Kampanie internetowe nowych modeli Nokii w 2002

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 60

Nokia Poland od 2002 roku przeprowadzi internetowe kampanie produktowe swoich telefonów komórkowych. Kampania obejmować będzie 3 typy telefonów 5510, 8310 oraz 9210. Kreacją tych kampanii zajmuje się agencja K2 Internet a przygotuje je MediaCom
Reklama telefonu Nokia 5510 skierowana będzie głównie do ludzi młodych. Reklamy pojawią się na serwisach młodzieżowych i poświęconych tematyce muzycznej oraz serwisach czatowych na portalach. 
Reklama modelu 8310, który producent określa jako model stylowy, w dużej mierze ma być skierowana do kobiet. Reklamy tego modelu mają być zamieszczane m.in. na serwisach kobiecych oraz muzycznych - m.in. MTV. 
Promocja modelu Nokia Communikator 9210, w związku z określona grupa docelowa, będzie natomiast prowadzona głównie na serwisach poświęconych biznesowi. 
Wszystkie trzy kampanie produktowe Nokii mają być prowadzone w styczniu i lutym 2002 r. Marcin Skowroński, interactive media manager z domu mediowego MediaCom, powiedział iż, szczegółowy mediaplan tych kampanii, także odnośnie do wyboru serwisów, nie został jeszcze ostatecznie zamknięty.

Opinie:

Opinie archiwalne (60):

Komentuj

Komentarze / 60

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 15:55
    Nokia już rozpoczęla nadawanie spotów reklamowych w tv reklamując telefonie 3G,tylko czy sens jest nadawanie takiej reklamy w Polsce gdzie gprs jest jeszcze w powijakach.
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-07 15:59
    Czy ktorys z tych nowych modeli bedzie w koncu zawieral moduly transmisji GPRS?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-07 16:00
    Dziwne... postanowili reklamowac rzeczy, ktore nie wydaja sie ani najnowsze ani najbardziej godne reklamowania. Zdaje sie ze gdzieniegdzie mozna juz kupic 6510, 6310, a oni reklamuja 8310? chociaz... przy takich rtargetach jak wspomniane to pewnie i ma sens. Ale i tak mnie dziwi, ze nie ma wsrod reklamowanych sluchawek chociazby 6310 (czyli jak na razie chyba jedynego bluetootha wsrod nokii). Ale coz, pieniadze zarabiac umieja, wiec widac moje zdziwienie jest zwiazane z moja ignorancja ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-07 16:00
    kan:No walsnie przeciez tego jeszcze nie ma a ci juz reklamuja. a co do tego rekalmowania sie noki to w sumie niejest najlepszy pomysl przy tak malej liczbi osób korzystajacych z internetu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 16:01
    Kampania, kampania ale lepszy bylby pomysl na ktory wpadl inny producent azeby to ludzie mieli mozliwosc przetestowania tych modeli.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 16:05
    W sumie w kraju gdzie 95% telefonów sprzedaje się w promocjach lepiej by zadbali o lepszą współpracę z operatorami w sprawie cen.Uniknęliby w ten sposób nakładów na reklamę a pożytek większy dla nich i dla klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2002-01-07 16:08
    Do fish235: Wlasnie 8310 terminal GPRSowy. Do Ramidus: 6310 nie jest (oficjalnie) dostepny u polskich operatorow, w przeciwienstwie do 8310.
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2002-01-07 16:10
    Do Kana i Kojo: przeciez tu chodzi o zmiane sposobu pojmowania terminala jako takiego. Coby ludzi nie identyfikowali go jedynie z rozmowa, a dostrzegli cos wiecej!
    0
  • Users Avatars Mini
    dr_login pisze: 2002-01-07 16:13
    taaaaaa, nowe modele? starsze niz moja babcia!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-07 16:25
    czy reklamowanie telefonii przyszlosci ma sens bo mnie sie wydaje ze nie bardzo ale oni sa madzejsi
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-07 16:26
    Do UMTSowiec: A powiedz mi co Ty nowego dostrzegasz w tych terminalach, poza oczywiscie wygladem zewnetrznym? Jaki jest dodatkowy z nich uzytek? Wydaje mi sie, ze cala przyszlosc 3G opiera sie o pakietowa transmisje danych, a moze sie myle. Wiec skoro tak, to dlaczego probuja zapchac rynek czyms, co trzba bedzie wymienic niebawem, az tyle juz tego naprodukowali???? A swoja droga to jedne z kolega mial racje WYLACZCIE TA REKLAME NOKII! Wszystko ma swoje granice.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-07 16:28
    Kan: a czy to nie była czasem reklama pokazująca nowe możliwości telefonów i sieci, czyli usługę EMS?
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2002-01-07 16:33
    Do fish235: Wszystko rozchodzi sie o pytanie przez jak dlugi czas uzywasz jeden terminal. Przeciez ten czas sie skraca. A nie widze mozliwosci aby uzywac wciaz ten sam model, dlatego firmy (miedzy innymi Nokia) proponuja wciaz nowe modele. Trudno im sie dziwic chca zarobic. Elementy elektroniczne tanieja wiec stworzenie nowego modelu z dodatkowa funkcjonalnoscia nie stanowi problemu... Czy mam rozumiec, ze dla Ciebie 8210 i 8310 oraz 6310 i 6210 to takie same (pomijajac wyglad zewnetrzy) modele?
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 16:39
    Co wyscie sie tak uwzieli na ta reklame 5510?
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2002-01-07 16:40
    Kurde czemu nie moze mnie zalogowac! Reklama dot. puki co EMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2002-01-07 16:42
    Juz OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 16:45
    niewazne czego dotyczy, niech sobie jest :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-07 16:50
    misiak: ale wszyscy pisza o innej reklamie a nie o 5510.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 16:52
    Gm pewny nie jestem,ale wydaje mi się że dziewczyna w autobusie na spocie reklamowym ogląda horror tzn nie EMS ale3G
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 16:57
    A do UMTS-a wszystko to zgoda o czym piszesz lecz, czy jest sens reklamować coś co nie można sprzedać.Kto kupi telefon a zwłaszcza Polska młodzierz poza promocją.Tak więc żadne reklamy bez konsultacji z operatorami nie mają sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 16:58
    gm: ok zwracam honor, moj blad :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-07 17:01
    Uważam, ze jednak pod względem informacyjnym, nasze społeczeństwo lekko odstaje w tyle, dlatego sądze, że reklama NOKII jest posunięciem jak najbardziej właściwym.
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2002-01-07 17:03
    Do Kan'a: a czy nie uwazasz, ze wyglada to nastepujaco: 'polska mlodziez' oglada reklame, po czym zaczyna naciskac swoich rodzicow na zakup takiego wlasnie, nowego modelu? Zapewniam Cie, ze jest grupa ludzi, ktorzy kupuja telefony w ten sposob :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-01-07 17:03
    o prosze, oto przyklad reklamy Nokii - na stronie glownej GSMonline, banner u gory 5510. Boze... przeciez i tak tego nikt nie kupi, po co na sile chca to reklamowac
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 17:04
    napewno wiele osob kupiloby 5510 gdyby nie jej cena
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2002-01-07 17:06
    tak internet to potęga medialno-informacyjna, nie ma się czemu dziwić
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-01-07 17:06
    btw: jak polska mlodziez bedzie wykupywac 5510 z salonow to jestem ksiedzem. Czy mlodziez stac na cos takiego? Chyba tylko synus/coreczka jakiegos bogatego pana prezesa...
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-01-07 17:11
    no ale to itak onie nie będą kupywać tych telefonów tylko firmy tatusia
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-07 17:16
    a kto bedzie nosil 5510? przeciez to wstyd wyjadz cos takiego z kieszeni ( jezeli ta sie nie oberwie)
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-07 17:18
    po co ma ktos kupowac 5510 ? skoro mozna sobie kupic za podobna cene fajny maly player mp3...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 17:20
    Młodzieży starczą większości sms-y może część polubi ems-y a tę inną to interesują inne narzędzia multimedialne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cornholio pisze: 2002-01-07 17:21
    Ciekawe dlaczego nagle Nokia zaczyna się tak ostro reklamować? Czyżby konkurencja naciskała, a może telefony nie są aż tak rewelacyjne (niektórzy niemieccy operatorzy zrezygnowali z oferowania np Nokii 8310 w związku z niedopracowanym gprs)
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2002-01-07 17:54
    jesli chodzi o reklame w autobusie i laboratorium to chyba chodzi o mms bo ems nie potrafi az tak wiele
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2002-01-07 17:56
    a telefon ktory widac wyglada znajomo bo przypomina 7650. chyba?
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-07 17:58
    Nowe medium reklamowe, jakim jest internet, niesie ze sobą nowe możliwości. Ale w przypadku telefonów komórkowych nie sądzę aby miały te reklamy szerokie oddziaływanie. W praktyce będzie to wyglądało to tak, że otwierając jakikolwiek link będzie otwierało się z dziesięć okienek reklamujących nowe produkty (patrz GOL i 5510). Bardzo mi się to nie podoba. Wysyłanie spamu na konto e-mail też nie będzie witane z zadowoleniem. Jedyny plus takiej kampanii to cena - nie ma tańszej. Jakie koszty taki zysk.. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-01-07 19:14
    maly offtopic: czy ktos wie jak wyslac wiadomosc z e-maila na telefon w ideii?
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-01-07 19:36
    Totalne zero.Zamiast za reklamę niech NOKIA weźnie sie za jakość swoich telefonów bo są do d...
    0
  • Users Avatars Mini
    malisz pisze: 2002-01-07 19:59
    Hmm nokia,to fajnie ale czy tylko nokia robi kampanie w internecie,moze dowiemy sie cos na temat siemensa ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-07 20:05
    Gadek jak mi się wydaje w tym celu musisz być zalogowany na stronach Ideii i tam posiadać konto, najlepiej tam sprawdż.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-07 20:06
    do malisz: z tego co wiem to tylko nokia robi takie kampanie w internecie , siemens nie prawei nie robi,a co do ericssona to ma do bani specow od reklamy,
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-01-07 20:07
    zreszta te mp3 jak sami wiecie to mozna zrobic tylko z plyt CD Audio, a wiec nie mozna dac bezposrednio do tel. co ma byc zabezpieczeniem przed piractwem. Do dupy
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-07 20:09
    nie wiem jak wy ale mnie wkurza ta glupia reklama maverick czy jak mu tam , jest tam taki jeden krety_n z ta beznadziejnie wygladaja przy uchu sluchwaka.
    0
  • Users Avatars Mini
    coroner pisze: 2002-01-07 20:26
    Co za różnica czy 8310 ma GPRS czy nie. Nie będzie wcale bardziej wykorzystywana niż jakikolwiek zwykły telefon dopóki operatorzy i ASP nie zaczną robić jakiś usług. Dzisiaj (teoretycznie) mamy tylko zwykły dostęp do internetu, co przy szybkości jaką oferuje obecnie GPRS nie ma żadnego sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-07 20:35
    Do UMTSowiec: Wiesz przecietny uzytkownik odpowie Ci tak to wyglada tak samo, jak sie znasz bedziesz mowic przeciez to jest drastyczna rozniaca! Wczle nie twierdze ze to jest to samo, ale jakos NOkia ostatnio ociaga sie z wprowadzaniem nowych roziazan na rynek. Moze faktycznie za mala reklama:))). Masz natomiast racje co do szukania nowych odbiorcow... a mlodziez to jest wlasnie to. Jeszcze nie ma telefonu, bo jak to bedzie wygladalo wsrod rowiesnikow. Niestety w Polsce nie za bardzo jest bogate spoleczenstwo na takie sluchawki (albo mi sie wydaje). W kazdym razie jest to na pewno szukanie nowych rynkow zbytu. Lecz czy nie uwazasz, ze w koryms mozmecie bedzie przesyt i co wtedy, te terminale do lamusa i kupujemy nowe lepsze?
    0
  • Users Avatars Mini
    coroner pisze: 2002-01-07 20:45
    fish235: dokładnie o to chodzi. Wprowadzamy do starego modelu jakąś małą zmianę, reklamujemy go jako zupełną nowość i zarabia się kasę - tak działają wszyscy producenci - nie tylko telefonów ale samochodów, telewizorów czy nawet długopisów. Tak było z 3210 - po tym jak odniosła sukces wprowadzono parę kosmetycznych zmian i wypuszczono na rynek jako 3310. Oczywiście WAPu nie dodano bo byłoby to za drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-07 21:17
    Po pierwsze - bardzo odkrywczo zaadresowano poszczególne reklamy do poszczególnych grup odbiorców! Niedługo okaże się, że się trzeba będzie pochwalić, że reklamę np okularów korekcyjnych kieruje sie do osób z wadami wzroku! Po drugie, faktycznie trochę stare modele, jednak właśnie niedługo wejdą zapewne do oferty operatorów i reklamy pozwolą im na podanie wyższych cen w promocjach (i który operator sie nie skusi żeby ten telefon wprowadzić?) i będą stanowić większy odsetek sprzedawanych telefonów w ich ofertach
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-07 21:21
    A, jeszcze jedno - dość reklamy nokii w pop-upie na GOL (i innych takich reklam też)!
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 23:06
    Popieram kakrysa
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-07 23:43
    No tak to dla kobiet, to dla gówniarzy, to dla biznesu - a w morde co dla męszczyzn???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gulio pisze: 2002-01-08 00:19
    dajcie se spokoj nokia strasznie %#$@$%#@% ... na przyklad przy eryku 65 pisze ze konkurent tanszych modeli noki .. a poczytajcie test tego telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2002-01-08 04:52
    Zamiast drogich kampanii reklamowych lepiej by obniżyli ceny aparatów. Przecież wszyscy wiedzą, że np. Nokia 9210 jest rewelacyjna, tylko kogo na nią stać ?
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-08 09:36
    No wlasnie co chwile na GOL wyskakuje okienko z reklama co mnie zaczyna irytowac i jakos nie zacheca do kupna. Jak jest cos nachalne to mnie nie przekonuje. Ale reklama to kasa dla serwisu wiec moje zdanie niec nie znaczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-08 10:27
    Bob_gr reklama wskakuje jak zauważyłem przy klikaniu na użytkownikach nie przy newsach więc jeżeli ktoś nie chce jej oglądać poprostu tam nie wchodzi.A zresztą nawet wtedy,gdy reklama bulwersuje przynosi pożytek poprostu jest zauważalna a chyba o to chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-08 11:37
    Czyżby mieli kłopoty ze sprzedażą :P
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-08 11:54
    Kan reklama wskakuje wtedy gdy na stronie jest baner nikii jesli nie ma to nie wskakuje, tak wiec tu nie masz racji, a skutek jest jesli wskakuje i jestes zbulwersowany to odniosla skutek pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-08 14:50
    Hubi w jednym się zgadzamy wtedy odnoszą skutek jeżeli jest zauważona i to niezależnie w jaki sposób przykład Benettona najlepiej o tym świadczy i walkę z ich bilbordami przez tzw.obrońców moralności.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-09 10:34
    Reklamy w telewizji przyszlych produktow Nokii sa calkiem fajne i jak zawsze zrobione z jajem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-09 10:35
    My tez mamy kampanie Nokii! To jatajace 5510 Maverick mnie juz denerwuje bo zaczyna mi przeszkadzac, ale ponoc to nie oni sa odpowiedzialni za czestotliwosc puszczenia takich reklam!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-09 17:17
    Taaak ta reklama 5510 juz mi działa na nerwy. I tak tego fona nie kupie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-12 11:05
    Ale ta pierd.olona 5510 migota mi co kazda strone i co kazde odswiezenie strony, to jest gorsze od tepsy!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: