Od 12 lipca do połowy września br. trwa kampania, która promuje 2 nowe usługi GPRS: pakiet Era Omnix 3MB WAP oraz stały dostęp do Internetu pw pakiecie „nocnym”.
Kampania reklamowa Era Omnix 3MB WAP przygotowana została z myślą o młodych ludziach (19-35 lat). Jej zadaniem jest przekonanie osób z grupy docelowej, że nowe opcje cenowe pozwalają na obniżenie i kontrolę kosztów użytkowania WAP. Akcentowana jest głównie w prasie, w tytułach tj. Przekrój, Film, CKM, Świat Nauki, Auto+, PC Word Komputer, Voyage, Podróże, Activist, Fluid i inne.
Komunikacja uzupełniona będzie w Internecie, na głównych portalach tj. onet.pl, interia.pl, wp.pl, w newsletterach tj. networld.pl, pcworld.pl oraz na kilkudziesięciu witrynach zajmujących się tematyka WAP, IT i telefonią komórkową.
Kampania reklamowa „Night Internet” przygotowana została z myślą o młodych ludziach, w wieku ok. 14-20 lat, często korzystających z Internetu w nocy, posiadających komputer bez stałego łącza w domu. Zadanie stojące przed kampanią, to przekonanie osób z grupy docelowej, że nowe opcje cenowe pozwalają na obniżenie i kontrolę kosztów używania telefonu komórkowego jako źródła dostępu do Internetu.
Kampania realizowana będzie w prasie, w tytułach tj. CD Action, Dosdedos, Komputer Świat, Play, PC Format, Giga Sport, Piłka Nożna, mobile Internet, Twoja Komórka i in. oraz w Internecie na łamach portali, stron tematycznie i kontentowo skorelowanych przedmiotem kampanii. W sierpniu uzupełniona zostanie kampanią w kawiarniach internetowych.
Na kilkuset komputerach w kafejkach, w całej Polsce pojawi się specjalna strona startowa Ery, która będzie witała użytkownika komputera oraz bannery-IE (Internet Explorer), które towarzyszą mu przez całą podróż po wybieranych stronach www.
Kreację prasową przygotowała agencja G7, internetową - agencja iLeo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD wraz z OMD Digital. Ze strony PTC kampanię koordynuje: Piotr Struzik, Jakub Połeć (Non-Voice Marketing Manager). Ze strony Agencji G7 odpowiedzialni: Marcin Wieczorkowski, Marcin Jeziorski. Ze strony Agencji iLeo odpowiedzialna: Katarzyna Ataman.