Ruszyła już kampania wspierająca wejście nowej oferty dla Klubowiczów Heyah.
Teraz otrzymają przy każdorazowym doładowaniu konta premię 10%, niezależnie od wysokości kwoty, czy sposobu doładowania. Aby skorzystać z nowej propozycji wystarczy być użytkownikiem Heyah i zapisać się do Heyah Klubu.
W pierwszej fazie kampanii stacje telewizyjne emitują krótki spot z Wojciechem Mannem w roli głównej. Reklama widoczna jest także w prasie, Internecie oraz na outdoorze z hasłami: „Wystąpi rewelacja”, „Powrót legendy”, czy „Sukces! Skandal! Wydarzenie!”.
Kolejna odsłona nastąpi, zgodnie z zapowiedzią, już 1 października. Wraz z rozwiązaniem kampanii pojawią się kolejne formy reklamowe. Wówczas szerokie grono użytkowników dowie się o nowej propozycji Heyah, która daje jeszcze większe możliwości swoim Klubowiczom.
Za kreację odpowiada agencja G7, za planowanie mediów - Optimum Media OMD. Za kampanię internetową odpowiada agencja Engin.