Do końca czerwca br. trwać będzie kampania reklamowa TelePakietow TP - nowej usługi Telekomunikacji Polskiej S.A., która jest skierowana do klientów biznesowych. Działania promocyjne pod hasłem "Dla każdego biznesu niższy koszt połączeń" prowadzone są w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Puls Biznesu", "Newsweek", "Wprost", "Polityka"), radiu (Radio Zet, Polskie Radio PR3, stacje lokalne " Eska Poznań, Eska Wrocław, Flash Katowice, Blue Kraków, Trefl Trójmiasto) i telewizji (TVP, TVN, TVN 24, kanały tematyczne). " TelePakiety są częścią działań Telekomunikacji Polskiej S.A. skierowanych do firm i instytucji, ktore zamierzamy zrealizować jeszcze w tym roku " mówi Piotr Czarnecki, dyrektor pionu klientów biznesowych TP S.A. Kampanie przygotowała agencja reklamowa Corporate Profiles DDB, a zakupu mediow dokonal dom mediowy Media Direction OMD.