Huawei zaczyna promować w Polsce model P30 lite.
Działania obejmują pełen zakres nośników, w tym telewizję.
W ramach kampanii reklamowej przygotowano 15-sekundowy spot telewizyjny, w którym prezentowane są najważniejsze cechy telefonu.v
Emisja spotów telewizyjnych P30 lite ruszyła 30 maja. Kampania obejmuje również radio, kanały offline oraz digital.
W key visualu kampanii pojawia się też ambasador marki Huawei w Polsce – Robert Lewandowski.
Seria Huawei P30, w skład której wchodzą trzy modele: P30 Pro, P30 i P30 lite, cieszy się ogromnym uznaniem wśród ekspertów z branży fotograficznej na całym świecie. Pokochali ją też polscy konsumenci - dynamika sprzedaży zaskoczyła nas, oczywiście pozytywnie, i głęboko wierzymy, że dzięki kampanii reklamowej najmłodszego modelu serii – P30 lite, osiągniemy świetne rezultaty – powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital Huawei CBG Polska.