Trwa kampania reklamowa najnowszego telefonu firmy Samsung - SGH-E700. Telefon ten jest skierowany do grupy "fashion", choć na polskim rynku może to być grupa biznes. Zdecydowanie jest to telefon unisex dla bardzo wymagających użytkowników o wyższych zarobkach.
Kampania "CHWYTAJ CHWILE, OBUDŹ ZMYSŁY" oparta jest o dwa filary: prasę oraz reklamę zewnętrzną.
PRASA - do kampanii zostały wybrane tygodniki gospodarcze i polityczne (Polityka, Newsweek, Wprost), magazyny kobiece (Gala, Glamour, Viva) i męskie (Playboy, CKM), młodzieżowe i branżowe, w tym marketingowe. W sumie jest to 25 tytułów. Ciekawym akcentem jest specjalna kreacja zimowa w katalogu Polski Katalog Snowboardowy.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA - do kampanii wysoko pozycjonowanego telefonu został wybrany format 6x3. Powierzchnie zapewnia Cityboard.
W ramach kampanii outdoor nowy Samsung będzie też obecny w nietypowy sposób w głównych górskich miejscowościach.
Cała kampania jest wsparta mocnymi działaniami PR. Kreacja globalna została zaadoptowana przez FCB Ad Fabrika. Kreacje opiera się na postaci Estella Warren pokazującej najważniejsze zalety telefonu SGH-E700 - serie zdjęć oraz autoportret. Planowaniem i kupnem mediów zajmuje się Initiative.
Przykładowe kreacje