Trwa nowa wizerunkowa kampania reklamowa sieci Plus GSM. Kampania toczy się pod hasłem "Jutro zaczyna się dziś" i potrwa do 30 czerwca br. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki Plus GSM w oparciu o pozytywne emocje. - Nowy wizerunek akcentuje uczucia i potrzeby bliskie każdemu człowiekowi, takie jak miłość, wolność, zaufanie i harmonia. Stwarza obecnym i przyszłym abonentom sieci Plus GSM możliwość identyfikacji oraz utożsamienia się z wartościami proponowanymi przez tę sieć mówi Ryszard Woronowicz, zastępca rzecznika prasowego Polkomtel S.A. Podstawowymi narzedziami przekazu są obraz i muzyka, przy czym warstwa werbalna została ograniczona do minimum. Kampania przebiega w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV4, tvnsiedem, TVN24, stacje kablowe i satelitarne), prasie (prasa codzienna, tygodniki, miesięczniki), na billboardach firm Quest, Town & City, Cityboard Media i w Internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Wprost). Koncepcje kreatywna kampanii stworzyła agencja reklamowa McCann-Erickson Polska, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Universal McCann.