Kampania reklamowa Telefonii Dialog na Dolnym Śląsku

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 4

Obecnie, na dworcach kolejowych południowej polski Telefonia Dialog prowadzi intensywne działania promujące nową usługę „Abonament DIALOGu”. Oferta skierowana jest do wszystkich abonentów telefonicznych TP.

Trwająca od 22 lutego 2007 rok, jednomiesięczna kampania reklamowa, jest adresowana do mieszkańców miast, w której świadomość marki DIALOG jest najwyższa w skali ogólnopolskiej. Na dworcach w Bielsku-Białej, Elblągu, Jeleniej Górze, Legnicy, Łodzi, Wałbrzychu, Wrocławiu i Zielonej Górze, podróżujący otrzymują kolorowe okładki wraz z zakupionym biletem na przejazd koleją. W ciągu jednego miesiąca trwania kampanii, rozdanych zostanie 155 tys okładek z reklamą Telefonii Dialog. W ten sposób informacja o nowej usłudze dotrze bezpośrednio do konsumentów. Kolportaż okładek Ad-verto prowadzony jest za pośrednictwem sieci kas biletowych PKP.

Okładki Ad-verto cieszą się dużym zainteresowaniem marketerów. Jest to skuteczna i co ważne - bezpośrednia forma dotarcia z komunikatem reklamowym, do grupy osób podróżujących koleją. Podróżni pozytywnie oceniają okładki biletów, które estetyczną i ciekawą formą przyciągają ich uwagę. Doceniają także ich funkcjonalność, zachowując je po zakończeniu podróży i wykorzystując w codziennym życiu jako ochronne etui.
Zrealizowane badania tego nośnika, potwierdzają, że blisko połowa osób, które otrzymały okładki wraz z biletami, zatrzymuje je po podróży, do dalszego użytku – mówi Marcin Błażejczyk, Begimo.

Poziom zauważalności tego nośnika reklamy przekracza 90 proc., a osoby podróżujące mają co najmniej 2-4 krotny kontakt z przekazem reklamowym na nich zamieszczonym i cenią sobie to źródło informacji. Przed każdą kampanią, kasjerki i kasjerzy uczestniczą w specjalnym szkoleniu, w trakcie którego zapoznają się ze szczegółami danej akcji reklamowej.

Zdecydowaliśmy się na kampanię z użyciem okładek Ad-verto przede wszystkim ze względu na wysoką skuteczność tego nośnika reklamy. Podróżni mają czas na dokładne przeczytanie przekazu, poza tym nasilenie innych form reklamy w pociągach nie jest jeszcze wysokie.
Odpowiednio sformułowany komunikat i ciekawa forma reklamy, a także atrakcyjność oferty na pewno przyniesie pożądane przez nas efekty sprzedażowe. W związku z tym, że usługa Abonament DIALOGu jest świadczona na terenie całego kraju i skierowana jest do wszystkich abonentów TP SA, w kwietniu planujemy zwiększenie zasięgu kampanii na obszary ogólnopolskie – mówi Anna Skorupska, Telefonia Dialog.

Za przygotowanie i prawidłowe przeprowadzenie akcji odpowiada Begimo, specjalizująca się w reklamach za pośrednictwem kolei od 2002 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    hor pisze: 2007-03-01 00:08
    Ulotka sugeruje wieksze oszczednosci niz beda faktycznie - zsumowano oplate za pierwsza minute w godzinach szczytu z oplata za inicjacje polaczenia a nastepnie wyliczono procentowe roznice... Ehh... faktycznie oferta nie taka ciekawa - DIALOG ma 1 biuro obslugi klienta tylko we Wroclawiu :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    hor pisze: 2007-03-01 00:09
    Nie prawdą jest iż kampania ma zasieg wyłącznie wrocławski - w ŁODZI również trwa aktualnie - ulotka dodawana jest z każdym biletem PKP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ooooooooo pisze: 2007-03-01 03:18
    Elbląg na śląsku :o
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2007-03-01 14:06
    W porównaniu do Era domowa wypadają dennie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: