Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy TP Ditel S.A., wydawcy książek telefonicznych „tel.” Telekomunikacji Polskiej S.A. Kampania jest skierowana głownie do reklamodawców, a jej celem jest podwyższenie świadomości marki „tel.” wśród reklamodawców i użytkowników oraz medialne wsparcie działań konsultantów TP Ditel S.A.
Grupę docelową kampanii stanowią osoby decyzyjne w firmach, właściciele firm i przedstawiciele wolnych zawodów. W kampanii użyto m.in. haseł „Znajdą Cię ci, których szukasz” oraz „Największe biuro ogłoszeń”, które maja zainteresować przedstawicieli biznesu poszukujących powierzchni reklamowych książkami „tel”. Jej pierwsza cześć ogranicza się do rynku warszawskiego. Kampania wykorzystuje wielkoformatowe nośniki reklamy zewnętrznej (12x3m), które umieszczono przy trasach wylotowych i w centrum miasta. Medium wspomagającym jest nowy format reklamowy w stołecznym wydaniu „Gazety Wyborczej” – pasek reklamowy umieszczony na stronie „Informator”. Działania reklamowe będą sukcesywnie uzupełniane o kolejne media, w tym również elektroniczne. Kampanie przygotowała agencja reklamowa Corporate Profiles, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction.