billboardach firm Quest, Town & City, Cityboard Media i w Internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Wprost). Koncepcje kreatywna kampanii stworzyła agencja reklamowa McCann-Erickson Polska, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Universal McCann.

Opinie:

Opinie archiwalne (138):

Komentuj

Komentarze / 138

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    RR pisze: 2002-05-28 21:57
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yeoz pisze: 2002-05-28 21:59
    reklama jest super!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-05-28 22:01
    reklama w TV jest spox ale jak za czesto beda nia katowac to zadziala raczej odwrotnie, bo jest jakas taka przeslodzona :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gienek pisze: 2002-05-28 22:07
    Reklama jest SUPER! Bardzo mi się podoba! Muzyka jest świetna.
    0
  • Users Avatars Mini
    xentrix pisze: 2002-05-28 22:12
    no tak. Jezeli w pierwszym kwartale Era przylaczyla ponad 420 tys klientow, a Plus niecale 190 tys., to sie nie dziwie za pakuja kase w promocje. Wpadka z BB uwazam za marginalna - kto sie przejmuje takimi bzdetami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał K. pisze: 2002-05-28 22:16
    Jedna z najlepszych reklam emitowanych obecnie w TV. Nie promuje produktu tylko budząc pozytywne emocje skłania do sieci !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Randall pisze: 2002-05-28 22:18
    Ciekawe jakie telefony rzuca? Moze 7210 albo 7650??
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2002-05-28 22:31
    Jeżeli jutro ma być lepiej ( promocje ), to niech będzie i dziś. Czekam na tanie i dobre fony. Już dziś bym kupił, ale nie ma co.:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-05-28 22:37
    do xentrix:nie sztuka przylaczyc do sieci iles tam ludzi, sztuka jest to wszystko pozniej utrzymac ok.dawniej tez budowano domy na 500% normy, pozniej z nich wylatywaly cegly same.co do bb to siez zgadzam ze to plus sie nie ma czy przejmowac
    0
  • Users Avatars Mini
    michael24 pisze: 2002-05-28 22:46
    W 100% zgadzam sie.Plus gora
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-28 22:50
    Wojtekdz, czemu uważasz, że eira nie radzi sobie z utrzymaniem abonentów?
    0
  • Users Avatars Mini
    prozac pisze: 2002-05-28 22:56
    NEWS jak z podrecznika marketingu dla poczatkujacych...
    0
  • Users Avatars Mini
    lupino pisze: 2002-05-28 23:02
    a co sie wydarzyło podczas BB?
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2002-05-28 23:03
    Fajna reklama
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-28 23:15
    a podobno dobrego towaru reklamowac nie trzeba :
    0
  • Users Avatars Mini
    shimo pisze: 2002-05-28 23:23
    Reklama super , pelen dla mnie kosmoc , pozytywne wibracje , gdyby jeszcze Plus zrobil przyjazniejszy w cenach polaczen , bo narazie argumenty o pokryciu kraju , oraz promocji na sluchawki wytarly ( kazdy operator to ma )
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-05-28 23:42
    Plus jak widać ume zadbać o swój wizerunek, pewnie uważa że pozytywnie nastawiony klient wart jest więcej niż liczony na sztuki motłoch
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-05-28 23:52
    naprawde profesjonalna reklama...
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-29 00:31
    no tak ale jak w slad za ta reklama nie pojda dobre promocje i obnizki cen polaczen to beda to pieniadze wyrzucone w bloto..sama reklama nic nie da..moze pare osob sie znajdzie ktore sie na to zlapia ale PLUS jest juz na rynku znany i ludzie wiedza co to jest komorka..orientuja sie w cenach wiec na reklame raczej ciezko bedzie ich chwycic..
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-05-29 00:32
    Bardzo ta reklama przypomina tę chyba ze zeszłego roku ,chyba to brzmiało jakoś tak:"Zbudujmy Świat na Plus"przepraszam za nieścisłośc,ale dobrze już nie pamiętam,a ciekawi mię jaki przyniosła skutek marketingowy,bo sam pomysł może trafiać do serca,ale czy do kieszeni,a o to chodzi chyba w reklamie.pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-05-29 00:42
    Reklama jest super. POZDRAWIAM mniej i bardziej obecnych na GOLu, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-29 01:04
    Reklama dziala tak, jak Plus sobie tego zyczy. Faktycznie bylo cos takiego w zeszlym roku "sluchaj, to takie proste". Mysle, ze od czasu do czasu milo popatrzec na reklame inna niz wszystkie w tej nudnej telewizji... Tam nikt nie mowi, ze ten proszek jest naljepszy (w tym wypadku siec) ani nie obiecuje niewiadomo czego :) Jesli Plus zaczyna dbac o swoj wizerunek, to pozostaje nam sie tylko cieszyc, bo wizerunek to nie tylko reklamy...
    0
  • Users Avatars Mini
    HWCP1 pisze: 2002-05-29 02:19
    Widać plus inwestuje w reklamę i bardzo dobrze!Przecież nic tak dobrze nie przyciąga klientów jak dobra reklama i bilbordy na ulicach w czym Plus też jest dobry!
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-05-29 02:35
    jak mozna sie reklama zachwycac ?wszystko po to aby uprac mozgi ludziom, chyba macie nie pokolei w glowie..
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-29 02:36
    .moim zdaniem ta reklama jest swietna pod wzgledem kreowania marki(przyszlosc) ..ale pod wzgledem handlowym (sprzedaz) to wielkich efektow nie przyniesie....w dalszym ciagu sprzedaz nakrecaja glownie super prostackie reklamy ( czytaj : ludzik,widoczny produkt i do tego jakies takies haselko reklamowe)..porazka ale to jest nasza szara rzeczywistosc;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-29 02:51
    **jogi: no wlasnie swietna jesli chodzi o przyszlosc, bo "jutro zaczyna sie dzis" :))))))) **Franek: nikt sie przeciez nie zachwyca, tylko milo jest zobaczyc reklame INNA NIZ WSZYSTKIE. Wole obejrzec to, niz rozmowe 2 pan o tym, ktory proszek wypral im majtki do intensywnej bieli.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-29 02:52
    Franek: a reklamy ogladasz mimo, ze nie chcesz, bo przeciez jak czesto mozna sikac? :)))) telewizora tez na pewno nie wylaczasz przy kazdej reklamie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-05-29 02:57
    nepomucen: jak zaczynaja sie reklamy to przelaczam na kanal gdzie nie ma reklam np. leci muzyka a potrzebny jest do tego tylko pilot.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-05-29 03:06
    Franek: zaloze sie ze po przelaczeniu tez trafiasz na reklamy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zolv pisze: 2002-05-29 03:08
    widac reklame rozpoczeli na GOLu. teraz kazdy bedzie "czekal i szukal" nowej kampanii reklamowej +...wlaczam telewizor
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-05-29 03:14
    Franek: Reklama to nie zawsze przekaz do zachecenia do jakiegos zakupu. Sa festiwale reklam, Ludzie wkladaja w to bardzo duzo pracy. W przypadku tej reklamy, przedstawwia ona marke handlowa, nie ma pralki, telewizora, samochodu, proszku itd. Nie wiem czy cos z tego zrozumiales. Mnie sie podoba. Acha, nie czeka sie na ta reklame, czasem mozna trafic ( to apropo przelaczania frankowego ) zapomnialem dodac ze wiem co to pilot i tlewizor w niego wyposarzony, aa i nawet mam duzo programow :)))))) Pozdrawiam G™
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-29 03:15
    Franek: powiedz mi jeszcze, ze nigdy Ci sie nie zdarza obejrzec reklam... ile mozna przelaczac...? szkoda pilota i palcow :) Jesli powiesz, ze Ci sie udalo nigdy nie obejrzec reklamy, to powinienes zglosic sie do muzeum techniki jako eksponat :))))) ale cos sprawia, ze bym Ci nie uwierzyl w to... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mucha123 pisze: 2002-05-29 03:18
    No i reklama jest cool!-szczegolnie podoba mi sie kawalek z pusta budka telekompromitacji polskiej : ) tylko dlaczego nie wymyslili czegos nowego, powtarzaja reklame vodaphone z przed kilku miesiecy(zostalo dodane tylko klka kadrow-m.in. z dworca centralnego) poszli na latwizne : ((
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-05-29 03:21
    jest jeszcze pare reklam ktore oglada sie z przyjemnoscia i niemal czeka na nie. np Krolewskie ktore idealnie pokazuje odbiorcow swojego produktu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-05-29 03:52
    zaluje ze tych reklam nie widzialem.Chyba bede musial czesciej ogladac tv
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 04:28
    albi: pamietaj ze tv i inne media to 3 wladza ktora naprawde najsilniej manipuluje ludzmi. dlatego nie warto jej ogladac. i mysle ze dobrze robisz nie wlaczajac telewizora na zbyt dlugo. nie warto sie przestawiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-05-29 04:39
    Gr33nY - ja tak Króla nie pijam (wole Lecha lub Heinekena), ale to nie znaczy ze nie lubie ich reklamy :-) Poza tym, taka kapania moze byc poczatkiem jakis zmian - np 2 lata temu wprowadzono "nowe" taryfy - moze juz czas na koleja zmiane??? Taktowanie po 1 sek...i konkurencja na łopatkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-29 04:54
    podoba mi sie ta reklama pod wzgledem wykonania - kupa dobrych ujec - widac , ze na dobrym sprzecie robione
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 05:03
    panowie ale i tak Królewskie rządzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    wonglik pisze: 2002-05-29 05:09
    Kurka wodna, a ja nie widzialem tej reklamy ! Napiszcie na ktorym programie najczesciej leci i o ktorej godzinie to moze nie przegapie :-) A tak na serio to bardzo dobrze, ze sie za cos zabrali, ale nie wiem czy to wlasciwy kierunek, jak reklama nie bedzie poparta cenami uslugo to Plusowi nic nie pomoze.. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Al pisze: 2002-05-29 05:25
    Ktos tam pisal, ze to reklama inna niz wyszystkie. Mi tam sie od razu nasuwa reklama Vodafone z MTV. Jest wybitnie podobna... Ciekawe czemu... Ale ta jest lepsza...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-05-29 05:26
    CiepliX: tez nie pijam Krola (podobny gust :) i tez lubie ich reklamy ale nie jestem ich targetem. Co do zmain w cenniku pewnie beda jak wprowadza MMS, ich cennik konczy powoli zycie, a nie mialo sensu wprowadzac nowego zeby po kilku miechach robic update i zamieszanie w cenach. Raczej tez nie wprowadza taktowania co 1 sek juz predzej co 15 ale wtedy nie zrobia jakis super obnizek. wonglik:masz napisane w newsie gdzie ta reklame mozna zobaczyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-29 05:31
    a ja mysle, ze taktowanie co 1sek to niedluga przyszlosc i chyba najblizej tego jest +. Zobaczymy. Ja bym chcial i mysle, ze przy zmianie cennika bedzie to jedna z wazniejszych pozycji. Plus swoj cennik wprowadzil nieco ponad rok temu, wiec taki stary to on jeszcze nie jest, ale konkurencja szykuje sie do zmian cennika, wiec Plus nie moze tego przespac.
    0
  • Users Avatars Mini
    endrju pisze: 2002-05-29 05:42
    No narazie reklamy nie widziale. Mam nadziejze ze zobazce to co bedzie w sieci oraz reklame outdoorowa. Faktycznie wmozcnienie wizerunku jest im potrzebne, bo ostanio Plus %#$@$%#@ na sile. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    endrju pisze: 2002-05-29 05:46
    dlaczego slowo p.o.d.u.p.a.d.a zostalo zakreslone??? Moze warto by sie zastanowic nad tym automatm ktory to sprawdza. A moze mamy tutaj ograniczony zasob slow???
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 05:54
    nepomucen: miejmy nadzieje ze ta konkurencja czyli "najwieksza" ktora ma najstarszy cennik wymysli cos madrego.... chociaz w te 1sek biling to nie wierze...nawet w +
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-05-29 06:14
    telepsy sie szykuja do 1 sek bilingu nazywaja to oplatami za realny czas rozmow. i dopoki oni tego nie wprowadza to chyba nikt nie wprowadzi :(
    0
  • Users Avatars Mini
    sebdol pisze: 2002-05-29 11:47
    Muszę przyznać, że jest to ciekawa reklama: cały film jest o komunikacji międzyludzkiej a końcowe hasło o jutrze, które zaczyna się dziś - co ma piernik do wiatraka. Kunszt fachowców z McCann-Erickson Polska ;-) Nie będę już komentował poczynań samego Polkomtel S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-29 11:49
    Reklama w tv jest bardzo dluga, wiec plus zaplaci potezne pieniadze za ta kampanie, a nie wiadomo czy mu sie to oplaci!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-05-29 12:10
    xentrix, wojtekdz i inni: a ja uważam, że wpadka z BB to duża wtopa PLUS-a. Akurat jestem/byłem;-) fanem BB i aktywnie brałem udział w głosowaniu przez SMS. Gdybym był w PLUS-ie, to by mnie trafiło, że nie mogę głosować w finale! Na szczęście jestem związany z innym operatorem:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2002-05-29 12:33
    Ciekawe czy ktoś z was zachwycających się tą reklamą i siecią plus zastanowił się ile za to płacimy, biorąc piod uwagę czas jej trwania oraz godziny emisji. Nie dość że reklama ciągnie się jak flaki z olejem to do tego jest nudna. Lepiej żeby plus poprawiał wizerunek poprzez zmniejszanie cen lub ciekawszą ofertę fonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzes pisze: 2002-05-29 12:49
    reklama fajowa a muza jeszcze lepsza ....., jest na czym oko zawiesic
    0
  • Users Avatars Mini
    rokko pisze: 2002-05-29 12:57
    Muzyka jest zespołu INXS którego wokalista nie żyje a zespołu też już pewnie nie ma z tego powodu. Pewnie nie rozmawiali... ;-) Oryginalny teledysk był nakręcony w Pradze czeskiej i był super !
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-29 13:23
    reklama telewizyjna jest super bardzo mi sie podoba, ale czy to odniesie dobry skutek, do wiekszosci i tak trafia dobra promocja ale nie do wszystkich to fakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-05-29 13:35
    LUDZIE O CZYM WY PISZECIE JAKIE 1 SEK!!!!!!!!!!!!!!! CHYBA ŻE ZA 10 LAT NO MOZE ZA 5 :-)))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-29 13:58
    KURDE FIRMA MA TAKICH GOSCI KTORZY RUSZAJA GLOWAMI ZEBY BYŁO LEPIEJ A WY (NO MOZE W 90% PSEUDO-FACHOWCY) PISZECIE CZY IM SIE BEDZIE TO OPLACAC I TAKIE PIERDUŁY. PLUSOWI NIE CHODZI O POZYSKANIE NOWEGO KLIENTA (TAKIEGO JUZ NIE MA A JAK JEST TO JEST BARDZO BIEDNY I LEWY) TYLKO O WIZERUNEK MARKI. ONI MAJA TAKI ZYSK ZE WISI IM POZYSKANIE NOWEGO GOSCIA. MIEDZY INNYMI PRZEZ TE REKLAMY CHCA UTRZYMAC KLIENTA.
    0
  • Users Avatars Mini
    berg pisze: 2002-05-29 14:40
    no no no ,jestem pod ogromnym wrażeniem tej reklamy naprawdę chwyta za serce.tak jak paweł powiedział,to nie jest reklama która ma zachęcać nowych klientów tylko po to aby umacniać wizerunek i markę plusa.myślę ze juz niedługo plus wprowadzi nowe taryfy jako odpowiedz do konkurencji.juz sobie wyobrażam te komentarze jak era wprowadzi nowy cennik że plus do bani itp. na szczęście klienci plusa w odróznieniu od wiekszosci z ery to nie są osoby które popadaja z jednej skrajności w drugą,nie zmieniają nr. tel. co nową promocje.pozdrawiam wszystkich pluskwiaków i innych uzytkowników komórek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlon pisze: 2002-05-29 14:40
    Brak CLIP-u (trzeba płacić 5+VAT), kiepski zasięg na Mazurach i Pojezierzu, w górach. Kiepskie telefony w promocji, bardzo drogie rozmowy i nieciekawe abonamenty (np. minuty do wykorzystania tylko poza godzinami szczytu!, za resztę płąć) - to wszystko powoduje, że nawet znienawidzona TepsoIdea jest atrakcyjniejsza. I nie mówcie, że jestem zwolennikiem tego czy innego opa, bo telefony mam we wszystkich i to po kilka numerów. Fakt! Nie rezygnuje z + tylko dlatego, że po 36 miesiącach mam pewien dodatkowy kapitał minut i starą taryfę, która uwzględnia darmowe minuty w godzinach szczytu. Piszę raczej o nowych taryfach i promocjach. Ale - dla każdego coś innego... Pzdr. wlon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-05-29 14:40
    Zauważyliście, że jak "chodzi" reklama koncernu ITI to jest tam bardzo podobne hasło? Ciekawe, czy Plus od nich zerżnął. Czy też dziwny zbieg okoliczności...
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2002-05-29 14:43
    Może wtedy ilość aktywacji wzrośnie? :))
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-05-29 15:19
    I co to da?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-29 16:00
    wlon: kiepskie telefony w promocji....? Mozesz podac jakis przyklad i gdzie Ci daja lepsze? a bezplatne minuty mozesz wykorzystac w szczycie w taryfach czesto i non stop.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-05-29 16:03
    Budowanie wizerunku firmy, jest rownie wazne co pozyskanie/utrzymanie klientow (niezaleznie od branzy). Biorac pod uwage bilans ostatniego kwartalu, mysle ze u wszystkich OPOW zacznie sie ostra walka majaca na celu badz to zwiekszenie ilosci abonentow, badz sklonienie obecnych do czestszego uzywania swych aparatow do prowadzenia rozmow. Nawiazaujac do Newsa - tylko kompleksowe polaczenie dzialan marketingowych majace na celu procz "budowy wizerunku" takze uwiarygodnienie tego wizerunku (np. poprzez atrakcyjne stawki, uslugi...) moze przyniesc sukces rynkowy. GRATULUJE Polkomtelowi i ich "specom" od reklamy: Dobrze zaczeli... ale nie jest wazne jak sie zaczyna a jak konczy :) PZDR Wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-29 16:40
    WLON- o jakich nieciekawych tel piszesz????:) przeciez wszyscy maja prawie te same fony. Ceny tych tel sa wyzsze poniewaz w ten sposob przeprowadza sie wstepna selekcje klienta bo jak ktos ma problem dac za fona 1zł badz 59 to widac jaki z niego VIP :) Jesli chodzi o CLIP to powiedz mi czy w erze jest darmowy biling w Mojej? Widze ze sie nie oprientujesz w ofercie Plusa bo mozesz sobie wybrac abo z minutami dostepnymi zawsze. Stary nie rwierdze ze sasieg jest THE BEST ale nie wciskaj mi kitow ze w gorach jest do bani!!!!!! Cały GOPR ma fony w Plusie. Podsumowujac : NAPISAŁES COS ZEBY TYLKO NAPISAC!!!!!!!!! Pozdra
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-05-29 16:46
    He, he - nie zawiodłem się: lekko kontrowersyjny news (typu "kij w mrowisko"), ale ogólny o jednym z operatorów ... i po ok. 20 godzinach 66 komentarzy ... wyświetlalność rośnie ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 17:00
    pawel: nie rob scen w mojej nie ma bilingu ale za to masz clip i clir i darmowa poczte glosowa. w sumie te pakiety uslug w erze to bardzo bystre. a poza tym moja to najnizsza taryfa na rynku za 19,90netto a koszt cllipa w plusie to cwierc miesiecznego abonamentu w erze. dlatego nie rob scen prosze. zreszta w mojej10 (juz wszystko2 pakiety uslug) masz za 29.9 to co w + z czasami 10 plus 5 za clipa tyle ze minuty werze są nawet w szczycie. takze sie nie podniecja bo zdaje sie ze plus wprowadzil taryfy po erze i sie nie popisal
    0
  • Users Avatars Mini
    berg pisze: 2002-05-29 17:01
    Wlon:ciekaw jestem jak długo myślałeś o tym co wreszcie "wypociłeś".myślę że PAWEL juz wystarczająco ci napisał ale ja jeszcze cos moge dodać.jaka siec daję od razu roaming i kto ma największy? kto ma taktowanie od poczatku co 30 sek.kto ma mozliwość zrobienia raportu doreczenia smsa nawet jeśli aparat tej funkcji nie posiadą ? może twoja era kochana? mozna by tu pisac jeszcze wiele np. o prog. lojalnosciowych itp. no i nie bądź smieszny z tym zasiegiem bo jakoś ja ani ińni moi znajomi nie maja problemów z zasiegiem
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-05-29 17:07
    berg: ja tam nie popadam z jednej skrajności w drugą- od ponad dwóch lat jestem w ERZE i mam ciągle ten sam numer telefonu. Pawel: o tych cenach telefonów (i weryfikacji) to dobrze napisałeś, tylko że ta weryfikacja klientów odbywa się chyba u innego operatora (vide cena T68, N6310, ME/S45 w ERZE i PLUSIE). To właśnie PLUS zaniża ceny telefonów, żeby potem odbić sobie na kliencie drogimi taryfami. Jednak jak napisał xentrix- liczba pozyskanych abonentów nie wskazuje na to, żeby takie działania były skuteczne. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-05-29 17:11
    A o tym, że PLUS zdziera ze swoich klientów świadczy najwyższe ARPU na abonenta w tej sieci w porównaniu z konkurencją.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 17:22
    berg: a ja mam w erze wap over gprs na ryczalcie i mam w d$%$ raporty za smsy i inne równie zaje#$# przydatne atrakcje ktore nie daja oszczednosci. i na dodatek przez tenze wap wysylam sobie smsy za darmola. i oczywiscie ze mam taryfikacje co 30 sekund od poczatku (biznes) i jeszcze jak ktos chce to w erze moze sobie kupic me45 za 1pln (biznes). albo mt50 z gprs i java za 29plne netto (kazdy). wiec odpusc sobie te rewelacje + . a ten prog lojalnosciowy to sam juz doswiadczylem jego atrakcyjnosci. mam tez 2 phony w + i jakoś mi go nie włączyli.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-05-29 17:34
    Regan- co ty pieprzysz znowu. Widzisz Ty mieszasz wszystko byle tylko racja była po Twojej stronie. Stary nie mieszaj oferty biznesowej ze zwykla bo jeszcze ktos na twoim poziomie załapie ze era ma taryfikacje 30 we wszystkich taryfach i me45 za 1pln w Mojej. Ty walisz jak Leper mieszasz mieszasz byles tylko miał racje i byle tylko ciebie sluchali-wyluzuj. Poznaj oferte Plusa dla firm i sie uspokoj. Moge Cie rowniez zapytac skoro wskoczyles w biznes CZY W ERZE MOZNA URUCHOMIC SIEC FIRMOWA Z BILINGIEM CO 15s?????????? Rozmowa z toba nie ma najmniejszego sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-05-29 17:42
    Regan- jestem klientem Plusa ponad dwa lata, naleze do 5+ i wiesz po dwoch latach uzbierałem sobie punkty za rachuneczki i polecenie nowych osob do klubu 5+ w łacznej liczbie 11000 i wiesz co zrobiłem? Zadzwoniłem do klubu i wymienili mi fona na 6310 za te wlasnie punkty. Fajnie co?????? Ty w stokrotce erowskiej tez sobie wymienisz za friko nie martw sie Prosze!!!!!!!!! Wiesz ja nie robie zadnych scen tylko odpisałem WLONOWi ze era tez ma w czyms braki tzn w platnym bilingu w mojej. Po drugie w plusie praktycznie poczta jest tez darmowa. Jak ktos ci sie nagra to sama do ciebie za friko oddzwoni, era chyba nie miała takiej poczty ktora sama oddzwania chyba niedawno ja uruchomili coooooo???????????? Jesli jestem w bledzie popraw mnie prosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 17:45
    pawel: wyluzuj troche. to ze plus ma taryfikacje co 30 to jest niewatpliwa zaleta. ale to ze w erze jest w/gprs na ryczalcie to jest jeszcze wiejsza zaleta. i to ze dla powszedniaka jest mt50 z JAVA i GPRS za 29pln ( w mojej ) to tez jest k@#@ zaleta!! i popatrz na to ze era ma najstarsze taryfy dlatego pewnie sa mniej atrakcyjne. a co do biznes grupy ( u nas to sie nazywa siec korporacyjna ) to u nasz placi sie polowe stawki wew. a taryfikacja co 15 sekund to bylaby dobra dla dusigrosza a nie dla kogos kto duzo rozmawia bo moze zaszczedzic na maxa 30gr/4 czyli jakies 8gr na rozmowie.a jak sie prowadzi dlugie rozmowy(jak to w biznesie) to i tak minutki leca jedna za druga. zreszta wyzej porownalem moja i moja10 z czasami a ty wyjechales z bilingiem w mojej. tez jestes niefair. a zreszta o co my sie kłócimy.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 17:47
    pawel: i nie przyklejaj mi leppera bo ja nikogo nie obrazam tylko staram sie dzielic informacjami ktore posiadam dobra? A jak ktoś w swoich argumentach ma epitety to świadczy najlepiej o jego przygotowaniu do polemiki. ot co.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 17:55
    pawel: ja juz mam dosc odddzwaniajacej poczty plusa. bo najczesciej to zdarzaloi mi sie tak. albo telefon mi sie rozladowal i wtedy ktos do mnie zadzwonil i sie nagral potem jak go podlaczylem do ladowarki i zaczal sie ladowac to zaraz do mnie dzwonilo i telefon z powodu zbyt malego poziomu energii znow sie rozlaczal. i pozostawalo mi dzwonic i bulic. albo inaczej jechalem samochodem wpadalem w dziure zasiegu wtedy ktos dzwonil, pozniej telefon zlapal zasieg poczta do mnie dryndnela ja odbieram i znowu dziura i znowu echo poczty glosowej. do d#$@ jest oddzwaniajaca poczta. a w erze masz poczte za darmo nawet w mojej. a co do stokrotki i nowych fonow to szczerze mowiac niew wiem bo mnie to nigdy nie bawilo. a jakie trzeba miec rachunki zeby miec 11000 punktow w 5+?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-29 18:01
    skoro nie jestes dusigroszem to dlaczego masz fony w tak taniej sieci przeciez mozesz wiecej placic Plusowi!!!!!!!!! przeciez wiesz ze to najdrozsza siec w Polsce a ty przeciez taki VIP jestes. No stary prestiz twojej firemki poszedlby w gore ze ho ho :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 18:08
    pawel: przeciez pisalem ze ma 2 phony na firme w +. a wiecej nie kupie bo + leje na budowe bts i zasieg ma kijowy. w moim regionie . a prestiz firmy nie rosnie od prefiksu numeru komorki chyba. dla mnie zasieg to najwazniejszy wyznacznik jakosci swiadczonyc uslug. a jak + od 4 lat nie dostawil u mnie btsa to ja tez mam prawo sie obrazic. jak kazdy myśle na moim miejscu
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-29 18:35
    Stary mam rade dokup jeszcze 50 fonów wykrec rachunki na jakies 20000PLN i masz Bts przy oknie Twojej firmy. A jak ktos placi rachunki 100-150zł na sima no to stary wybacz. Chyba wiecej nie placisz coooo? No chociaz moze i wiecej bo Ty przeciez dusigroszem nie jestes :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 18:49
    pawel: o co ci chodzi? to jak ja place rachunki na 100-150 plne to juz ta najlepsza siec + moze miec mnie w dupie? bez sensu to nie sie ze mna gada tylko ty nawijasz zupelnie ci sie cos pomieszalo. zreszta o czym ja z Toba gadam. widze ze twoje wypowiedzi sa mocno nieprzemyslane (delikatnie mowiac). i zebu nie byc offtopic powiem ze taka reklama nie polepszy wizerunku operatora ktory nie ma zasiegu od 4 lat tam gdzie ja prowadze interesy. poprostu lepiej by kase wydali na btsa a nie ma reklame. bo ja juz napewno sie z + wynosze na koniec umowy ( juz za 2 miechy ).
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-29 19:07
    Nie moge sie doczekac tych super komentrzy kiedy bedziesz juz u innego opa. Czekam...... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-29 19:11
    LUUUUDZIEEEEE - po kiego Wam takie pyskowki? Nie lepiej sprobowac policzyc ILE bedzie ta kampania kosztowala...? Dostalem njusa z Briefu wczoraj (polecam prenumerate...), ale tez nic nie pisneli o kosztach - jak ktos cos wie to prosze na prv. 10X, POZDRA :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-29 19:19
    Bedziesz u innego to znowu bedziesz mial jakis problem bo na dzien dzisiejszy to jeszcze idealnego opa w Polsce nie ma. No jeden tak sie nazywa ale tylko nazywa.... Wiesz ja ciebie rozumiem tylko nie wiem dlaczego Ty przedsiebiorca nie potrafisz zrozumiec polityki Plusa. Stary jesli cos nie przynosi Ci forsy to sie w interes nie ładujesz. To nie jest tak ze Plus sie nie rozwija, osiagnał pewna liczbe klientow ktorzy przynosza mu kase i olewa pozostałych poniewaz inni juz maja fony w innych sieciach albo ich nie maja bo ich na nie nie stac. Uwierz mi sa miejsca gdzie Plus ma najlepszy zasieg i ludzie tam mieszkajacy chwala pod niebiosa Plusa. No zrozum to stary i przestanmy sie klocic bo to nie ma najmniejszego sensu Pozdrawiam Cie Regan
    0
  • Users Avatars Mini
    Halibut pisze: 2002-05-29 19:21
    Reklama super, tylko te taryfy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-05-29 19:28
    Pawel: w tej dyskusji z reganem wypadłeś niestety dość blado. Za dużo krzyków, prawie inwektyw, za mało sensownych argumentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    endrju pisze: 2002-05-29 19:35
    Z teorii marketingu wynika, ze wzrost wydatkow na fobrze rpzemyslane dzialania promocyjne zawsze owocuje wzrostemklientow. A Polkomtel inwestujac w te kampanie napewno wszystko przemyslal. PozatymPolkomtel nie pierwszy raz odswieza swoj wizerunek. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-29 19:44
    Steve intelektualisto co Ty masz mi do powiedzenia?????
    0
  • Users Avatars Mini
    MISZA pisze: 2002-05-29 19:55
    Co za badziewie!!! Skopiowali hasło reklamowe ITI Holdings (TVN,TVN7,TVN24, Multikina i onet.pl) \" Jutro już dziś\"
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-29 20:30
    Pawel, Regan: fajna rozmowa, ale tak na prawde, to zaden z Was do konca racji nie mial :) mysle, ze ten temat jest zbyt skomplikowany, zeby go tak szybko roztrzygnac. Wiele racji mial Pawel, a wiele Regan. Prawda jak zwykle po srodku :) Zeby nie bylo, ze przychylnym okiem patrze tylko na Plusa, to potwierdze, ze rozwiazanie "bezplatnosci" poczty glosowej jest duzo lepsze w Erze, ale nie jest to najwazniejsze kryterium wyboru sieci. Jak ktos jest przed wyborem operatora, sam musi sie dokladnie zapoznac z uslugami tej firmy, z cenami i ze swoimi oczekiwaniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-29 20:44
    widze ze teraz w PLUSie chodza pogloski o zmianach taryf...:)))wielu juz od dawna glosilo o zmianach w Erze i jakos nic nie slychac(poza TT) a teraz niby wprowadzenie MMSow mialoby pociagnac za soba zmiane cennika...pomarzyc mozna:)))mysle ze ani w Erze ani w PLUSie taryfy jeszcze przez najblizsze pare miesiecy sie nie zmienia:((
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-05-29 20:54
    NEPOMUCEN- masz 100% racji. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    milmedyk pisze: 2002-05-29 22:01
    Reklama bardzo mi się podoba. Co do zmiany cennika w Plusie - jestem optymistą, niekoniecznie niepoprawnym.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 23:05
    pawel nepomucen: dla uscislenia mam 2telefony w erze i 2 w plusie na firme i jeden prywatnie tez w erze. (boli bo vaty nie odliczam), wiec moze jakies porównanie mam. uwazam ze Plus to lepszy operator od Ery (innowacyjnosc, plus tobie) ale nie rekompensuje to również wielu wad jak brak zasiegu czy platny w/gprs, poczta glosowa. dlatego dla mnie lepszym rozwiazaniem pozostaje ERa. dlatego udzielam sie w komentarzu do tego newsa, bo dla mnie wizerunku firmy nie poprawi reklama w TV (ktorej zreszta nie ogladam prawie wcale za wyjatkiem wiadomosci, co i tak czynie coraz żadziej z powodu dostepu do news przez WAP na stronie ery newsy redagowane przez BBC ) tylko poprawa jakości świadczonych usług. stąd moje wcześniejsze argumenty.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-29 23:11
    pawel:btw szkoda ze nie zastanowiles nad komentarzem Steve'a do Twoich wypowiedzi. moze zrozumialbys ze nie tylko Ty mozesz miec racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 00:20
    regan: cieszymy sie, ze masz, ale juz daj spokoj. Nie o to chodzi w tym newsie a to, ktora siec jest lepsza, to rzecz wzgledna i opinie sa subiektywne, bo kazdy wybera to, co mu bardziej odpowiada. Opowiadasz o brakach w zasiegu Plusa, to z niego zrezygnuj, ja narzekam na braki w sieci Ery i Idei, wiec ich nie mam. Co do Ery, to moze bede mial do uzytku tam, gdzie bede mial zasieg :)))) Zasada w zeszlym roku byla taka w + ze poki nie wprowadzili nowych taryf to przedluzali promocje na smsy w Simplusie... czy teraz jest jakas promocja w Simplusie...? :)))))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 00:21
    a napisalem to dlatego, ze bardzo bym chcial nowych taryf :P
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-30 03:14
    nepomucen: przeciez + wlasnie przedluzyl promocje na smsy w simplusie do 30 czerwca... i odnosnie do twojej wypowiedzi: wlasnie z + rezygnuje. choc jest ich za co cenić. ale trudno leją na mnie(zasięg) to i ja na nich. acha i jak wziąłeś sobi aktyw3 to możesz się cieszyć bo od dziś jest juz Aktywacja4 i nie jest taka fajna jak 3. btw: GOL jak zwykle o niczym nie wie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bazyliszek pisze: 2002-05-30 03:37
    Hmm... Mi ta nowa reklama Plusa jako żywo przypomina reklamę sieci Vodafone...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 03:48
    regan: co Wam z ta aktywacja4 odbilo?? juz ktorys raz to czytam, a przeciez aIII miala byc do konca czerwca... cos sie zmienilo, czy juz lipiec mamy? Ja wiem ze jest promocja w sim+ to bylo pytanie retoryczne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-30 05:02
    nepomucen: ano pewnie w ERZE zorientowali sie ile straca abonentow za 6 miesiecy i podniesli kare. nierzadko zdaża się że promocja ktora trwa do kiedyś tam zostaje ucięta i nałożone są nowe warunki... było miło ale się skończyło. tzn teraz bardziej się opłaca przejść na najniższą taryfe po 6mies. i płacić po 24plnbrutto co miech.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 05:08
    a jaka jest cena zerwania umowy przy m45? z gory dzieki za info :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 05:10
    kurde, nie mialem czasu zalatwic sobie tej aktywacji do tej pory :( teraz beda gorsze warunki :( i tak musze sie dowiedziec jak tylko uda mi sie znalezc chwile :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wonglik pisze: 2002-05-30 13:51
    Widzialem - kiepska to malo powiedziane... ta reklama jest beznadziejna ! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-30 14:46
    nepomucen: po pol roku bedzie 160pln, czyli bardziej bedzie sie oplacalo zejsc na najnizsza taryfe i placic miesiecnie 24pln bo przynajmniej na raty.. a kwota ta sama
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-30 15:16
    od 3 czerwca 2 nowe promocje w PLUSie..."Na lato" i "Wakacje z plusem"
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 15:45
    regan: dzieki :((((((((((( czyli bede sie musial zwiazac z Era chyba na rok :(((( o ile mi sie to jeszcze oplaci :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 15:46
    martom24: a nie bedzie jak co roku "lato na Plus (teraz to czesc 3)" ??
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-30 15:52
    nepomucen: podalem to co wyczytalem na WP...a w ogole to czemu GOL sie o wszystkim jako ostatni dowiaduje?? a pozniej bedzie pewnie 10 newsow na temat jednej promocji..zeby bylo widac ze panowie z GOLa ciezko pracuja i sie staraja!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-30 16:14
    martom24:dobre?
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-30 16:24
    regan: szczegolow malo podali...jest tylko lista telefonow dostepnych...ceny sa przerowne..wybor mysle ze duzy..ale mnie bardziej interesuja jakies bonusy..a o tym nic tam nie ma:(((
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 17:12
    Wracajac do wizerunku firmy i marki Plus GSM, to takie cos, jak zyczenia urodzinowe i prezent 200 punktow w programie 5 Plus jest jak najbardziej na miejscu i w moich oczach taka firma duzo zyskuje, czyli jej wizerunek sie polepsza :)) 200 punktow to tak, jak by mi dali 100zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-05-30 18:33
    steve:ja nie twierdze ze era nie radzi sobie z utrzymaniem sieci (chociaz slysze coraz wiecej negatywnych glosow na temat ery), skomentowalem tylko wypowiedz graffi.co sie tyczy wpadki plusa na bb...pamietasz wpadke mercedesa przy konstrukcji jednego z modeli samochodow?...wiesz o co mi chodzi?...wiesz na pewno ze nie manipuluja wynikami glosowania w bb?
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-30 18:53
    nepomucen: bylbym zapomnial jezeli idziesz po karte do ery to powiedz sprzedawcy ze to ma byc do samsunga bo one maja jakis problem i nie dzialaja ze starszymi (chyba 5V) kartami.
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-05-30 21:58
    brawo dla plusa, dawno nie widzialem tak dobrej polskiej reklamy, jest naprawde super. plus inwestuje w reklame, ale czy sie to zwroci? probuja przyciagnac do siebie nowych klijentow, ale kazdy wie ze z dnia na dzien jest ich coraz mniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-30 22:52
    bit.mp: co Ty pierd..isz???????!!!!!!! Po co piszesz jak nic nie wiesz?? bez sensu.....
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-30 23:58
    nepomucen: przeciez bit.mp napisal ze nowych klientow jest coraz mniej i to jest prawda jasna jak slonce. wiadomo przeciez ze rynek sie kurczy i zostaje coraz mniej potnecjalnych klientow. moze najpierw pomysl co ktos napisal a nie zachowuj sie jak za przeproszeniem pawel.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-31 00:47
    ale nie przyciagaja ta reklama nowych klientow. Ona nie jest po to. Nie mowia w niej, ze maja cos taniej i ze sa wspaniali. Ta konkretna reklama ma cos innego na celu.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-31 03:30
    nepomucen: ty juz chyba nie wiesz o czym pisac. przeczytaj sobie swoj komentarz i wypodwiedz bit.mp a teraz znowu piszesz cos innego. A pozatym KAZDA reklama jest po to by polepszyc wizerunek reklamodawcy. a czy jej wynikiem bedzie lepsza sprzedaz wiecej kontraktow, wyzsze zarobki, lepsze zrozumienie . to wszystko przeklada sie na pieniadze bo po to jest reklama. moze TA idzie inna drogą ale jej celem jest nadal pieniądz bo kazda reklama to inwestycja- imho.
    0
  • Users Avatars Mini
    FAN pisze: 2002-05-31 04:00
    Plus zawsze miał dobre podejście do klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-05-31 04:04
    Każda reklama jest lepsza od tej z przylizanym księgowym w okoolarach. A tak w ogóle to wszystkie reklamy plusa są przesłodzone, niektóre trochę przemądrzałe, ale ogólnie spox. Nie odbiegają od średniej wciskania kitu. A dla opów nadchodzą generalnie ciężkie czasy (stąd rosnąca popularność różnych popów i tiktaków na rzecz abonamentów) więc kto żyw się rzuca na klienta, żeby złapać na cyro dwuletnie. A tak poza wszystkim, to chyba w Rzeczce 100 lat temu był artykuł nt. reklamy, i tam dowodzili, że podobno najskuteczniejsze są takie najprostsze (vide Vizir, Ariel, Omo...) za to wałkowane po kilkadziesiąt razy w ciągu dnia. Wpada w oko i klient zgubiony. Podświadomość. MATRIX.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-31 05:03
    regan: az mi sie nie chce wdawac w kolejna dyskusje, bo nie mam na to czasu. Nie pisze niczego innego, a ciagle kraze w tym temacie. Daj spokoj, jeszcze wiem co pisze, "Mamusiu". Z innej strony jesli reklama Popa z dwoma zulami siedzacymi na lawce miala poprawic wizerunek tej uslugi, to narzucaja mi sie skojarzenia do jakiej grupy ta reklama byla kierowana... Kto zobaczyl tam swoj wizerunek...
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-05-31 12:51
    wojtekdz: czy nie manipulowali przy wynikach głosowania BB, tego nie wiem. Powtarzam jednak, że gdybym był abonentem PLUS-a i nie mógł bym zagłosować w finale, to bym się wkurzył. Co do negatywnych opinii o ERZE, to są one po prostu powielane przez ludzi, którzy często np. nie doczytali warunków jakiejś promocji lub coś tam im nie spasowało i trąbią o tym na lewo i prawo. Zresztą wydaje mi się, że jest coś takiego jak moda narzekania na ERĘ. Najgorsze jest, jak narzekają ci, którzy nigdy w erce nie byli. Co do utrzymania sieci to nie powinno być z tym problemów, zwłaszcza że wyniki finansowe ostatnio się poprawiły. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-05-31 12:52
    nepomucen- ta reklama Popa jest stworzona dla regana-to jest wlasnie taki typ klienta hrrrrrrr hrrrrrrrrr :)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-31 14:53
    nepomucen: masz racje ta dyskusja jest jałowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-31 14:56
    pawel: z całą pewnością masz rację. :
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-05-31 16:00
    Ale emocje !!!! He, he spokojnie bo zaraz może serce nie wytrzymać ;-)))) Nie emocjonujmy się tak ... przecież to tylko komórki, zachowajcie siły na Mundial ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mareczek pisze: 2002-05-31 16:29
    ssssssuu uuuupppppppeeeee eeerrrrrrrr..
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-05-31 17:56
    *** mareczek *** ??? (He, he do mnie, czy koło mnie ?) Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-05-31 17:58
    steve:narzekania na ere slyszale od ludzi ktorzy korzystaja z telefonu intensywnie i naprawde maja cos do powiedzenia w tym temacie. napisales troche wczesniej ze plus ma niskie ceny telefonow a pozniej zdziera z klienta. czy nie podobnie robi era? wizerunek firmy powstaje nie tylko na podstawie ilus tam podlaczonych abonentow, powstaje tez na podstawie podejscia do klienta, jego obslugi, pomocy w problemach, uznania racji w klienta w kwestiach spornych, wytlumaczenia mu jasno i przystepnie dlaczego klient nie ma racji. co zas sie tyczy wpadki plusa przy bb to powtorze jeszcze raz ze mercedes tez sie pomylil.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-31 18:22
    ***wojtekdz*** popieram, ale dodam jeszcze, ze dzis rozmawialem z czlowiekiem, ktory ma 3 telefony w Erze od 4 lat. Z rachunkami za kazdy z nich nie schodzi ponizej 500zl (ma firme) a Era, po tych wszystkich latach i oplatach proponuje mu telefon za cene 1000zl netto... Male nieporozumienie, bo ten sam telefon w Plusie kosztuje 999zl ale dla zwyklego, szarego, nowego klienta, ktory moze placic rachunki 100zl... Era zdziERA ze swoich najlepszych klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-31 21:00
    nepomucen: przykro mi to stwierdzac ale teraz powielasz bzdury.klient który w erze ma rachunki na poziomie wyzszym niz 350 pln/mies moze sobie wybrac dowolny telefon po cenie 25% wartosci telefonu.i ten telefon musialby kosztowac 4000pln netto. mogłbys z łaski swojej wymienić który to model tyle kosztuje? poprostu jak zwykle ktoś walnął byka ay ty go podłapałeś. przykro mi ale sam chyba rozumiesz ze coś pominąłeś w tym komentarzu. A jeżeli faktycznie tak jest to klient moze zrezygnowac z tej znizki (bo czasem moze sie zdazyć że telefon w promocji kosztuje mniej niz 25%) abonent moze zrezygnowac z tego udogodnienia i dostac telefon w cenie promocyjnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-31 21:02
    wojtekdz: ale mercedesowi nie dodalo to prestizu, napewno. tyle tylko ze musial sie poprawić. a zeszta cala klasa A mercedesa cieszy sie srednim powodzeniem, i to pewnie miedzy innymi przez tę wpadke.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-31 22:04
    regan: chodzi o nokie 9210. Nie uda Ci sie mnie sprowokowac bo zwyczajnie nie mam na to czasu. Tak sobie sledze Twoje komentarze i w kazdym newsie widac Twoja milosc do Ery :) dzis bylem w salonie Ery i mam regulamin Aktywacji IV. Jest duzo mniej atrakcyjny i chyba sie nie zdecyduje. Musze jeszcze dokladnie przestudiowac i policzyc, ale to jak bede mial chwile.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-31 22:28
    nepomucen: a ja sledze twoje i widze milosc do +. i co z tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-31 22:34
    nepomucen: zreszta ja juz pisalem ze wcale nie darze sympatia zadnego opa tylko nie lubie jak ktos pisze bzdury na ktorych sie nie zna. jedyne co to mam uraz do plusa za olewanie ale to juz wiesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-31 22:41
    no wlasnie ten uraz sprawia, ze w kazdym newsie. Nawet jak nie ma sie do czego przyczepic, pokazujesz jak bardzo Plusa nie lubisz. Ja sympatia darze tych, ktorzy mnie odpowiednio traktuja. Idea tego nie robila, Plus jest ok, a o Erze wiem zbyt wiele zniechecajacych rzeczy od ludzi, ktorzy uzywaja telefonu na pewno czesciej i mniej sie nim bawia niz nawet Ty. Wiec sa to ludzie, ktorym pod tym wzgledem wierze. Tym bardziej, ze sytuacje sa autentyczne. Dzis bylem w salonie Ery i na 5 osob pracujacych w salonie tylko jedna wiedziala o jaka promocje mi chodzi (nazwa Aktywacja IV nic im nie mowila), a jak znalezli regulamin, to "szczerze mowiac nie zdazylem sie jeszcze z nim zapoznac". Swieeeeeeeeeeeeeetna obsluga. Zaraz mi powiesz, ze w Plusie tez tak jest. Nie zaprzecze, ale sie nie spotkalem z czyms takim... a tu w 2 salonach na 2 sytuacja w sumie podobna....
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-05-31 22:56
    regan:zadna wpadka nie daje zadnej firmie wiecej prestizu, chcialem tylko pokazac ze kazdemu to sie moze zdarzyc.k, kazda siec w polsce ma jakis swoje wpadki, mniejsze lub wieksze.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-03 03:23
    wojtekdz: humane errarum est. a wszedzie na gorze kazdej firmy stoi czlowiek. taki jest swiat chyba. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    shimo pisze: 2002-06-09 20:48
    Goraca atmosfera dyskusji , a ja Wam powiem jedno - bylem zdecydowany juz na jednego opa i nagle ta reklama i zaczalem powaznie zastanawiac sie nad Plusem - taryfa prywatna i nonstop 300 i doszedlem ze niewiele ale jest korzystniejsza , tylko ten zasieg i jakosc dzwieku :( dlatego nadal zastanawiam sie - ale jedno jest pewne ta reklama na mnie zrobila wrazenie , nie byla skierowana w celu przyciagniecia nowych klientow jednak przyciagnela potencjalnego :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: