T-Mobile - aktualna kampania z Kotem będzie najmocniejsza od czasów rebrandingu

Newsy
Opinie: 9
Kot dla T-Mobile

Rozpoczęła się kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska. W kolejnych odcinkach reklamowego mini-serialu, z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego, operator promuje ofertę JUMP! Family, w której 5 GB Internetu i nielimitowane rozmowy i SMS-y dostępne są już od 30 zł.

Celem tej odsłony kampanii jest promocja nowych ofert JUMP! Family, z jasnym wskazaniem benefitów ofertowych dla rodzin wynikających ze skorzystania z najnowszej propozycji taryfowej T-Mobile.

W ruszającej 22-go kwietnia drugiej odsłonie kampanii zobaczyć będzie można dwa kolejne spoty reklamowe: trzydziesto- i piętnastosekundowy, tym razem osadzone w domowej scenerii. Spot 30” prezentuje Jump family jako doskonałe rozwiązanie dla dzieci, które mogą rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez limitu, a rodzice nie muszą już pamiętać o doładowywaniu kont prepaid. Nowe epizody pojawią się nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, gdzie swoją premierę będą miały specjalnie przygotowane na potrzeby tego medium kreacje.

Internet:

Kampania, której celem jest sprzedaż oferty w segmencie rodzin, znacząco wpłynęła na strategię którą przyjęta została w zakresie doboru mediów. W strategii mediowej bazującej na mediach POE (paid, owned earned) szczególny akcent położony został na emisje spotów reklamowych w systemie multiscreen z uwzględnieniem telewizji, wideo online, digital signage. Kanały te zapewniają obecność przekazu na większości ekranów, z którymi odbiorcy mają do czynienia w ciągu doby. Obok wideo kampanię uzupełnią radio, prasa, outdoor oraz punkty sprzedaży.

Aktualna kampania reklamowa będzie jedną z najsilniejszych od czasów kampanii rebrandingowej T-Mobile Polska.

Kreację przygotowała agencja DDB, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-04-22 18:10
    Ale w czym najmocniejsza? Pokazują futrzaka w czasie gdy robi sie ciepło . Czy ktos z Was ma człowieka psa w domu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kristo pisze: 2015-04-22 18:15
    A ja myślałem że to Lewandowscy wyciągnęli najwięcej kasy od T, a tu Kotek będzie chyba lepszy, no proszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2015-04-22 19:13
    Oferta do d..y, to trzeba na siłę reklamą przekonywać, że jest świetna. Swego czasu Plus miał świetne reklamy z kabaretem Mumio ale wcale nie zachęciło mnie to do zakupu abonamentu w Plusie.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-22 23:01
    Co z tego jak kampania będzie najsilniejsza, możliwe że i równie droga jak poprzednie największe kampanie (przypominam że ta rebrandingowa była z Janem Nowickim) kiedy oferta indywidualna jest notorycznie partaczona a różnice pomiędzy ofertą indy-biznes są coraz to większe. Zapytuję: dlaczego tak wiele sprzętu, terminali, routerów, które są dostępne w ofercie biznes jest niedostępna w ofercie indywidualnej? Tak samo nie mogę zrozumieć, dlaczego, niektóre promocje/taryfy nie mają swojego podobnego odpowiednika w segmencie prywatnym? Bo, co - pieniądze od biznesu mniej "śmierdzą"?? Oferta jest rozwalana bo ktoś tego oczekuje, ktoś tak chce, komuś na rękę jest wysoki wskaźnik CHURN. To są celowe, świadome, konkretne decyzje. T-Mobile idzie na dno, bo jest w tym jakieś drugie biznesowe dno. Generalnie, jest gówniano.... skoro nawet takie Orange Polska wprowadziło do oferty BlackBerry Passport a T-M nie.
    1
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2015-04-22 23:26
    ja widzę 99zł wyjściowo... gdzie to 30zł z reklamy!!! kręcą i patrzą jak tu oszukać.. skoro w reklamie jest 30zł - to co macie za 30zł? NIC? i nie chcę 3-6-7 kart a AŻ jedną..
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-23 00:56
    no te 30ZŁ to faktycznie można zarzucić że wprowadza konsumenta w błąd - bo prawdą jest, że oferty takowej z paczką 5GB za trzy dyszki to nie ma. Można to traktować albo jako wprowadzenie w błąd albo niedoinformowanie.... może Komisja Etyki Reklamy powinna się tematem zainteresować?
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-23 04:32
    Obejrzałem video... Nic mnie nie śmieszy w tych reklamach. Uważam że są kretyńskie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2015-04-23 12:40
    Rodzina Kotów, która ma psa. Dobrze, że nie odwrotnie... rodzina Psów, która ma kota.
    -1
  • Users Avatars Mini
    NetBoy pisze: 2015-04-23 23:31
    "Najmocniej" to będzie jak T-Mobile outsource'uje część usług do tych hinduskich dzikusow z Wipro. Ech co za kretyni...szkoda gadac.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: