Od 24 grudnia trwa ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci salonów mPunkt – partnera Plus GSM w Polsce. Kampania przebiega pod hasłem: „Miło Cię zaskoczymy".
Podczas Świat Bożego Narodzenia widzowie TVP1, TVP2, TVP3 TVN, TVN 7 oraz Polsat i TV4 mogli zobaczyć pierwsze trzydziestosekundowe spoty reklamowe mPunktu rozpoczynające pięciotygodniową kampanię.
Spot utrzymany jest w konwencji ruchomego komiksu. Jest pogodny, humorystyczny, gra przede wszystkim obrazem. Dużą rolę odgrywają przerysowane i uwypuklone charakterystyczne cechy aktorów, ich kreskówkowa gra oraz mimika i gesty. Film jest intensywnie kolorowy, a szerokie kadry podkreślają dodatkowo konwencję całości.
W filmie, specjaliści mPunktu są skonfrontowani z bardzo oryginalnymi klientami pojawiającymi się w salonie. mPunkt odwiedza bowiem zjawiskowa piękność-motocyklistka, strażak oraz zawodnik sumo. Pracownicy salonu są jednak przygotowani na wszystko i żadne wyzwanie nie jest w stanie zbić ich z tropu. Każdorazowo milo zaskakują Klienta. W końcu nie bez kozery głównym hasłem kampanii jest: „Miło Cię zaskoczymy".
Kampania ma na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku i podniesienie znajomości marki mPunkt wśród konsumentów. Głównym założeniem jest odróżnienie mPunktu na tle konkurencji poprzez podkreślenie jakości obsługi w salonach. W mPunkcie czekają na klientów specjaliści, gotowi sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów. Są nie tylko sprzedawcami, ale przede wszystkim profesjonalnymi doradcami, służącymi klientom kompetentną informacją i pomocą.
Koncepcje kreatywna oraz realizacja spotu zajęła się agencja reklamowa Mediafocus. Spot nakręcony został przez ITI Film Studio. Mediafocus zajęła się również planowaniem i zakupem mediów.
Oprócz emisji telewizyjnych spotów reklamowych podjęte zostaną dodatkowe działania wspierające kampanię w Internecie oraz poprzez materiały BTL i POS. Ogólny budżet kampanii wyniósł 3mln PLN.