Kampania reklamowa HTC - Robert Downey Jr. i hasło Here’s To Change

Newsy
Opinie: 0

HTC opublikowało pierwsze teasery swoje nowej kampanii reklamowej z Robertem Downey Jr. Hasło kampanii to Here’s To Change.



Nowa kampania jest największą inwestycją marketingową w całej, 17-letniej historii marki HTC. Jej celem jest dotarcie do klientów za pomocą szerokiego spektrum tradycyjnych i cyfrowych mediów. Pierwsza reklama z udziałem Roberta Downey’a Juniora zostanie wyemitowana za pośrednictwem serwisu You Tube już 15 sierpnia 2013 roku. Potem trafi także do kin i telewizji. 

Robert Downey Jr. podpisał dwuletni kontrakt z firmą HTC.

Hasło kampanii „Here’s to change” ma uświadomić odbiorcy zmiany, jakie dokonały się na rynku smartfonów dzięki obecności produktów sygnowanych logo HTC. 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: