21 lipca 2004 Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła kampanię wprowadzającą nową taryfę Happy w Era Tak Tak. Działania reklamowe składają się z 5 spotów telewizyjnych oraz uzupełniających je reklam prasowych, na busshelterach i outdoorze.
Pierwszym sygnałem kampanii był 10 sekundowy teaser. W tym krótkim filmie poznaliśmy głównych bohaterów - zadowolonych użytkowników sieci Era Tak Tak, którzy w dalszym etapie będą przedstawiać zalety nowej taryfy. Od środy, 28 lipca, większość polskich stacji telewizyjnych emituje 45 sekundowy spot będący rozwinięciem teasera, a jednocześnie prezentacją wszystkich elementów taryfy. Całość dopełniają trzy 10 sekundowe spoty prezentujące poszczególne cechy taryfy oraz nowy starter Era Tak Tak Happy. We wszystkich spotach występują, znani z teasera, użytkownicy Tak Tak-a, pokazani w swoim środowisku, ze swoimi pasjami i zainteresowaniami. Ciepłe, pełne emocjonalnego zaangażowania scenki niosą konkretny, racjonalny przekaz.
Kampania została zrealizowana przez agencję G7. Kreacją zajęli się: Marcin Wieczorkowski (Account Director), Marcin Jeziorski (Account Manager), Sasza Kanavalau (Art Director), Michał Imbierowicz (Copywriter), Przemek Bogdanowicz (Creative Director).
Filmy reklamowe w reżyserii Michała Sablińskiego, wyprodukowane zostały przez studio Opus. Optimum Media OMD odpowiadało za planowanie i zakup mediów.