Trwa kampania nowego dwustronnego, muzycznego telefonu Samsung F300.
Samsung wprowadził na rynek pierwszy dwustronny telefon muzyczny. Jedna strona to w pełni funkcjonalny telefon z klawiaturą, a druga to centrum multimedialne z rozbudowanym odtwarzaczem MP3.
W promocję telefonu SAMSUNG F300 zaangażowała się piosenkarka Beyonce, która pokazała telefon podczas swoich koncertów w Europie. Gwiazda została również twarzą kampanii reklamowej.
Kampania Telewizyjna.
Kampania telewizyjna jest wiodącym elementem kampanii telefonu Samsung F300. Spot wyprodukowany globalnie przez Leo Brunett podkreśla dualności telefonu. Widzimy w nim Beyonce w roli piosenkarki słuchającej muzyki podczas spaceru (strona muzyczna telefonu) oraz Beyonce jako business woman zajmująca się zarządzaniem firmą odzieżową i własną kolekcja ubrań „House of Dereon”. Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.
Kampania obejmuje większość kanałów TV w Polsce i trwa lipiec-sierpień 2007.
Kampania Prasowa.
Kampania prasowa opierała się głownie o pisma młodzieżowe, w których liczne konkursy pozwalała czytelnikom na wyjazd na jeden z koncertów Beyonce w Barcelonie lub Londynie.
Reklamy znalazły się również w TV GUIDE-ach czy A4
Nietypowe formy reklamy w formie wysp pojawiły się w CO JEST GRANE (GW) oraz NEWSWEEK.
Kampania Radiowa.
W radio ZET i RADIOSTACJI każdy utwór Beyonce jest poprzedzony jingem sponsorskim nawiązującym do udziału Beyonce w promocji telefonu Samsung F300.
Kampania Reklamy Zewnętrznej.
Kreacji SAMSUNG F300 pojawi się na nośnikach 12x3 i BL 8x4, większości jako cut-off. Kampania obejmuje duże miasta, główne drogi oraz lotnisko w Warszawie.
Kampania Kinowa.
W sieci multipleksów MULTIKINO kampania SAMSUNG F300 przebiega w formie:
On-screen z 30 sekundowym spotem przed wybranymi filmami
Off-screen przez plazmy w holach, dropy, standy, naklejki wielkoformatowe na drzwiach wejściowych oraz naklejki na lustrach w łazienkach
Kampania trwa 4 tygodnie.
Kampania Internetowa.
Dwumiesięczna kampania on-line objęła:
XHTML podkreślający dwustronność na głównych polskich portalach
Duży konkurs w GADU GADU wspomagany banerami i spotami w radiu GG
Videomarki ze spotem TV w Onet.pl
Brandmarki, banery, billboardy
Konkurs na portalu polki.pl wspierany kampania banerową
Współpraca z grono.net przez skórki na serwis oraz konkursy
Kampania Ambietnowa.
Kreacje z Beyonce pojawiły się w kilku nietypowych miejscach w Polsce.
Największym przedsięwzięciem jest przejście podziemne w centrum Warszawy (pod rondem Dmowskiego), w którym w lipcu pojawiły się różnorodne formy reklamy:
1400m2 grafiki naściennej prezentującej dualność telefonu SAMSUNG F300
plazmy ze spotami TV
nadajniki BLUETOOTH umożliwiające bezpłatnie pobranie na telefon komórkowy dzwonka i tapety z Beyonce oraz fragmentu klipu Beyonce
Kreacje SAMSUNG F300 można spotkać w kilku restauracjach i klubach – przykładem może być Restauracja Sanatorium w Sopocie.
Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja MAT ADV a media zaplanował i kupił dom mediowy MINDSHARE.
Kampania obejmuje okres od połowy maja do połowy czerwca 2007.