T-Mobile rusza z kampanią reklamową oferty z internetem światłowodowym za darmo do końca tego roku.
Nowy spot reklamowy od dziś można zobaczyć w telewizji, radiu i internecie.
Kampania promująca nową ofertę będzie prowadzona w telewizji, radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
Nowa oferta skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. Osoby, które mają abonament na usługi głosowe w T-Mobile lub go zakupią, mogą skorzystać z usługi internetu światłowodowego, nie ponosząc do końca roku żadnych opłat. Użytkownik może wybrać jedną z trzech prędkości: do 300, 600 lub 900 Mb/s. Umowa podpisywana jest na okres 24 miesięcy, a opłata miesięczna od 2022 roku będzie wynosić odpowiednio 59, 69 lub 89 zł miesięcznie.
Kilka dni temu wystartowała kampania oferty z telefonem i abonamentem za 0 zł przez pół roku (tutaj).