8 listopada rusza polska kampania reklamowa telefonu Motorola V600 przygotowana w całości lokalnie przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Jej celem jest pozycjonowanie V600 jako telefonu idealnego dla biznesu.
Reklamy ukazywać się będą w prasie kolorowej i dziennikach oraz w Internecie do końca miesiąca.
Testimonial przygotowany lokalnie przez agencję pokazuje przedstawiciela biznesu, dla którego komunikacja z ludźmi stanowi nieodzowny element pracy. Jednocześnie, w przekazie mocno podkreślony został walor estetyczny Motoroli V600. Bohater layoutu, pan Zbigniew Tomaszczyk, architekt ze Studio Decorum Architekci podsumowuje to jednym zdaniem: „Wybrałem niezawodność, doceniam piękno.”
Kampania obejmie prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Manager, PC World Computer, Chip, Computerworld, Polityka, Forum, Przekrój, Newsweek, Wprost) oraz Internet (czołowe portale ogólnotematyczne oraz biznesowe). Pierwsze reklamy prasowe ukażą się w poniedziałek, 8 listopada. Kampania internetowa (m.in. mailing, brandmark, billboard oraz toplayer) ruszy w połowie listopada i potrwa (podobnie jak prasowa) do końca miesiąca.
Po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy za kampanię odpowiedzialne są Olga Sobieraj (Group Account Director) i Diana Wasilewska (Account Manager) z działu obsługi klienta. W przygotowanie kampanii zaangażowani byli także Grzegorz Ścieszka (dyrektor artystyczny) i Adam Sternik (copywriter) z działu kreacji agencji. Autorem zdjęć jest Robert Wolański.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.