Pierwszym elementem nowej kampanii Orange jest film, przygotowany przez Krzysztofa Gonciarza. Twórca, na co dzień mieszkający w Tokio, w zjawiskowej, poetyckiej etiudzie filmowej pt. „Światło” opowiada m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii, możliwym jedynie dzięki zaawansowanej technologii i dostępowi do superszybkiego Internetu.
Kolejnymi elementami kampanii będą: współpraca marki Orange z grupą polskich instagramerów, którzy w swoich kanałach przygotują filmy w stylu timelapse, pokazujące jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienność oraz konkurs dla wszystkich użytkowników Instagrama. Najlepsze filmy z hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem nie tylko zostaną nagrodzone, ale również mają szansę być wykorzystane w spocie na temat Światłowodu Orange.
Po stronie agencji VML Poland przy kampanii pracowali: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba, Wiktor Bielski, Daniel Marciniak. Darek Samul, Tomasz Misiukiewicz, Anna Kostro, Wojciech Feliś, Anna Kwiatkowska. Stronę klienta reprezentowali: Tomasz Sulewski (Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych) i Maciej Wróblewski (Specjalista ds. Social Media).