Nokia Poland od 2002 roku przeprowadzi internetowe kampanie produktowe swoich telefonów komórkowych. Kampania obejmować będzie 3 typy telefonów 5510, 8310 oraz 9210. Kreacją tych kampanii zajmuje się agencja K2 Internet a przygotuje je MediaCom.
Reklama telefonu Nokia 5510 skierowana będzie głównie do ludzi młodych. Reklamy pojawią się na serwisach młodzieżowych i poświęconych tematyce muzycznej oraz serwisach czatowych na portalach.
Reklama modelu 8310, który producent określa jako model stylowy, w dużej mierze ma być skierowana do kobiet. Reklamy tego modelu mają być zamieszczane m.in. na serwisach kobiecych oraz muzycznych - m.in. MTV.
Promocja modelu Nokia Communikator 9210, w związku z określona grupa docelowa, będzie natomiast prowadzona głównie na serwisach poświęconych biznesowi.
Wszystkie trzy kampanie produktowe Nokii mają być prowadzone w styczniu i lutym 2002 r. Marcin Skowroński, interactive media manager z domu mediowego MediaCom, powiedział iż, szczegółowy mediaplan tych kampanii, także odnośnie do wyboru serwisów, nie został jeszcze ostatecznie zamknięty.