Play rozpoczyna nową kampanię reklamową "Warto być w ...". Operator prowokuje swych największych konkurentów i nęci ich klientów. Tym razem kusi bezprzewodowym Internetem za jedyne 50% ceny. Każdy, kto jest klientem Orange, Plusa lub Ery, jeśli przedstawi potwierdzający to dokument, dostanie abonament Play Online za polowe ceny przez pól roku.
Tej właśnie ofercie poświęcona została najnowsza kampania. Billboardy przedstawiaja widok pulpitu komputera (zrzut ekranowy), każdy w kolorystyce nawiązującej do barw jednego z trzech konkurencyjnych operatorów oraz prowokujące hasło: "WARTO BYĆ W ORANGE", "WARTO BYĆ W ERZE", "WARTO BYĆ W PLUSIE" opatrzone dopiskiem: "bo przez pól roku dostajesz 50% zniżki na Internet w Play".
Timing i nośniki: outdoor, radio, Internet
Informacje o autorach: Tomasz Wolnik (art. director), Marek Dorobisz (copywriter), Oliwia Rogalska-Dobosz (copywriter), Asiya Malinowska (creative director) z agencji Brain
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Olga Lobodzinska
Przedstawiciel Agencji: Magda Szewczuk
Dom mediowy: ZOG