Różnica tkwi w szczegółach

Newsy
Opinie: 12

Sony rozpoczęło dziś kampanię „Różnica tkwi w szczegółach”, wprowadzającą na rynek najnowszy smartfon – Xperię Z2. Dziś również ruszyła sprzedaż produktu we wszystkich kanałach sprzedażowych. Motyw muzyczny kampanii – „Slave To The Rhythm” – pochodzi z najnowszego albumu Michaela Jacksona, „XSCAPE”.

Kampania obejmuje działania reklamowe w kanałach telewizyjnych, Internecie, kinach, prasie i nośnikach OOH, a także działania contentowe. Działania komunikacyjne zaplanowane zostały z partnerami Sony Mobile – w trakcie kampanii zobaczymy spoty z EuroRTVAGD, Media Expert oraz operatorami: Play, Orange oraz T-Mobile.

TELEWIZJA I KINO: 30-sekundowe spoty zawierające muzykę z najnowszego albumu Jacksona będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także na YouTube, w Iplex i TVN Player. Od poniedziałku 21 kwietnia w sieci kin Cinema City oraz KinAds można będzie podziwiać 90-sekundowy spot wizerunkowy Xperii™Z2. W kinach pojawią się również plakaty, infotixy, digital postery oraz telewizory plazmowe prezentujące najnowszą reklamę Xperii.

KAMPANIA ONLINE obejmie zarówno własne kanały social mediów (YT/FB/blog), jak i reklamy w wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych. Reklamy marki pojawią się również na największych portalach oraz stronach technologicznych i lifestyle’owych. Zaplanowano także reklamę mobilną, retargeting oraz mailingi.

OUTDOOR: od pierwszych dni maja w całej Polsce na frontlightach oraz backlightach pojawi się kilka różnych kreacji podkreślających unikalne cechy produktu.

FESTIWAL. Aby mocniej podkreślić, że Xperia™ Z2 to coś więcej niż smartfon, Sony w ramach partnerstwa z organizatorami festiwalu kina niezależnego Off Plus Camera w Krakowie nagrało pierwszy na świecie serial komediowy w technologii 4K za pomocą smartfonu i jest jednocześnie współorganizatorem konkursu „Bierzcie i Kręćcie”, którego finał zaplanowano właśnie na czas krakowskiego festiwalu. W konkursie tym biorą udział wyłącznie autorzy filmów nakręconych smartfonami.

JACKSON. Motywem muzycznym kampanii jest fragment utworu Michaela Jacksona, „Slave To The Rhythm”, który pochodzi z albumu „XSCAPE” tego artysty. Już od 13 maja użytkownicy telefonów Sony Xperia Z2, Xperia M2 oraz Xperia Z2 Tablet oraz Xperia Z1 Compact (zakupionego po 1 kwietnia) będą mogli uzyskać album artysty za darmo, poprzez aplikację Xperia Lounge. W przedsprzedaży album znajduje się od 1 kwietnia.

Spoty reklamowe przygotowała agencja TAG. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za działania contentowe – dział Mediacom Beyond Advertising. Kreacje outdoorowe i prasowe – na podstawie globalnego key visual – oraz działania w punktach sprzedaży są autorstwa Greenmark. Obsługę PR i Social Media zapewnia KOD ID.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    PITT pisze: 2014-04-17 20:42
    Tylko ciekaw jestem kiedy pojawi się w orange. Czy ktoś ma może takie informacje??
    0
  • Users Avatars Mini
    Abonent Orange pisze: 2014-04-17 21:59
    Też jestem ciekaw kiedy pojawi się w Orange. Kończy mi się umowa i ciągle wydzwaniają do mnie, to nie potrafią powiedzieć kiedy Z2 się u nich pojawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2014-04-17 22:39
    w PLAY od jutra, wiec pewnie w Orange też...lub tuż po świętach
    0
  • Users Avatars Mini
    mateusz pisze: 2014-04-17 23:35
    To hasło reklamowe pokazuje, jak można od siebie odróżnić kolejne flagowce największych producentów
    2
  • Users Avatars Mini
    PITT pisze: 2014-04-17 23:37
    Ostatnio orange wydzwania i namawia na kupno w abo telefonu na raty (smartfon za 0zł na start). W ofercie internetowej większość topowych słuchawek próbują tak wciskać. Ostatnio babka z propozycji orange dzwoniła i zaproponowała S5 w taki sposób.Jak jej powiedziałem,że nowy klient może kupić u nich ten telefon nie na raty to powiedziała, że to nie możliwe.Ale jak sprawdziła to przez internet to się strasznie zdziwiła. Sprawdzonego abonenta tak traktują. Nie mam wątpliwości, że na początku obecni klienci nie będą mogli go kupić (Z2). A później tylko na raty (co oznacza przepłacenie o jakieś pare stówek). Chyba trzeba będzie zmienić sieć wtedy. Pozdrawiam
    1
  • Users Avatars Mini
    shsdqwi pisze: 2014-04-18 08:09
    roznica ze rozni sie jakims mega gownem gdzie frajer zaplaci 3tys a za pol roku bedzie w plecy polowe , ale ma hi end , trendi , jezzi telefon w kieszeni ,
    -1
  • Users Avatars Mini
    flyer pisze: 2014-04-18 10:57
    Mimo szumnych zapowiedzi i super parametrów i tak się okaże, że w praktyce lepszy jest iPhone5s.
    1
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2014-04-19 02:41
    Szkoda że zapomnieli o tych szczegółach, bo Z2 mocno się grzeje, ma throttling, lagi a nawet potrafi się wyłączyć.
    1
  • Users Avatars Mini
    PITT pisze: 2014-04-19 04:24
    Masz ten telefon Adam? Czy mówisz na przykładzie Z lub Z1?? Podobno jakiś układ chłodzenia cieczą w nim zainstalowali (Z2). Jestem ciekaw opinii użytkowników Z2, bo sam chciałbym kupić ten telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam2 pisze: 2014-04-19 14:37
    Pitt poczekaj na oficjalne testy telefony ludzi nie słuchaj bo jedni są za HTC a drudzy za Samsungiem więc lepiej poczekać na testy
    0
  • Users Avatars Mini
    hukers pisze: 2014-04-19 22:38
    ciekawe, kiedy będzie można kupić w media expert
    0
  • Users Avatars Mini
    szablon pisze: 2014-04-22 11:27
    na stronie chyba jest już ten model, chyba ze cos pomieszalem
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: