4 lutego na polski rynek trafią Nokia Lumia 800 i Nokia Lumia 710, które są pierwszymi smartfonami Nokia z systemem Windows Phone. Na 2 tygodnie przed startem sprzedaży urządzeń z serii Lumia rusza kampania reklamowa pod hasłem „Niezwykły każdy dzień”, w ramach której użytkownicy będą mogli sprawdzić, jak działają nowe smartfony.
Telefony Nokia Lumia, wyróżniające się efektownym wzornictwem i wysoką funkcjonalnością, trafią do sprzedaży już 4 lutego. Modele będą dostępne w salonach wszystkich czterech operatów telefonii komórkowej (Polkomtel, Orange, T-Mobile, Play), a także w wybranych salonach Nokia i sklepach sieci Saturn. Sugerowana cena detaliczna modelu Nokia Lumia 800 wyniesie 2249 złotych, a telefonu Nokia Lumia 710 – 1499 złotych.
„Rozpoczynająca się właśnie kampania „Niezwykły każdy dzień” to dla nas ważny krok, by na nowo pokazać czym jest Nokia” – mówi Robert Siewierski, General Manager Nokia Poland. „Kampania ta będzie się różnić od poprzednich naszych działań, podejmiemy szereg aktywności, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję wypróbować nasze nowe produkty w ciekawy, angażujący sposób” – dodaje Robert Siewierski.
W ramach kampanii „Niezwykły każdy dzień” konsumenci będą mogli osobiście wypróbować nowe smartfony Nokia Lumia 800 i Nokia Lumia 710. W Krakowie, Łodzi i Warszawie pojawią się showroomy, w których można będzie przetestować obydwa modele, zapoznać się z ofertą akcesoriów Nokia oraz sprawdzić usługi Nokia Nawigacja, Nokia Muzyka i Transfer Kontaktów. Dodatkowo przez 10 miast Polski (Białystok, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Lublin, Rzeszów, Katowice, Częstochowa, Opole i Zielona Góra) przejedzie specjalna ciężarówka Nokia, w której chętni również będą mogli przetestować nowe smartfony z serii Nokia Lumia, akcesoria oraz usługi. Odwiedzający będą mogli także sprawdzić, jak produkty firmy Microsoft, np. Xbox, współdziałają z modelami Nokia Lumia. Ciekawostką będą również specjalne stanowiska w kształcie słuchawek Nokia udostępnione odwiedzającym na terenie galerii handlowych (Stary Browar w Poznaniu, Galeria Bałtycka w Gdańsku i Arkadii w Warszawie) oraz specjalna strefa na Lotnisku Chopina Warszawa-Okęcie.
Pod hasłem „Pokaż jak niezwykły może być każdy dzień” odbędzie się seria konkursów, organizowanych na wybranych portalach internetowych. Zadaniem Internautów będzie odpowiedź na pytanie, czym dla nich jest niezwykły dzień. Konkursy będą trwać od 20 stycznia do końca lutego. Nagrodą, oprócz telefonów Nokia Lumia 800, będzie emisja przygotowanego na podstawie zwycięskich pomysłów spotu reklamowego w ramach serwisu YouTube.
„Alians biznesowy Microsoft i Nokia przyniósł pierwsze owoce. Obie firmy swoim doświadczeniem biznesowym wnoszą olbrzymią wartość, czego efektem są wprowadzane właśnie na nasz rynek telefony Nokia Lumia. Sam system Windows Phone jest już dziś silny: silny innowacyjnością, niezwykłym interfejsem, a także liczbą aplikacji w Marketplace, która przekroczyła 55 tysięcy. Jestem przekonany, że wprowadzane dziś przez naszego partnera produkty zainteresują wielu użytkowników smartfonów i wprowadzą ich w nowy świat kontaktów, pracy i rozrywki” – powiedział Jacek Murawski, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoft.
Kampania o zasięgu ogólnopolskim, prócz wymienionych działań, obejmuje następujące nośniki: telewizja, Internet, outdoor oraz kino. Za kreacje odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Kampania „Niezwykły każdy dzień” będzie trwać do połowy marca. Wszystkie informacje na temat smartfonów Nokia Lumia można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej kampanii www.lumia.pl.