Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
8 października 2024
Aero2 rozpoczęło pierwszą telewizyjną kampanię reklamową promującą ofertę komórkową a2mobile.
W kampanii wykorzystywane są 4 spoty przybliżające markę i ofertę a2mobile. Równolegle Aero2 prowadzi kampanię opartą na sponsoringu programów telewizyjnych przez markę a2mobile.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Nowa Sieć Komórkowa
2. Projekt i kreacja: pomysł własny Aero2
3. Reżyser: Jan Jagielski
4. Operator obrazu: Jan Jagielski
5. Scenariusz: Natalia Szajner
6. Muzyka: "Faites Valse” Volsy/ "Got It Like That" Knight / Mcfarlane
7. Producent: TFP Sp. z o.o.
8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9. Dom mediowy: Polsat Media
10. Media: TV
11. Start kampanii: 24 grudnia 2016 r.
Spoty reklamowe: