Look for the good - startuje kampania OPPO

Newsy
Opinie: 0
OPPO startuje z kampanią wizerunkową zatytułowaną „Look for the good”

Polskie OPPO startuje z kampania Look for the good. Jej początek wyznaczony jest przez spot wizerunkowy, przedstawiający prawdziwe historie z życia młodych ludzi na całym świecie, obrazujące - szczególnie potrzebne w trudnym okresie roku 2020 – pozytywną energię i kreatywnego ducha.

Globalna kampania będzie miała także swoją świąteczną odsłonę, w której udział weźmie ambasador marki OPPO – Marcin Prokop oraz czwórka influencerów:

Kampania będzie trwała od dziś, drugiego grudnia, do końca 2020 r. i intencjonalnie pojawi się wyłącznie w Internecie, w zróżnicowanych kanałach i postaciach. Obejmie również szerokie działania PR, zorientowane na eksponowanie pozytywnych historii i postaw. Będzie je można śledzić pod oficjalnymi hasztagami kampanii: #lookforthegood i #livelytogether.

Na potrzeby kampanii powstał landing page dostępny tutaj

Za lokalne działania odpowiada Dział Marketingu OPPO w Polsce. Agencja House of Hype koordynuje aktywacje z influencerami i Social Media, agencja 24/7 Communications wspiera kampanię PR. Media zaplanował dom mediowy Spark.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: